دانشگاه UCLA پاسخ اضطراری بهبود یافته پس از گتی آتش اما باید استاندارد

در برنامه ریزی برای ذاتا غیر قابل پیش بینی بلایای طبیعی برخی از اقدامات بهتر از دیگران است. زمانی که گتی آتش ت

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

در برنامه ریزی برای ذاتا غیر قابل پیش بینی بلایای طبیعی برخی از اقدامات بهتر از دیگران است.

زمانی که گتی آتش تهدید دانشگاه UCLA پردیس در پاییز گذشته برخی ابراز نگرانی از دانشگاه تلاش های ارتباطی. دانش آموزان اطلاع داده شد در مورد این آتش سوزی از طریق ایمیل اما نمی شد گفت به تخلیه.

در مقابل دانشگاه UCLA COVID-19 pandemic پاسخ آغاز شد و در اواخر ماه ژانویه با یک ایمیل آگاه ساختن دانش آموزان در مورد اقدامات احتیاطی گرفته شده در مورد کوروناویروس. این دانشگاه اقدام به ارسال به روز رسانی دوره ای منتهی به مارس 10 اعلام کرد که کلاس خواهد بود از راه دور باقی مانده از سال تحصیلی.

این تفاوت های آشکار بین دانشگاه UCLA پاسخ به گتی آتش و بی سابقه COVID-19 pandemic تاکید نیاز به یک استاندارد ایمنی روش دانشگاه می تواند به دنبال در نور سریع تغییر وضعیت موجود. بر خلاف گتی آتش دانش آموزان به طور مداوم به روز شده در مورد اقدامات احتیاطی و تغییرات در آموزش ساخته شده است که به شدت دشوار است وضعیت کمی ساده تر برای مدیریت.

حتی اگر این تغییر به آموزش آنلاین شد روز قبل از امتحانات نهایی و ایمنی قرار گرفت قبل از نمرات دانشجويان از زندگی قبل از, آموزشی, تداوم. دانشگاه proactiveness و تعهد برای به روز رسانی دانش آموزان در این های اخیر بحران باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال برای نحوه رسیدگی به حوادث آینده.

و پس از آن انجام شده است یک بار قبل از آن انجام می شود دوباره.

گتی ایمنی و آتش پاسخ فاقد بتن تخلیه از برنامه است. نفر اول مطلع در مورد آتش از طریق ایمیل در اوایل صبح روز 28 اکتبر است. ایمیل های بعدی رشد بیشتر نگران کننده در تن اما چندین هزار نفر از دانش آموزان در محوطه دانشگاه داده نشده است پاسخ قطعی در مورد اینکه آیا آنها باید اقامت در محوطه دانشگاه و یا تخلیه.

"احتمالا یکی از نقد من می تواند داشته باشد این است که آنها می تواند به کار گرفته اند که آخرین زنگ بهتر" گفت: واکر Subbotin یک سال سوم علوم سیاسی. "بچه ها نمی دانند (یا نه) آنها قرار است به ترک هنگامی که آتش در محوطه دانشگاه."

ایمیل مورد کیفیت هوا و نزدیکی آتش. وجود ندارد هر دستور مستقیم به پناهگاه در محل شد و نه به وجود دستورالعمل در مورد چگونه برای پیدا کردن یک محل امن برای باقی می ماند در طول یک فاجعه است.

"نبود یک راه حل روشن برای که و به همین دلیل ما باید پناهگاه در محل" گفت: Orion Smedley یک سوم فیزیک سال دانشجویی و به طور کلی نماینده 2 برای دانشجویان مقطع کارشناسی شورای انجمن. "به جز من فکر می کنم که نگرانی بسیاری از دانش آموزان به دلیل پناهگاه در محل (فقط) امیدوارم کار می کند."

فراتر از آن است که این دانشگاه موفق به ارائه دانش آموزان با اطلاعات در مورد اقدامات ایمنی مانند ممکن است مسیرهای تخلیه.

"من واقعا نمی دانم این پروتکل (برای ایمنی و آتش)," Smedley گفت. "من می دانم که در طول آتش سوزی قطعا حتی RAs نمی دانم (این) پروتکل."

فراتر از خطر فوری از آتش دیگر پیامدهای پیروی از جمله نگرانی در مورد وقفه از midterms برای رفت و آمد دانش آموزان است.

دانشگاه باید در نظر گرفته ایم و گزینه های دیگر مانند هل دادن midterms پشت یک هفته به دانش آموزان آواره زمان برای تنظیم مجدد, Subbotin گفت.

در مقایسه نسبی هرج و مرج از گتی آتش, دانشگاه, پاسخ به COVID-19 همه گیر شد و آهسته سوزاند.

بین ماه های ژانویه و مارس حدود ده ایمیل به روز رسانی شد و فرستاده شده به دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان برخی از آنها تا رسیدن به 90000 نفر درگیر با جامعه دانشگاه اداری معاونت Michael Beck گفت.

این ایمیل منعکس حرکت سریع سرعت تصمیم گیری و به دانش آموزان اطلاعات در مورد اقدامات احتیاطی لازم دانشجویان و اعضای هیات علمی باید. آنها همچنین شامل برنامه ریزی برای زمستان چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فراتر از آن.

"بین Daily Bruin و پیام های ایمیل که برای هر دانش آموز ... من فکر می کنم دانش آموزان مطلع و با توجه به چه مسائلی بودند, چه پردیس انجام شد, چگونه آن را تحت تاثیر خود آموزش و پرورش" بک گفت.

حتی اگر دانش آموزان مطلع شدند آنها نیست درگیر در فرایند تصمیم گیری. این درست است به خصوص از اعضای USAC که احساس آنها خاموش کردن مکالمات در مورد دانشجويان ،

"(از اعضای USAC) احساس کردند که تصمیم گیری ساخته می شد بدون ما با داشتن پیشرفته ضروری دانش از آنها" Smedley گفت.

USAC به بیرون درز تصاویری در مورد دانشگاه و بسته شدن ساعت قبل از آن اعلام شد به کلی دانشجو بدن. در حالی که این نشان از عدم نظارت بر USAC را از طرف UCLA دولت به کار گرفته تصمیم خوبی با توجه به شرایط بی سابقه ای.

"من فکر می کنم که کل (USAC) وضعیت نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که دانش آموزان را در این نقش رهبری و آنها نمی رسیدگی به آن را مانند مدیران انجام" Subbotin گفت.

حتی اگر دانشگاه به مراتب بهتر در ارتباط با ایمنی و اقدامات احتیاطی در طول COVID-19 همه گیر از گتی آتش وجود دارد اتاق را برای بهبود. دولت باید ایجاد خطوط باز ارتباطی با دانش آموزان به آنها را قادر به بهتر محافظت فیزیکی خود ایمنی و برنامه ریزی در یک سرعت در حال تغییر وضعیت است.

تنظیم برای امتحانات نهایی که اعلام شد در روز 12 مارس به دانشکده افزایش گزینه برای امتحانات نهایی مانند ساخت آنها اختیاری تمدید مهلت ارائه و یا جایگزین تکالیف.

این اقدام شدید گرفته شده برای ارام کردن دانشجويان از ترس در مورد نمرات خود را به عنوان بسیاری از تقلا بودند به ترک محوطه دانشگاه. آن را نشان داد بهبود مشخص در طول گتی آتش زمانی که دانشگاه قابل ملاحظه بود سکوت در چه تغییراتی دانش آموزان باید انتظار خود را در امتحانات ميان ترم.

دانش آموزان حداقل شایسته کسب اطلاعات در مورد آموزش و پرورش خود را.

اعطا بلایای طبیعی غیر منتظره و اضطراری طرح بايد متناسب با متناسب با وضعیت آن را به عنوان گستراند. علاوه بر این هر یک فاجعه است متفاوت است. این نه نفی نیاز به استاندارد ایمنی اقدامات با هدف نگه داشتن دانش آموزان امن است. دانشگاه باید توسعه جامع طرح اضطراری است که می تواند به انواع اعمال پتانسیل حوادث پس از ارتباط با دانش آموزان روشن است.

این COVID-19 همه گیر نشان داده است که آن را می پردازد به برنامه ریزی. دیگر بلایای طبیعی در آینده اتفاق خواهد افتاد. آن ممکن است سال ها یا ماه ها از در حال حاضر, اما ما نیاز به مطابق روش برای آگاه ساختن دانش آموزان از پروتکل ها و تصمیمات و همچنین تغییرات مناسب برای آموزش.

زیرا آخرین چیزی که دانش آموزان باید به نگرانی در مورد آنچه به انجام در یک آتش سوزی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن