سازمان ملل متحد Connon نظرات: مارتین Jarmond عمده مشکلات را حل کند به عنوان دانشگاه UCLA بعدی دو و میدانی مدیر

این امر می تواند کلیشه می گویند ریسک بالا برای ورودی UCLA مدیر دو و میدانی مارتین Jarmond. اما که نمی شود آن ر

توسط ATROTICNEWS در 31 اردیبهشت 1399

این امر می تواند کلیشه می گویند ریسک بالا برای ورودی UCLA مدیر دو و میدانی مارتین Jarmond.

اما که نمی شود آن را کمتر درست است.

UCLA دو و میدانی رسما اعلام Jarmond خواهد سر تا بخش شنبه, قفل کردن او را به شش سال قرارداد است که باعث می شود او یکی از بالاترین پرداخت دو و میدانی مدیران در Pac-12 و کشور است. در حالی که برونز شکست بانک را در کالج بوستون مدیر دو و میدانی Jarmond شکست سد با تبدیل شدن به اولین آمریکایی آفریقایی تبار مدیر دو و میدانی در دانشگاه 101 سال سابقه.

وجود دارد ممکن است هر دو و میدانی برای Jarmond به طور مستقیم در حال حاضر, اما او هنوز هم یک لیست خشکشویی نگرانی به آدرس در ماه های آینده.

Jarmond را به ارث می برند یک گروه زد که یک 19 میلیون دلار کسری بودجه در سال 2019 و تمرکز مرکزی در سراسر کشور پذیرش کالج رسوایی در اوایل سال گذشته است. UCLA فوتبال به پایان رسید در زیر .500 برای چهار فصل سال در یک ردیف – چیزی به آن را انجام نداده بود پس از 1920s – و هر دو به فوتبال و تیم بسکتبال مردان نوشته شده در طول تاریخ حضور کم تعداد این سال است.

به پیروزی فن پایه علاقه و اعتماد است که به آرامی پژمرده دور در سراسر مدیر دو و میدانی دن Guerrero 18 سال تصدی UCLA نیاز به خون تازه و یک چشم انداز جدید.

خوشبختانه برای Bruin وفادار Jarmond چک کردن تمام جعبه.

این مدیر دو و میدانی است که قطعا نه به عنوان مهم به یک تیم در زمینه موفقیت به عنوان مربیان یا بازیکنان اما Jarmond تجربه تماس با عکس های بزرگ فوتبال زمان برنامه های در ایالت میشیگان و اوهایو دولت قطعا ضرری ندارد. او بخشی از تیم جستجو ساخته شده است که سابق BCS قهرمان شهری مایر یک گیاهی شبیه شاهبلوط هندی در سال 2012 و او تقریبا به تنهایی استخدام جف Hafley برای پر کردن سر مربیگری خالی در کالج بوستون در ماه دسامبر.

UCLA مربی تیم فوتبال تراشه کلی دارای سه سال دیگر قرارداد خود را تا Jarmond نمی خواهد که برای انجام جستجوی دیگری حق کردن خفاش. اگر یا هنگامی که روز می آید که کلی لگد به محدود اما Jarmond نشان داده است که او دقیقا می داند آنچه که او انجام می دهند در این عرصه.

بسکتبال مردان فقط با استخدام یک مربی جدید در میک Cronin سال گذشته و آن 7-1 رکورد پایین کشش آورده وزوز بازگشت به Pauley غرفه بنابراین Jarmond نباید انتظار به تعمیرات اساسی هر کاری بر روی چوب. اما با پس زمینه خود را به عنوان یک سابق اواسط عمده مردان بازیکن بسکتبال در UNC ویلمینگتون و موقعیت در NCAA بخش مردان بسکتبال نظارت کمیته Jarmond باید بدانید که چگونه برای مدیریت برونز در دادگاه است.

Jarmond ملموس تر است نگرانی از تغییر تیم فرهنگ با شروع با دلار و سنت در پشت آن است.

UCLA دو و میدانی عمل در برای اولین بار از سال 2004 سال گذشته بسیاری از که تا به حال با ترکیب $16.4 میلیون صرف خرید کردن هر دو سابق بسکتبال مردان مربی استیو الفرد سابق و مربی فوتبال جیم مرا در 13 ماه طول.

حل مشکل نخواهد بود علم موشک برای Jarmond که MBA خود را از دانشگاه اوهایو و خودش را به عنوان یکی از بهترین جمع آوری اعانه در سواحل شرق در طول زمان خود را در کالج بوستون.

زمانی که او برای اولین بار وارد Chestnut Hill, Massachusetts, Jarmond مجموعه جدید بخش پنج سال 150 میلیون دلار جمع آوری کمک های مردمی هدف او لقب "ارتفاع بیشتر." شاخی جناس بر اساس نام تجاری کنار Jarmond قرار داده و اهدا کنندگان پول که در آن دهان خود شد و مطرح شده بیش از $108 میلیون نفر در کمتر از سه سال در پردیس ترین تا کنون مطرح شده توسط یک ACC برنامه.

یک زن 39 ساله رهبر کاریزماتیک می توانید یک برنامه دراز مدت و سرمایه گذاری در مقیاس و رسیدن چوبی ورزشی صندوق باید یکی از Jarmond را اولویت دارد. راه دیگر برای ایجاد برخی از پول است یک تاکتیک Jarmond مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود چیزهایی در اطراف در کالج بوستون – شروع به فروش الکل در استادیوم.

Jarmond سازمان کالج بوستون اولین فن شورای به تعمیرات اساسی در دانشگاه بازی روز تجربه و نتیجه گیری شد برای باز کردن آبجو و شراب فروش در فوتبال و بسکتبال بازی که قرار می گیرند. یک برنامه مشابه می تواند در خط لوله برای Jarmond در UCLA اگر او می خواهد برای تقویت فن بهره و سود به طور همزمان.

قرار دادن اقتصاد در کنار Jarmond برخی از تصمیم گیری های مهم را در نظر کارکنان خود را و این برنامه دانشگاهیان هر دو از آن او به نظر می رسد مناسب را.

UCLA منتشر متعدد اظهارات پس از Varsity Blues پذیرش کالج رسوایی ادعا این امر تعمیرات اساسی چگونه آن را می پذیرد و ارزیابی دانشجو-ورزشکاران در حال حرکت رو به جلو است. حتی با سیاست های جدید احتمالا در جای مدیران شده اند که بسته به موقعیت های مشابه – مانند ارشد و کاردانی مدیر ورزشی جاش Rebholz – هنوز مواضع مهم از قدرت است.

صدراعظم ژن بلوک و بقیه تیم جستجو برای Guerrero جانشین می دانستم که به اندازه کافی به تصویب بیش از Rebholz برای مدیر دو و میدانی کار اما Jarmond چهره دشوار تصمیم گیری که آیا برای نگه داشتن او و دیگر اعضای رژیم در کارکنان خود را در حال حرکت رو به جلو است.

Jarmond محکم زد کشتی در سمت دانشگاهی در کالج بوستون به عنوان 12 تیم عقاب به پایان رسید در بالا decile از ورزش خود را در این چندین ساله علمی پیشرفت رای رتبه بندی در سال 2019 است برای سوم بیشتر در فوتبال کاسه زیربخش. UCLA بسکتبال مردان آوریل در 2019 قرار داده و آنها را درست در آستانه ممنوعیت postseason معنی وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود در زیر Jarmond.

پیدا کردن تعادل مناسب بین تمیز کردن خانه و حفظ آشنایی پشت صحنه بلند است اما یکی Jarmond را مجبور به دست و پنجه نرم کردن با بلافاصله.

او حق دارد, پس زمینه ابزار مناسب و مناسب ایده هایی که می تواند کمک به UCLA دو و میدانی بازگشت به سابق خود را در ارتفاعات است.

همه که باقی مانده است دیده می شود در حال حاضر این است که آیا او فرو ریختن تحت فشار است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن