مجازی رقص ماراتن 2020 برجسته تقاطع HIV/AIDS و COVID-19

رقص ماراتن شرکت کنندگان به ارمغان آورد با هم در یک زمان وقتی که همه به معنای از هم جدا می شود. این رویداد که ر

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

رقص ماراتن شرکت کنندگان به ارمغان آورد با هم در یک زمان وقتی که همه به معنای از هم جدا می شود.

این رویداد که روز شنبه در زوم ایالات بیش از 300 رقصندگان بر روی پلت فرم های مجازی برای چهار ساعت. متعادل کننده محتوای آموزشی با انفجار خوش بین فعالیت های مانند کشیدن عملکرد سالانه رویداد حفظ آن هدف برای روشن کردن داستان از افراد مبتلا به HIV/ایدز و آگاهی به علت است. کودکان ایدز ائتلاف در UCLA که میزبان این رویداد امیدوار به برجسته کردن مشترکات HIV/AIDS و COVID-19 نشان میدهد که چگونه این شرایط تشدید یکدیگر گفت: PAC جمهور و سال چهارم علوم اعصاب و اسپانیایی دانشجو Sophie احمد.

"ما می خواهیم به بحث در مورد چگونه آن را قطع با COVID-19 فقط به خاطر اینکه آنها مشابه در تاریخ خود ننگ اطراف مردم و ترس از شکست در زمانی که این عفونت ناشناخته پخش شد در اطراف" احمد گفت.

گردهمایی آغاز شد و با باز کردن اظهارات احمد جزئیات رقص ماراتن هدف از شکست ننگ در برابر اچ آی وی/ایدز. Decked در PAC روشن زرد "متحد" تی شرت سازمان رئیس جمهور معرفی cappella گروه Medleys A Cappella به خواندن سرود ملی. سپس با تقسیم صفحه نمایش به بسیاری از ویندوز بینندگان می تواند دیدن هر یک از این خواننده چهره آنها به عنوان سنگ یک تفسیر از جان لنون "تصور کنید."

انتقال از آهنگ به رقص تایید رهبری خواست مخاطبان برای پیوستن به آنها را در سال 2020 روحیه رقص سنتی تدریس در آغاز هر رقص مسابقه دو ماراتون. در این سال روحیه رقص درو الهام از زندگی روزانه در قرنطینه با حرکت الهام گرفته از وظایف دنیوی مانند شستن پای خود را و یا مصرف حبوبات کردن قفسه. برجسته سریع شانه shimmies و هیپ twirls روحیه رقص تعیین شد به Diana Ross دیسکو کلاسیک "دارم میام" و تکرار شد سه بار در طول این رویداد.

پس از این روحیه رقص بخش PAC رهبران معرفی کاپیتان تیم و رنگ خود را اعم از کراوات رنگ پیراهن نارنجی به سبز شورت سالن ورزش – به دنبال سخنران بن بانک ها و تجربه خود را با کودکان HIV/AIDS. پس از بانک داستان به این نتیجه رسیدند که علت کمیته آموزش و پرورش به آموزش با ارائه دست زدن به HIV/AIDS اسطوره ها و اثرات آن ننگ برگ بر کسانی که با آن. یکی از اعضای کمیته دوم سال میکروبیولوژی, ایمونولوژی و ژنتیک مولکولی دانشجو سام Joslyn در مورد تاثیر انگ در رابطه با ادامه COVID-19 بحران از جمله حمله فیزیکی با یک مرد در لندن است.

"اثر این ننگ است که در تمام جنبه های زندگی" Joslyn گفت. "شده است وجود دارد افزایش کلامی و فیزیکی جرایم ناشی از نفرت در سراسر جهان و این نوع قربانی دارای سابقه طولانی است."

پس از گرفتن سوال در مورد ارائه از مخاطبان این رویداد انتقال به یک عملکرد drag queen بندگی آمد و رفت به Billie Eilish را "پسر بد" در پی مخملی کت و شلوار و coiffed سبیل Lorelai با استفاده از پلت فرم آنلاین را به نفع خود با استفاده از یک تقسیم صفحه نمایش به پروژه دو نسخه از خودش را در یک بار. هنگامی که ملکه کشیدن راه می رفت خاموش کردن صفحه نمایش PAC رهبران تسهیل روحیه رقص یک بار دیگر قبل از آغاز این رویداد شب زنده داری را به افتخار کسانی که با اچ آی وی/ایدز.

در طول مراسم چندین UCLA-وابسته نوازندگان انجام شده از جمله Izzy Escobar, Mad, Akshay Anand, Shivan تاریک Dazey و تاکسی. اسکوبار روشن مبهم و مه آلود گل رز صورتی پیش بینی شده بر روی او انجام شده یک آهنگ از امید توضیح داده است که چگونه "نور همیشه می آید زمانی که شما را متوقف به دنبال."

دیوانه به دنبال با یک محروم به پایین الت موسیقی شبیه گیتار آهنگ مورد آرمان گرایی جوانان و نوجوان کلیشه در حالی که آناند سنگ "شاید من به تنهایی بیش از حد طولانی" نقشه کشی توجه به بلندی عدم قطعیت فعلی آب و هوا. بعدها سابق بهار آواز خواندن شرکت کنندگان تیره Dazey و تاکسی روشن خلق و خوی خوش بین سنگ-تزریق آهنگ رقص در حالی که Shivan لوپ گیتار خود را برای مایکل جکسون را پوشش میدهد.

پراکنده بین اجرای موسیقی از نمایندگان ذینفع مانند اردوگاه لورل صحبت در مورد تجارب خود را با HIV/AIDS. Alumna کلی Gluckman در مورد تجربه پیمانکاری ویروس از او پسر, دست زدن به ابزار شعر و نوشتن خلاق به عنوان یک خروجی برای بیان احساسات خود را. دیگران صحبت در مورد تجارب خود را در اردوگاه لورل به عنوان مشاوران پیدا کردن یک حس اجتماعی برای اولین بار.

پس از زنده سخنرانان به این نتیجه رسیدند Appurva Goel, PAC اجرایی مدیر توسعه و چهارم-سال اقتصاد و ارتباطات, دانشجو, پرسید کنندگان برای پیوستن به دیگر تقلا تصادفی رقص قبل از اعلام چقدر بوده است fundraised. مجموع $بود 143,288.59 و به عنوان یک نماینده از جامعه تعهد به آوردن آگاهی به HIV/ایدز به خصوص در عدم اطمینان از امروز آب و هوای Goel گفت.

"یک جنبش است و نه ساخته شده از آمار و ارقام و حقایق اما مردم حاضر به ایستادن در برابر بی عدالتی و رنج" Goel گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن