دانشگاه UCLA درجه بندی پورتال miss علامت پیگیری پیشرفت زمانی که دانش آموزان به آن نیاز ترین

برای دانش آموزان در سراسر جهان ماه گذشته شده است سرند با تنظیمات به آموزش آنلاین. اما برای بسیاری از UCLA دانش

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

برای دانش آموزان در سراسر جهان ماه گذشته شده است سرند با تنظیمات به آموزش آنلاین.

اما برای بسیاری از UCLA دانش آموزان با چالش های دانشگاه, پورتال های مشترک همکاری و محیط یادگیری و MyUCLA – چیز جدیدی نیست.

CCLE اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دسترسی به دوره خود syllabuses تکالیف کلاس ها و دیگر منابع است. MyUCLA معادل یک وب سایت مورد استفاده برای بسیاری از خدمات دانشجویی, مهمترین, ثبت نام و درجه بندی به روز رسانی. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است بین هر دو سیستم عامل به ترجمه دانشگاهی بازخورد از CCLE به MyUCLA.

اگر تنها که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده موثر است.

در حال حاضر دانش آموزان ندارد و یک درک قوی از نامه خود با درجه تا زمانی که آن را انجام بیش از CCLE به MyUCLA – که اغلب اتفاق نمی افتد تا زمانی که آخرین هفته از سه ماهه. فراتر از آن است که استادان و بخش ها نمرات متناقض بین وب سایت های ساخت آن را دشوار برای دانش آموزان بدانید که به کجا نگاه.

در زمانی که منابع آنلاین هستند همه دانش آموزان باید UCLA باید تقویت پیوند بین دو پورتال به طوری که دانش آموزان آگاه تر از نمرات خود را قبل از آن که خیلی دیر به آنها را تغییر دهید. با هیچ فرد در ساعات اداری و یا انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان نیاز سازگار دسترسی به به روز رسانی نمرات برای موفقیت تحصیلی. این به ویژه مهم است که دانش آموزان باید این گزینه را انتخاب کنید رمز عبور/بدون تصویب بندی در هر زمان قبل از فینال هفته با توجه به این که نمرات از دست رفته می تواند به جلوگیری از آنها را از تصمیم گیری برای تغییر درجه خود را تایپ کنید. مگر اینکه UCLA می توانید اطمینان حاصل شود بهتر دسترسی نمرات دانشگاه نیاز به پیاده سازی یک سیستم جدید در سراسر هیئت مدیره.

و این نه فقط دانش آموزانی که تحت تاثیر این درهم و برهم سیستم.

"یکی از چیزهایی که من نمی خواهم در حال حاضر این واقعیت است که آن را بسیار سخت برای MyUCLA و کلاس کتاب در MyUCLA به صحبت کردن با کلاس کتاب در CCLE" گفت: Anthony Friscia یک UCLA استاد کمکی در بخش یکپارچه زیست شناسی و فیزیولوژی. "این بخشی است که واقعا آزار دهنده است بنابراین آن را سخت به نگه داشتن دانش آموزان تا تاریخ در مورد آنچه در جریان است با نمرات خود را و چیزهایی که دوست دارم به دلیل آن است."

بنابراین در حالی که مربیان ممکن است ارائه روشنگری نظرات و فرد انتساب نمرات به دانش آموزان در CCLE دانش آموزان هنوز هم در سمت چپ حدس زدن در مورد خود را به طور کلی دوره پیشرفت است.

این زمان بسیار مهم برای دانش آموزان برای پیگیری نمرات خود را. در نور از COVID-19 همه گیر و انتقال به آموزش آنلاین دانش آموزان هم اکنون می توانید بیش از یک کلاس در طول سه ماهه بهار روی یک پاس/بدون عبور درجه بندی بر اساس.

تصویب/بدون تصویب بندی را قادر می سازد تا دانش آموزان به کلاس و بدون تمایز از یک نامه درجه. به عنوان یک نتیجه, این درجه بندی گزینه اجازه می دهد تا دانش آموزان را به کلاس برای واحدهای بدون کلاس خود را تحت تاثیر قرار معدل. این یک تصمیم مهم برای دانش آموزان که خود را مبارزه با انتقال به آموزش آنلاین.

اما بدون درک چه درجه آنها در مسیر این تصمیم گیری را دشوار است به.

Isba Keshwani یک سال اول فیزیک نجومی دانشجو موافق است که CCLE باید کارآمد تر در برقراری ارتباط نمره درس با دانش آموزان است.

"من هرگز نمی دانید چه درجه من" Keshwani گفت. "در حال حاضر که ما از راه دور ما نمرات بیشتر بر اساس تکالیف و گاهی اوقات حتی مشارکت برای برخی از کلاس های من. بنابراین من احساس می کنم مثل (درجه بندی پورتال) باید آن را ممکن است بیشتر به شما نمره خود را به عنوان شما بروید."

این است که چرا بسیاری از UCLA مدرسان به نوبه خود به شخص ثالث درجه بندی وب سایت های مانند Gradescope.

Kate Stromberg یک دانشجوی کارشناسی ارشد باستان شناسی با استفاده از Gradescope به دانش آموزان خود را بیشتر به روز رسانی نگاه خود به نمرات. علاوه بر این او گفت: Gradescope است که اغلب ساده تر برای استفاده است.

"من فکر می کنم شما می تواند سخت و فشرده برای پیدا کردن هر استاد یا TA در حال حاضر نیست که با استفاده از حداقل یکی دیگر از پلت فرم آنلاین در علاوه بر این به آنچه که ما را از UCLA" Stromberg گفت.

در این UCLA باید تبدیل به جریان اصلی درجه بندی پورتال مانند بوم یا تخته سیاه در تمام بخش های. در واقع بسیاری از مدارس دیگر در دانشگاه کالیفرنیا در سیستم با استفاده از بوم مانند UC Davis و UC Irvine.

آن را قطعا خواهد بود آسان تر به یک واحد درجه بندی پورتال به جای آن از تعداد بی شماری از سایت های مختلف مدرسان را انتخاب کنید به عنوان مکمل به کمبود UCLA گزینه است.

Stromberg اشاره کرد این بود که یکی دیگر از نقص با نیاز به استفاده از دیگر اضافی علمی وب سایت به عنوان همراهان به UCLA سایت.

"سپس (دانش آموزان) را به مانند 20 چیزهای مختلف بسته به آنچه که هر مربی است که با استفاده از" Stromberg گفت.

دانش آموزان در حال حاضر در مواجهه با چالش های عمده ای با این بیماری همه گیر و انتقال به آموزش آنلاین این که آیا مشکلات فنی و یا عدم انگیزه. و نیاز به مرتب سازی از طریق وب سایت های متعدد فقط به بررسی نمرات و تکالیف تنها می افزاید: به این استرس است.

اما CCLE و MyUCLA را ارائه عناصر منحصر به فرد به UCLA دانش آموزان است. یکی از CCLE مزیت است که آن را ارائه می دهد یک وب سایت برای یک دانش آموز کلاس – یک مکان برای یک کلاس درسی تکالیف خوانش Turnitin و مربی بازخورد. اما با وجود این مزیت متمایز دانش آموزان هنوز هم عدم توانایی برای مشاهده نامه خود را با درجه پیشرفت در طول سه ماهه.

بنابراین حتی اگر UCLA درجه بندی باقی می ماند در MyUCLA و CCLE رابط های ارتباطی بین دو وب سایت و در نتیجه بین دانش آموزان و مربيان خود نیاز به بهبود است.

چرا که در یک دوره زمانی که دفتر ساعت جایگزین شده اند آنلاین پورتال این دانشگاه UCLA مسئولیت برای اطمینان از این وب سایت هستند که بهترین آنها می توانند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن