USAC افسر بررسی: Brandon Broukhim, General نماینده 3

به طور کلی به نمایندگی از جامعه دانشجویی نشده اند ممکن است اولین چیزی که در برندن Broukhim ذهن به عنوان یک انت

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

به طور کلی به نمایندگی از جامعه دانشجویی نشده اند ممکن است اولین چیزی که در برندن Broukhim ذهن به عنوان یک انتخاب به طور کلی نماینده.

به جای او صرف مقدار از این مدت کار برای رفع دانشجویان مقطع کارشناسی کانون شورای اسلامی از داخل است. بسیاری از عوامل رفت و به هیئت مدیره تصمیم به انتخاب شفافیت خود را به عنوان بالاترین نمره اما تلاش خود را به هیئت مدیره قهوه ای عمل می کنند و مطابق با تغییرات به USAC انتخابات کد ایستاده بود.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

به طور معمول این کار کلی نماینده برای مقابله با این مهم تعهدات ولی کار نمی رفته خسته شده اید. او گفت که او پیشنهادی در حدود 20 آیین نامه برای افزایش توانایی های عمومی برای حضور در USAC جلسات و در حالی که آنها هنوز به رای دادند و او امیدوار است که آنها را به جلسات بیشتر در دسترس است.

Broukhim این تغییرات به کد انتخابات نیز باید تسهیل فرآیند در حال اجرا برای شورای, به خصوص برای کسانی که بدون قبل از USAC تجربه, او گفت:.

و او همه از این انجام شده در حدود کمی بیش از یک چهارم.

ورود او به شورای آمد در طول پاییز ویژه انتخابات و روند کند و حتی بیشتر زمانی که انصاف از همکار councilmember جبار Smedley کمپین آمد به سوال.

اما با وجود گسترده خود را در کار افزایش دانشجو دسترسی Broukhim تصادفا در منطقه تعامل و تلاش برای تکمیل تمام اهداف خود در یک دوره کوتاه از زمان.

درونی خود تمرکز ساخته شده به نمایندگی از کل بدن دانش آموز تا حدودی مشکل تر است هر چند او هنوز هم موفق به نگه داشتن در تماس با مسائل مهم به آنها. برای مثال او استدلال را تصویب/بدون عبور کلاس بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است اما نه به آن را اجباری برای بهار سه ماهه.

تغییر به کلاس های مجازی نیز محدود به آنچه او می تواند انجام دهد در حال حاضر زمان کوتاه ، یکی از سیستم عامل برای مثال شامل ایجاد یک پایگاه داده مرکزی است که تسهیل جستجو در پردیس تدریس خصوصی خدمات. اما او در بر داشت آن را دشوار است به پیاده سازی این ایده در طول تنها یک چهارم.

Broukhim برآورده خود را به طور کلی مسئولیت به عنوان یک به طور کلی نماینده به شیوه ای رضایت بخش. به عنوان یک عضو فعال شورای او به کمک بحث و با هدف نگه داشتن در ذهن اثرات هر تصمیم گیری می تواند در جوامع به حاشیه رانده شده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن