تجسم لس آنجلس بیمارستان و شبیه سازی COVID-19 در محافظت نشده UCLA

بیمارستان در سراسر کشور در حال تقلا برای تضمین منابع به اندازه کافی برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناوی

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

بیمارستان در سراسر کشور در حال تقلا برای تضمین منابع به اندازه کافی برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس. تعداد تخت تعداد تخت به ویژه در یک بیمارستان است و یک عامل محدود کننده در چگونه بسیاری از COVID-19 بیماران درمان می شود. همانطور که در آوریل 17, LA County تا به حال تنها 304 تخت ICU موجود و 514 تخت ICU در حال حاضر اشغال شده توسط COVID-19 بيمار. با توجه به LA County Department of Health Services مدیر کریستینا Ghaly همه بیمارستان ها در شهرستان لا از جمله رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی در حال کار برای افزایش ظرفیت خود را 40 درصد به دیدار با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستورات. برای دیدار با این هدف این بیمارستان در شهرستان لا آزاد بسیاری از تخت های موجود را با افزایش ترشحات از انتخاب بيماران بستری و لغو اعمال جراحی الکتیو. اگر چه تعداد تخت در هر بیمارستان در حال افزایش است, LA County DHS مقامات تاکید بر اهمیت اجتماعی فاصله به نگه داشتن به طور کلی تعداد COVID-19 موارد را به حداقل و برای جلوگیری از سیستم مراقبت های بهداشتی از تبدیل شدن به حتی بیشتر تیره و تار. در حال حاضر بیش از 175 UCLA سلامت کارگران آزمایش مثبت برای ویروس.

UCLA دانش آموزان اغلب زندگی در محله های نزدیک که آیا آن در خوابگاه یا آپارتمان مسکن یونانی. از آنجا که این ویروس گسترش می یابد از طریق تعامل انسان خطر آن آلوده کردن بسیاری از دانش آموزان و overconsuming UCLA سلامت منابع بسیار زیاد است. در تلاش برای جلوگیری از امکان شایع گسترش UCLA تصمیم گرفته است به حرکت آموزش آنلاین باعث حدود 80 درصد از ساکنان خوابگاه به حرکت در صفحه اصلی.

نقشه از LA County زیر نمایش تعداد کل مراقبت حاد و تخت ICU وجود دارد که در لس آنجلس بیمارستان ها و همچنین به عنوان زمان تعداد COVID-19 مورد در هر محله است. شناور بیش از هر منطقه تعداد موارد و در مورد رای دادن در هر 100000 نفر و شناور بیش از هر بیمارستان آیکون برای دیدن تعداد تخت. کنترل در پایین سمت چپ را ضامن نقشه سایه بین تعداد موارد و موارد سرانه.

تعداد COVID-19 مواردی است که روزانه به روز با رسمی شمارش از LA County وزارت بهداشت. تخت بیمارستان شمارش منعکس کننده تعداد تخت مجوز با وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و منعکس نمی شود هر گونه افزایش ظرفیت است که بیمارستان ها ممکن است اضافه کنید.

نشانگر کشویی را بکشید تا ببینید که چگونه بسیاری از تخت UCLA دانش آموزان گرفته اند تا در رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی بیش از شش-, 12 - 18 ماه دوره است.

بیمارستان

ICU

با استفاده از یک مدل ایجاد شده توسط دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه Marketplace منتشر شده از یک قطعه به تعداد تخت بیمارستان coronavirus بیماران را با توجه به درصد جمعیت آلوده و مدت از شیوع بیماری است. ما با استفاده از این مدل برای شبیه سازی چه اتفاقی می افتاد اگر همه UCLA دانش آموزان باقی مانده بود در خوابگاه و آپارتمان. ما در بر داشت که اگر 39 درصد از UCLA دانش آموزان آلوده شد بیش از شش ماه آنها را تا هر حاد به طور کلی تخت و 35 تخت ICU در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA. در بدترین سناریو اگر هر UCLA دانشجو آلوده شده در شش ماه آنها نیاز 606 کلی حاد و 106 تعداد تخت. حتی در بهترین سناریو اگر تنها 20 درصد از دانش آموزان آلوده شدند بیش از 18 ماه دوره آنها هنوز هم اشغال 17 درصد از رونالد ریگان کلی حاد تخت.

اگر هر دانش آموز باقی مانده در دانشگاه و اکثریت آنها را آلوده شد توسط coronavirus آنها را به سرعت پایمال رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA و دیگر در نزدیکی بیمارستان نه حسابداری برای UCLA کارکنان دانشکده وست وود ساکنان و غیر COVID-19 بيمار. این بسیار مهم است برای عمل اجتماعی فاصله شستن دست ها و پوشیدن ماسک های پارچه ای برای جلوگیری از این ویروس از زور زدن LA County health منابع و حتی بیشتر با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

برای به روز رسانی بیشتر در coronavirus اخبار مربوط به UCLA بازدید Daily Bruin را coronavirus موضوع. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه دانش آموزان آسیب دیده اند و همه گیر بازدید Daily Bruin را "داستان ناتمام" پروژه. اطلاعات بیشتر در مورد کوروناویروس و COVID-19 از UCLA سلامت را می توان در اینجا یافت نشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن