ما بازگشایی: کدام متحده را آرام محدودیت ؟ پیدا کردن آنچه که دولت در حال انجام است

جوئل شانون و لورنزو ریس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:10 AM EDT Apr 25, 2020ده ها تن از کشورها اعلام کر

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

ده ها تن از کشورها اعلام کرده اند برنامه ای برای آرامش اجتماعی فاصله محدودیت با هدف مهار گسترش coronavirus — اما چند هنوز ساخته شده تغییرات عمده.

گرجستان تبدیل شده است با مشخصات بالا پرت پس از آن مجموعه ای در حرکت تهاجمی قصد دارد به سهولت اقامت در خانه محدودیت بیش از اعتراض برخی از مقامات محلی و حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. رژیم صهیونیستی. برایان کمپ این هفته اعلام کرد که ورزشگاه سرو خال کوبی, مو و ناخن سالن ماساژ درمانگران و دیگر کسب و کار می تواند بازگشایی شده است. محدودیت در فرد مذهبی, خدمات رستوران و تئاتر بودند همه را به آرامش شود.

اما اکثر ایالت مورد علاقه آهسته تر رویکرد تدریجی. بسیاری اعلام کرد در روزهای اخیر یک چارچوب برای بازگشایی اغلب با آزمایشی خرما و یا معیار های که در آن محدودیت ممکن است آرام است.

در همان زمان تعدادی از کشورها نیز در ساخت کوچک حرکت به عقب ترین محدودیت های شدید.

بیشتر کشورهای در حال دوباره اجازه می دهد اعمال جراحی الکتیو. برخی از پروژه های ساخت و ساز از سر گرفته خواهد شد. و برنامه ای برای بازگشایی پارک ها و سواحل در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است.

رهبران در سراسر کشور ابراز نگرانی کرده اند که باز کردن بیش از حد به زودی می تواند اجازه می دهد برای یک کشنده موج دوم ویروس باعث گسترش آسیب بیشتر به ایالات متحده در حال حاضر اقتصاد کتک.

"مگر ما این ویروس را تحت کنترل بهبود واقعی اقتصادی است که قصد ندارم به اتفاق می افتد" دکتر Anthony Fauci دولت بالای اقتدار در بیماری های عفونی گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که دستورالعمل مارس 16 متحده شروع به باز کردن اقتصاد خود است تحت فشار قرار دادند تا به استراحت آمریکا مستند توسط مه 1 یک برنامه است که لولا تا حدودی در بیشتر coronavirus تست.

چند متحده اعلام کرد قصد دارد برای هماهنگ کردن پاسخ خود را با همسایگان: کالیفرنیا در حال حرکت است به جلو در هماهنگی با واشنگتن و اورگان; فرمانداران از New York, New Jersey, کانکتیکات دلاور و رود آیلند اعلام کرد قصد دارد به شکل یک نیروی کار مشترک.

در اینجا یک لیست از دولت و حرکت به عقب اجتماعی فاصله مقررات. ما را حفظ خواهد کرد این فایل به روز شده و کشورهای دیگر اضافه خواهد شد به عنوان اقدامات در حال اعلام کرد:

آلاسکا

در آوریل 24, آلاسکا شروع اجازه می دهد رستوران ها به سر ناهار خوردن در سرویس و مغازه های خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی با محدودیت های کمتر از یک مرحله اولیه از یک برنامه به راه اندازی مجدد بخش هایی از اقتصاد است. حداقل یکی از شهرستان جونیو خواسته است که صاحبان کسب و کار صبر کنید برای مقامات محلی به وزن در.

رژیم صهیونیستی. مایک Dunleavy و مقامات بهداشت را صادر کرد تعدادی از دستورات بهداشتی را به عنوان بخشی از مرحله به مرحله بازگشایی آلاسکا مسئولانه طرح است.

آریزونا

در آوریل 22, رژیم صهیونیستی. mlb اعلام کرد که بیمارستان ها و مراکز سرپايی می تواند رزومه اعمال جراحی الکتیو در مارس 1, همان روز یک ایالت اقامت در خانه است به پایان می رسد. که می تواند اصلاح شود تمدید یا پایان رسید که در آن زمان Ducey گفت.

آرکانزاس

رژیم صهیونیستی. آسا هاچینسون اعلام مارس 22 دولت خطابه شروع به بلند کردن اجسام محدودیت در انتخابی روشهای پزشکی آغاز هفته بعد.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به محدودیت در رستوران ورزشگاه آرایشگاه, سالن های زیبایی و سالن بزرگ خواهد بود همچنین اعلام کرد در پایان مارس و در اولین روز از مه, او گفت:. کسانی که تصمیم گیری خواهد آمد پس از دولت از کار برکنار و دو روز "خروش" از تست در اواخر ماه آوریل است.

کالیفرنیا

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: آوریل 22 کالیفرنیا که آماده است "برای باز کردن بخش بزرگ از جامعه ما" ساخته شده اما اولین تغییر برای دولت stay-در-خانه سفارش با از سرگیری "ضروری" عمل جراحی.

"تومور و دریچه های قلب نیاز مردم به دریافت این نوع از مراقبت از آنها سزاوار" Newsom گفت. "اگر آن را به آن را حاد می شود. این اساسا یک مسئله بهداشتی."

دستورالعمل موثر واقع شد بلافاصله.

در ضمن سن دیگو اعلام کرد مارس 24 که در سواحل می تواند بازگشایی به صورت اشکال مختلف از ورزش ابتدا در طلوع آفتاب در مارس 27. Boardwalks, اسکله و پارکینگ باقی مانده بسته; تجمعات هنوز ممنوع و beachgoers باید حفظ اجتماعی فاصله و پوشیدن چهره و پوشش این شهرستان گفت.

کلرادو

یک هفته قبل از دولت stay-در-خانه سفارش آسانسور مارس 27 رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس اعلام کرد مرحله بعدی به نام "امن تر در خانه": هدف این است که برای Coloradans برای حفظ 60%-65% اجتماعی فاصله و ساکنان آسیب پذیر باید همچنان به پناهگاه در محل.

پلیس گفت: دولت را با کار غیر ضروری کسب و کار در دستورالعمل به مرحله بازگشایی آغاز آوریل 1.

خدمات شخصی – مانند سالن مو سگ groomers و تو سرو – می توانید بازگشایی با دستورالعمل های دقیق در محل. خرده فروشی می تواند باز برای منظقه مارس 27; وجود خواهد داشت و مرحله به مرحله در باز کردن برای فرد در عملیات آغاز آوریل 1. ورزشگاه بسته باقی می ماند.

مدارس بسته باقی خواهد ماند و کافه ها و رستوران ها را نمی خواهد بلافاصله بازگشایی شده است.

دلاور

بازگشایی دولت اتفاق خواهد افتاد در مرحله, با توجه به مارس 23 بیانیه ای از رژیم صهیونیستی است. جان کارنی. دولت نمی خواهند به طور کامل بازگشایی اقتصاد در عین حال به دلیل آن را می خواهد برای جلوگیری از تجدید حیات در موارد جدید.

بازگشایی خواهد شروع با باز کردن بخش های خاصی مانند رستوران ها و سالنهای تئاتر و کلیساها در حالی که هنوز نیاز به اجتماعی فاصله در آن مکان. مدارس و میله به احتمال زیاد نمی تواند در میان اولین برای بازگشایی و مردم هنوز هم می تواند خواسته به کار از راه دور اگر آنها می توانند.

فلوریدا

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به برخی از شهرداری های سبز, نور, مارس 17 به بازگشایی سواحل با محدود ساعت برای پیاده روی, دوچرخه سواری, پیاده روی, ماهیگیری, در حال اجرا, شنا, مراقبت از حیوانات خانگی و گشت و گذار. در جکسنویل مردم با شوق و ذوق flocked به سواحل زمانی که آنها دوباره باز رسم انتقاد در رسانه های اجتماعی. DeSantis گفت: مدارس باقی خواهد ماند بسته از طریق پایان سال تحصیلی است.

در آوریل 20, او همچنین اعلام کرد "دوباره باز فلوریدا نیروی کار" که کمیته اجرایی شامل 22 مقامات منتخب و مدیران شرکت های بزرگ مانند رئیس جمهور از والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر جاش D'Amaro و مدیر عامل شرکت Universal Orlando Resort جان Sprouls.

DeSantis او خواسته است دولت coronavirus نیروی کار برای توصیه اطراف اواخر ماه آوریل در یک طرح برای فاز اول بازگشایی دولت است.

ساراسوتا در سواحل خواهد بازگشایی به صورت محدود مارس 27.

گرجستان

ورزشگاه سرو خال کوبی, مو و ناخن سالن ماساژ درمانگران و دیگر کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی در گرجستان در سهشنبه, مارس 24 کمتر از یک ماه پس از دولت آنها را مجبور به میان coronavirus بیماری همه گیر.

در فرد مذهبی خدمات می تواند رزومه بیش از آوریل 25-26 آخر هفته ها و رستوران ها و سالن های تئاتر می تواند بازگشایی در 27 آوریل.

آیداهو

آیداهو رژیم صهیونیستی است. براد کوچک اعلام کرد در آوریل 23 چهار مرحله برنامه شروع به در مارس 1 برای بازگرداندن فعالیت طبیعی در آیداهو. اقامت خود را در خانه سفارش باقی مانده است در اثر تا مارس 30. کمی نمی گویند در صورتی که تمدید خواهد شد.

کمی طرح آغاز خواهد شد با شرایط مشابه به اقامت خود را در خانه سفارش با هر دو خصوصی و عمومی تجمعات اجتناب شود. کلیساها و تقریبا همه مغازه های خرده فروشی می تواند به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال سخت فیزیکی فاصله دستورالعمل ها و پروتکل های دیگر.

ایندیانا

ایندیانا رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم گفت: مراقبت های معمول مانند دندانپزشک دفاتر کلینیک سقط جنین پوست دفاتر و کلینیک دامپزشکی خواهد شد در آوریل 27, فرض کنید همه چیز رو به حرکت در جهت مثبت است.

هولکوم آخرین سفارش به اثر رفت در 20 آوریل به پایان می رسد و در تاریخ 1 مه. اما متوسط تنظیم خواهد شد به احتمال زیاد ساخته شده در مارس 27. همه از سیاست های مورد ماندن در خانه به جز فعالیت های ضروری هستند که هنوز هم در جای خود.

جهت شروع یک پتانسیل پیشرفت کاهش محدودیت در ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به انجام روش انتخابی. دولت ممنوع روش انتخابی در 23 مارس به منظور حفظ و ارائه دهندگان تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE و اختصاص تمام منابع به انتظار افزایش COVID-19 بيمار.

آیووا

رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز گفت: در تاریخ 24 آوریل او اجازه خواهد داد که اعمال جراحی الکتیو و بازارهای کشاورزان برای باز کردن با برخی از محدودیت. او توضیح داد که آن را به عنوان اولین گام در یک فرایند طولانی از بازگشایی آیووا اقتصاد.

کنتاکی

مقامات دولتی توضیح داد که چگونه مرحله به مرحله بازگشایی خدمات مراقبت های بهداشتی در کنتاکی آغاز خواهد شد مارس 27.

ارائه دهندگان قادر خواهد بود برای از سرگیری nonurgent خدمات بهداشتی تشخیصی رادیولوژی و آزمایشگاه خدمات در کلینیک های پزشکی و دفاتر درمانی تنظیمات کاریوپراکتیک دفاتر optometrists و مطب های دندانپزشکی.

رژیم صهیونیستی. اندی Beshear توصیف کرده است محتاط مرحله به مرحله طرح به بازگشایی مکان هایی که بسته شده اند و یا محدود فعالیت های خود را.

"ما باید برای انجام آن هوشمند ما رو به انجام این کار ایمن و ما رو به انجام این کار تدریجی" Beshear گفت. "هیچ یک از ما می خواهید ما را برای بازگشایی اقتصاد ما در راه است که مجموعه ما عقب باعث افزایش این بدان معناست که بیشتر مردم فوت کرده اند و نگه می دارد در اقتصاد ما بسته دیگر."

لوئیزیانا

رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز آشکار خواهد شد جزئیات برنامه ریزی شده و فاز یک 1 مه بازگشایی دولت به عنوان به زودی به عنوان آوریل 27, اما هشدار داد که کاهش محدودیت های تدریجی خواهد بود و با شرایط.

ادواردز قصد ندارد به گسترش نظم اما به جای جایگزین کردن آن با یک برنامه از بازگشایی اقتصاد اگر دولت همچنان به مسیر خود را از موارد بستری شدن در بیمارستان و علائم ایجاد ثبات و کاهش است.

مریلند

رژیم صهیونیستی. لری هوگان گفت: آوریل 24 که در مریلند می تواند آماده در اوایل ممکن است به شروع فاز اول آن در سه فاز فرایند بازیابی.

مریلند آماده نیست به لغو محدودیت در حال حاضر, اما فرماندار گفت: او را خوش بینانه است.

  • فاز یک: لغو اقامت در خانه, منظور, بازگشایی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و راه کم خطر فعالیت های جامعه
  • فاز دو: اجازه می دهد تا برای تعداد زیادی از کسب و کار برای بازگشایی, از جمله رستوران ها و میله قابل توجهی احتیاطی در محل.
  • مرحله سوم: شروع اجازه بزرگتر حوادث و کاهش محدودیت های و حتی بیشتر.

"اگر ما سعی می کنیم به این عجله و اگر ما آن را انجام نمی در یک متفکر و مسئول راه آن می تواند باعث یک جهش ویروس است که می تواند به تعمیق بحران اقتصادی طولانی مشکلات مالی و آهسته اقتصادی ما بهبود" هوگان گفت.

میشیگان

رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer یک فرمان اجرایی را امضا مارس 24 که تمدید اقامت خود را در خانه حکم گذشته آن مه 1 انقضا بلکه تغییر آن به استراحت برخی از قوانین و مقررات.

در میان تغییرات سفارش:

  • اجازه می دهد تا کسب و کار خاص که بسته شده بود مانند گیاه مهد کودک و دوچرخه تعمیر مغازه ها برای بازگشایی, اما تحت اجتماعی فاصله دستورالعمل.
  • مجوز برخی از فعالیت های در فضای باز از جمله قایقرانی موتوری و گلف برای از سرگیری هر چند استفاده از چرخ دستی گلف هنوز هم ممنوع است.
  • می گوید کسب و کار بوده و محدود و یا بسته چون آنها تلقی می شد به ارائه موارد غیر ضروری می تواند بازگشایی اما فقط برای منظقه وانت و یا تحویل. و آن را اجازه می دهد تا خرده فروشان بزرگ به بازگشایی بخش های خاصی از فروشگاه های خود را مانند باغ خود را به مراکز و یا رنگ بخش است.

مینه سوتا

برخی از کسب و کار خواهد بود قادر به بازگشایی مارس 27 تحت یک فرمان اجرایی را امضا مارس 23 توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz.

به منظور اجازه خواهد داد "صنعتی تولید و کار مبتنی بر کسب و کار است که نه مشتری رو به بازگشت به کار آغاز روز دوشنبه" با شرایط وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی استیو گرو گفت: در این کنفرانس است.

یکی دیگر از فرمان اجرایی مدارس بسته در مینه سوتا از طریق پایان سال تحصیلی.

قبلا در مارس 17, Walz امضا فرمان اجرایی که بازگشایی, عمومی, تفریحی, کسب و کار, از جمله گلف طعمه مغازه های عمومی و خصوصی اسکله و محدوده عکسبرداری در فضای باز. سفارش به اثر رفت روز بعد و نیاز ساکنان به موقف اجتماعی فاصله دستورالعمل های توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

می سی سی پی

رژیم صهیونیستی. تیت ریوز در تاریخ 24 آوریل با صدور یک فرمان اجرایی جدید برای Mississippians که او خواستار "امن تر در خانه" است که اجازه می دهد تا اکثر فروشگاه های خرده فروشی برای باز کردن با دستورالعمل های خاص, اما نگه می دارد و دیگر کسب و کار بسته شده است.

"ما در حال شروع به بازگشایی کردن اقتصاد" او گفت:. "اما ما در حال کوبیدن درب باز. این یک سوئیچ نور که خاموش و روشن کنید. این یک دیمر."

سفارش جدید طول می کشد اثر در ساعت 8 صبح مارس 27 و باقی خواهد ماند تا زمانی که ممکن است 11.

این اجازه خواهد داد که لباس هدیه, و دیگر مکان های خرده فروشی برای باز کردن اما صاحبان و مدیران باید اقدامات احتیاطی از قبیل ارسال صفحه اصلی بیمار و کارکنان با پوشیدن ماسک در مناطق مشترک با استفاده از روش های مناسب بهداشتی ارائه ضد عفونی کننده دست برای مشتریان و محدود کردن تعدادی از مشتریان در هر زمان داده شده.

ریوز گفت: کسب و کار است که نمی خواهد اجازه برای باز کردن آنهایی که به طور کلی شامل نزدیک بین فردی, تماس, جمله سینما, موزه ها, کازینو, سرگرمی, سالن و ورزشگاه.

مونتانا

در آوریل 22, رژیم صهیونیستی. استیو بولاک اعلام کرد مرحله به مرحله بازگشایی برنامه است که اجازه می دهد تا خدمات کلیسا به رزومه مارس 26 و کسب و کار خرده فروشی در آوریل 27 "اگر آنها می تواند پایبند به الزامات مورد نیاز برای محدود کردن ظرفیت و حفظ دقیق فیزیکی فاصله."

رستوران و قمار و میله های لبنی و مشروب می توانید باز ممکن 4 با ظرفیت محدود. مدارس را می توانید به بازگشت به "در کلاس درس تدریس تحویل در اختیار مدرسه محلی تخته" در مارس 7.

نوادا

رژیم صهیونیستی. استیو Sisolak در آوریل 21 پرده برداری از یک چارچوب به تدریج راه اندازی مجدد اقتصاد دولت — شروع با ورزشگاه های خاص رستوران ها و برخی از جراحی سرپایی امکانات و کار به آرامی به سمت قمار و دیگر غیر ضروری کسب و کار برای اولین بار توقیف در 17 مارس است.

اول-ترم فرماندار دموکرات گفت که او نیست که یک شرکت زمانی که برای اولین بار از کسانی که کسب و کار می توانید انتظار برای بازگشایی یک فرایند او گفت: بستگی دارد در دولت پیشرفت نسبت به آرایه ای از ویروس تست و مهار معیارهای تعیین شده توسط دولت فدرال و کارشناسان بهداشت و درمان.

Sisolak گفت نوادا مدارس بسته باقی خواهد ماند برای بقیه سال تحصیلی.

نبراسکا

رژیم صهیونیستی. آیووا اعلام کرد در مارس 24 برنامه برای نرم کردن دولت coronavirus محدودیت در مارس 4.

Ricketts گفت: او را به آرامش محدودیت در 59 شهرستانهای استان از جمله Douglas, Sarpy و کاس در منطقه اوماها اما نه لنکستر که شامل لینکلن.

سفارشات جدید خواهد شد که در اثر تا 31 مه اجازه خواهد داد که رستوران در انتخاب استان ها به بازگشایی خود را به اتاق ناهار خوری با کاهش اشغال و محدودیت های دیگر.

سالن و تو سرو در این مناطق خواهد شد مجاز به بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان آنها جلوگیری از بیش از 10 نفر از جمع آوری در یک مکان. دولت نیز استراحت محدودیت در مراکز مراقبت روزانه در این مناطق اجازه می دهد تا 15 فرزند به ازای هر اتاق به جای استفاده از زمان 10.

در سطح ایالت Ricketts گفت کلیساها اجازه خواهد داشت به رزومه فرد در خدمات عروسی و مجالس ترحیم با برخی از محدودیت.

نبراسکا یکی از تعداد انگشت شماری از کشورهای بدون رسمی اقامت در خانه سفارش, اگر چه بسیاری از محدودیت های Ricketts اعمال مشابه هستند.

مکزیک جدید

رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام در تاریخ 22 آوریل ارائه معیارهای دولت خواهد استفاده برای تعیین اگر دولت سیستم بیمارستان به حال ظرفیت اجازه می دهد کسب و کار برای رزومه در مراحل.

برخی از غیر ضروری کسب و کار خواهد بازگشایی در اولین فاز در حالی که تجمعات هنوز هم ممنوع است. در مراحل بعدی کسب و کار بیشتر خواهد بود و مجاز به بازگشایی در حالی که نیازهای جسمی فاصله و محدودیت در گردهمایی خواهد در اثر باقی می ماند.

هیچ تاریخ هنوز تعیین شده برای زمانی که از این مراحل ممکن است شروع.

نیویورک

در مارس 18, نیویورک پیوست کانکتیکات و نیوجرسی در را باز marinas boatyards و قایق قایق های تفریحی استفاده کنید.

دولت خود را به روز رسانی راهنمایی برای گلف باز کردن درب برای دوره های عمومی و خصوصی برای باز کردن. گلف بازان را مجبور به راه رفتن دوره و خود را حمل کیسه های بدون موتوری, سبد خرید, با توجه به دنی اهرم نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو ارتباط با مدیر.

کارولینای شمالی

دولت stay-در-خانه سفارش را گسترش از طریق مه 8 Gov. Roy کوپر اعلام مارس 23. هنگامی که روند بهبود دولت را با استفاده از یک سه فاز رویکرد به تدریج سهولت محدودیت.

"اگر ما عفونت سنبله یا معیار ما روند شروع به حرکت در جهت اشتباه است که ممکن است ما را به حرکت به یک فاز قبلی برای محافظت از بهداشت عمومی" کوپر گفت.

در فاز یک مادر اقامت در خانه سفارش در محل باقی می ماند اما مردم می توانند خانه را ترک برای بیشتر فعالیت های تجاری (از جمله خرید در برخی فروشگاه های خرده فروشی). در میان دیگر تغییرات در فاز اول: جمع های محدود خواهد شد و به بیش از 10 نفر اما پارک ها می توانید برای باز کردن موضوع به جمع آوری محدودیت.

داکوتای شمالی

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در 18 آوریل که داکوتای شمالی "توصیه غیر ضروری کسب و کار برای آماده سازی به صورت مرحله به مرحله بازگشایی شروع May 1." بورگوم گفت مارس 21, دولت برنامه ای برای افزایش تست و تماس با ردیابی برای محافظت از ساکنان و دیدار با کاخ سفید دستورالعمل به قرار دادن مردم به کار می کنند.

اوهایو

رژیم صهیونیستی. مایک DeWine اعلام کرد که در تاریخ 22 آوریل کاهش تا در منع از اعمال جراحی الکتیو در طول coronavirus بیماری همه گیر.

DeWine گفت که پزشکان هم اکنون می توانید بررسی به تعویق افتاد روش و عمل جراحی با بیماران در شرایط فعلی وضعیت سلامت و کیفیت زندگی پس از آن پزشکان و بیماران می تواند یک تصمیم مشترک در مورد اینکه آیا برای ادامه.

در مارس 1, دولت را به اجرای یک "تدریجی" برنامه ریزی برای باز کردن رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine گفت: آوریل 16. جزئیات بیشتر انتظار می رود در اواخر ماه آوریل است.

اوکلاهما

رژیم صهیونیستی. کوین Stitt تصویب یک طرح به نام "باز کردن و بازیابی با خیال راحت" مارس 22 است که اجازه می دهد تا مراقبت های شخصی کسب و کار برای باز کردن مارس 24 توسط قرار ملاقات فقط.

این شامل سالن مو آرایشگر مغازه ها و چشمه های معدنی ناخن سالن و حیوان خانگی groomers و باید به دنبال بهداشت و اجتماعی فاصله دستورالعمل. مشتریان را تشویق به صبر در اتومبیل های خود را تا زمان قرار ملاقات خود را.

کلیساها باز خواهد شد مارس 1 "اگر آنها را ترک هر ردیف یا پیو باز" و به دنبال اجتماعی فاصله گرفته است. رستوران سینما و ورزشگاه و تو سرو (تنها با وقت قبلی) همچنین می توانید باز آوریل 1.

اورگان

شروع مارس 1, اورگان, ارائه دهندگان خدمات پزشکی می توانند رزومه کاری غیر فوری پزشکی, روش های رژیم صهیونیستی است. کیت براون اعلام کرد مارس 23.

قهوه ای سفارش داده بودند ارائه دهندگان برای جلوگیری از انجام non-روش اورژانس در تلاش برای حفظ فضای بیمارستان و دنده محافظ مانند لباس و ماسک و دستکش برای مراقبت از COVID-19 بيمار.

این حرکت چیزی است که براون یک "گام بزرگ به جلو" را به عنوان دولت ponders شل شدن برخی از محدودیت به معنای محدود کردن گسترش موارد جدید COVID-19.

پنسیلوانیا

رژیم صهیونیستی. تام گرگ اعلام کرد در مارس 22 سه فاز رنگی طرح است که خواهد شد مورد استفاده برای بازگشایی دولت در استان ها در هفته های آینده; را انتخاب کنید محدودیت می تواند برداشته شود در برخی از مناطق به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 8.

او گفت: معیارهای مختلفی استفاده می شود به حرکت شهرستانهای استان از قرمز و زرد یا سبز ،

"قرمز بدیهی است در این مرحله ما در حال حاضر در" گرگ گفت. "حرکت به زرد و سبز خواهد بود اطلاعات محور مبتنی بر شواهد تصمیم گیری. در حال حاضر ما به دنبال در شهرستانهای استان که زیر 50 مورد در هر 100,000 نفر در طی 14 روز به بازگشت به کار."

گرگ گفت: حرکت به زرد خواهد آسانسور اقامت در خانه محدودیت به نفع تهاجمی کاهش و خواهد باز در شخص خرده فروشی اگر چه منظقه و تحویل شده است. داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات و تمام سرگرمی باقی خواهد ماند بسته شده است. رستوران ها و کافه ها خواهد بود محدود به carryout و تحویل.

گرگ نیز اعلام کرد که بازگشایی ساخت و ساز در کشور آغاز و در مارس 1 نقل مکان کرد تا از 8 مارس.

پس از دولت مشروب فروشگاه بسته شد در ماه مارس پنسیلوانیا Liquor Control Board در حال حاضر اجازه می دهد انتخاب فروشگاه برای ارائه منظقه تحویل.

قبلا گرگ امضا لایحه اجازه می دهد تا آنلاین, دفتر اسناد رسمی, خدمات, پس, آنلاین, فروش خودرو می تواند از سر گرفت.

رود آیلند

فرماندار تگزاس جینا Raimondo در تاریخ 22 آوریل اعلام کرد قصد دارد به رول کردن یک صحنه بازگشایی پارک ها و سواحل در هفته های آینده با استناد به تشویق ویروس آمار.

"امید من این است که ما قادر خواهد بود برای لذت بردن از پارک ها و سواحل در بعضی از فرم یا مد در ماه ممکن است," او گفت:.

Raimondo قول داد به راه اندازی مجدد اقتصاد و سهولت محدودیت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما با خیال راحت تا دولت نیست تا پایان "را در این ظروف سرباز یا مسافر."

کارولینای جنوبی

رژیم صهیونیستی. هنری مک مستر اعلام کرد یک طرح مارس 21 به نام "سرعت بخشیدن به کارولینای جنوبی" به "پایکوبی در گاز" و بازگشایی بخش های خاصی از اقتصاد است.

لباس, گروه, مبلمان, جواهرات و کالاهای ورزشی فروشگاه ها و همچنین گل و بازارهای کک می تواند بازگشایی خواهد شد اما مجبور به کار در کاهش ظرفیت. بسته شدن در سواحل برداشته خواهد شد, هر چند از آن خواهد شد تا به مقامات محلی برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی خاص سواحل است.

منظور هنوز هم تشویق اجتماعی فاصله دستورات را به دنبال داشته باشد. آرایشگر مغازه های سالن زیبایی, سالن یکنوع بازی شبیه لوتو ورزشگاه ها و کاباره ها باید بسته باقی می ماند در حال حاضر.

تنسی

رستوران در ایالت تنسی را مجاز به باز آوریل 27 برای ناهار خوردن در خدمات با کاهش ظرفیت رژیم صهیونیستی است. بیل لی اعلام کرد.

لی می گوید: "او نمی خواهد گسترش یک ایالت اقامت در خانه سفارش گذشته 30 آوریل نیز اعلام کرد که فروشگاه های خرده فروشی خواهد شد مجاز به بازگشایی در مارس 29.

هر دو نوع از کسب و کار باید در ابتدا محدود کردن تعدادی از مشتریان به 50 درصد از آنها به طور منظم ظرفیت. دولت را انتشار هدایت اضافی کسانی که فروشگاه ها و رستوران ها باید به دنبال به منظور بازگشایی شده است.

همه روشن برای بازگشایی کسانی که کسب و کار هفته آینده اعمال نمی شود تنسی بزرگترین شهرستانها از جمله نشویل تنسی ناکسویل و دیگران که در آن مقامات محلی تعیین خود را بازگشایی برنامه.

تگزاس

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت اعلام کرد دستور اجرایی مارس 17 است که کاهش برخی از محدودیت ها در فروشگاه های خرده فروشی و, پارک, اما او گفت: تمام مدارس دولتی و خصوصی بسته باقی خواهد ماند برای بقیه سال تحصیلی.

دولت را بازگشایی "عظیم" مقدار کسب و کار, به زودی, ابوت گفت: آوریل 22, اذیت کردن قریب الوقوع بازگشت از سالن مو و رستوران ناهار خوری.

پارک دولت بازگشایی شد و غیر ضروری اعمال جراحی نیز از سر گرفته این هفته; خرده فروشان مجاز به فروش اقلام منظقه. ابوت می گوید آرام تر محدودیت ها هستند که در آوریل 27.

یوتا

به عنوان دولت "ایمن ماندن, اقامت خانه" بخشنامه تنظیم شده است به اعتبار مارس 1, Gov. گری هربرت اجازه اعمال جراحی الکتیو به رزومه مارس 22 اولین گام در جهت کاهش محدودیت در ایالت یوتا است. هربرت نیز مشخص شده قصد دارد به تدریج باز کردن کسب و کار در اوایل ممکن است.

"ماندن امن ماندن صفحه اصلی" بخشنامه صرفا یک پیشنهاد و رهنمود است و نه اجباری.

ورمونت

رژیم صهیونیستی. Phil اسکات گفت: در تاریخ 24 آوریل او اجازه خواهد داد که کوچک خدمه از پنج نفر از کارگران و یا کمتر به کار خارج از منزل و یا در اشغال سازه.

اسکات همچنین اجازه می دهد برای تولید و توزیع کسب و کار برای باز کردن با حداکثر پنج نفر از کارکنان یا کمتر ماندن شش فوت از هم جدا. هوای مراکز باغ و گلخانه ها نیز اجازه داده می شود برای باز کردن با برخی از محدودیت.

برای کسب و کار که در حال حاضر باز با استفاده از منظقه خدمات اسکات خواسته آنها را به ادامه کار با حداقل تعداد از مردم است.

در مارس 17, اسکات اعلام کرد قصد دارد به بازگشایی برخی از کسب و کار – تحت محدودیت در مارس 20. بازارهای کشاورزان می تواند بازگشایی در ظرفیت محدود شروع ممکن است 1.

ویرجینیا

رژیم صهیونیستی. رالف نرتهم در تاریخ 24 آوریل اعلام کرد مرحله به مرحله بازگشایی طرح است. نرتهم گفت: دولت با نظارت بر چند کلید نقاط داده ها به اطلاع رسانی در تصمیم گیری های خود را.

در مرحله اول اجتماعی سوريه ادامه خواهد داد teleworking را تشویق شود و دولت هنوز هم توصیه به پوشیدن پوشش صورت در عمومی.

نرتهم قصد دارد به سهولت محدودیت در همه مناطق از دولت در همان زمان.

واشنگتن

واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee در تاریخ 24 آوریل اعلام کرد یک برنامه است که اجازه می دهد تا موجود پروژه های ساخت و ساز به سر به عنوان طولانی به عنوان سخت coronavirus اجتماعی فاصله پروتکل در محل هستند.

قبلا Inslee حال گفت: دولت نمی خواهد بود قادر به بلند کردن بسیاری از اقامت در خانه محدودیت اجرا به مبارزه با کروناویروس توسط مه 4 — تاریخ که از طریق آن زمان بخشنامه در حال حاضر در محل — اما گفت امیدوار است که سلامت مدلسازی در روزهای اخیر اجازه می دهد از سرگیری برخی از فعالیت های.

غرب ویرجینیا

غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت در آوریل 24 نورد مراحل تهاجمی به بازگشایی daycares و رستوران ها بدون تنظیمات خاص معیار در تست تجهیزات و coronavirus ردیابی است. این استراتژی می آید روز پس از اعلام بیمارستان سر گرفته خواهد شد روش انتخابی در اوایل هفته آینده.

وایومینگ

برخی از کسب و کار می تواند به طور بالقوه شروع بازگشایی در هفته های آینده رژیم صهیونیستی است. مارک گوردون اعلام کرد در مارس 23.

مقامات دولتی در ضمن پرده برداری از یک سیستم چراغ ترمز رنگ برای اطلاع رسانی عمومی در مورد شیوع این ویروس و ظرفیت بیمارستان برای رسیدگی به موارد شدید.

دستور بسته شدن مدارس و کسب و کار اعم از میله و ناهار خوردن در رستوران ها به ناخن سالن شده اند در محل در ایالت وایومینگ از مارس 19.

کمک: آسوشیتد پرس; ساوانا Behrmann ایالات متحده آمریکا امروز; ناتالی آلیسون Nashville Tennessean; Teresa Boeckel York Daily Record; Sady سوانسون, Fort Collins Whaxy



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن