USAC انتخابات میزان مشارکت را افزایش می دهد با همه پرسی در رای گیری آنلاین با فرمت

میزان مشارکت برای دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن شورای 2020 انتخابات تقریبا دو برابر از سال گذشته است. میزان مش

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

میزان مشارکت برای دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن شورای 2020 انتخابات تقریبا دو برابر از سال گذشته است.

میزان مشارکت رای دهندگان شروع به پریدن کرد از 16.18% به 30.06% در انتخابات است که در آن 30 نامزد رقابت برای موقعیت 15 در مقایسه با 16 تعداد داوطلبان سال گذشته است. علاوه بر این تنها شش از 15 کرسی بلامنازع شد در این سال به عنوان نه در 2019.

حضور همه پرسی در انتخابات ممکن است انگیزه دانش آموزان برای رای دادن گفت: ناوی Sidhu های کارشناسی, انجمن دانشجویان انتخابات رئیس هیئت مدیره.

همه پرسی که بر هزینه های تاریخی در ارتباط با میزان مشارکت بالاتر. آخرین بار دانش آموزان قادر به رای دادن در مالی پرسی بود در سال 2016 که جلب بیش از 40 درصد از دانش آموزان است.

بهبود دانش آموز کمک رسانی نیز افزایش میزان مشارکت Sidhu گفت.

"این زمان در اطراف, انتخابات هیئت مدیره فوق العاده سازمان یافته و تاکتیکی با, چگونه آن را با نزدیک شدن تبلیغات" Sidhu گفت. "ما با استفاده از تحقیق و تجزیه و تحلیل به شکل بهترین نوع رسانه برای تعامل با دانش آموزان. ما هم یک مقدار باور نکردنی از امداد رسانی بود که احتمالا غیر قابل مقایسه به سال گذشته است."

به منظور درایو نامزدی انتخابات هیئت مدیره توزیع $15,000 ارزش کارت های هدیه به دانش آموزانی که رای دادند. پس از هیئت مدیره بودجه می آید به طور مستقیم از شهریه دانشجویی آنها فکر کردم این یک راه خوب برای به عقب Sidhu گفت.

"در حالی که من درک می کنم که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند $15,000 هزینه برای آموزش سیستم عامل ها ممکن است غیر ضروری با توجه به شرایط آن ارائه شد برخی از پول البته یک مقدار کم پول به طور مستقیم به دانش آموزان" Sidhu گفت. "پس به نظر من که یک پیروزی است."

نائومی رایلی ورودی USAC رئیس جمهور گفت: 30 درصد رای دهندگان یک نقطه شروع خوب است اما افزود که این نیز نشان داد که USAC نیاز به افزایش دسترسی و شفافیت به دانش آموزان است. رایلی تاکید کرد تعامل دانش آموز در نامزدی وی پیشنهاد کنگره مشورتی هیئت مدیره که در آن دیگر از رهبران دانشجویی می تواند توصیه USAC در تصمیم گیری خود را.

2020 انتخابات مشخص شده بود بی سابقه ای نیاز به حرکت تمام انتخابات مربوط به عملیات آنلاین. اثرات آن بر میزان مشارکت مخلوط شد.

به عنوان انتخابات نجومی آغاز شد انتخابات هیئت مدیره نگران بود در مورد عدم فیزیکی مبارزه از خیلی از فعالیتهای دانشجویی و پرورش از طریق flyering در Bruin پیاده روی Sidhu گفت.

هیئت مدیره آمد تا با راه های جایگزین برای ترویج دانش آموز, تعهدات Sidhu گفت. این درگیر تعمیرات اساسی انتخابات هیئت مدیره سایت برای افزایش دسترسی نامزد اطلاعات ارائه نامزد مدارک و سیستم عامل و همکاری با Ballotpedia و EnCiv به میزبان های مجازی دیدار با نامزد رویداد.

"بنابراین من امیدوار هستم در این سال ما با ایجاد یک سابقه" Sidhu گفت. "و من فکر می کنم که در سال آینده اگر آنها برای کپی کردن آنچه که ما انجام داده ایم در این سال و آنها نیز مبارزه فیزیکی رای مردم در انتخابات می تواند ادامه رفتن بالاتر و بالاتر است."

اما, به عنوان کل فرایند انتخابات معطوف آنلاین وجود افزایش تحریم های مربوط به مبارزات انتخاباتی را نقض گفت آلفرد قدح تحقیقات مدیر انتخابات هیئت مدیره.

"برخورد با تحریم ها در این سال بوده است گیج کننده به ویژه به دلیل تحریم ها خیلی وقت, حساس" Tun گفت. "به خصوص با توجه به مجازی انتخابات است که ما مردم به طور کلی در بیشتر مشتاق به گزارش تخلفات در مورد هشتگهای و تکذیبنامهها که لازم بود توسط رسانه های اجتماعی و مقررات است."

بهبود در دسترسی و شفافیت انتخابات هیئت مدیره ساخته شده آن را آسان تر برای ناظران به گزارش نقض Sidhu گفت. این همراه با ماهیت رقابتی بسیاری از انتخابات کرسی راند تا تعداد شکایات که ارائه شد ،

این انتخابات شاهد انتخابات و همچنین افزایش نفرت سخنرانی آنلاین, Tun گفت. این در بخشی به رو مجادلات اطراف پرسی های او اضافه شده است.

"دانش آموزان بودند که با این همه پرسی متوسل به سمی حملات که البته قابل قبول نیست" Tun گفت. "ما تا به حال به موضوع اظهارات از انتخابات هیئت مدیره در برابر گفتار نفرت. ما تلاش کرده اند ما تا متوسط زبان به عنوان آنجا که ممکن است اما منابع ما محدود بود."

رایلی گفت: مبارزات انتخاباتی او سعی کردم به طور فعال با فاصله او را از همه سمیت آنلاین.

"من فکر می کنم که این انتخابات شده است به خصوص برای من سمی به خصوص اینکه یک زن سیاه و سفید" رایلی گفت. "من می خواهم مردم به من انتقاد سازنده در مورد چگونه آنها بهتر خواهد بود ارائه شده توسط من, اما من فکر می کنم که وجود دارد یک خط خوب بین انتقاد سازنده و آشکار تبعیض و آزار و اذیت."

رایلی شورای سوگند در سه شنبه شب برگزار شد اولین جلسه شورای چهارشنبه صبح.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن