UCLA نوازندگان حداکثر رساندن نوظهور زمان به دنبال پروژه های جدید اشکال هنر

هر چند جهان ممکن است در مکث نوازندگان ، در یک جهان در انزوا UCLA نوازندگان – فارغ التحصیلان و دانشجویان به طو

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

هر چند جهان ممکن است در مکث نوازندگان ،

در یک جهان در انزوا UCLA نوازندگان – فارغ التحصیلان و دانشجویان به طور یکسان – در ادامه به با سنگ تیز کردن مهارت خود را. یک شیوه زندگی اغلب مشخص تنهایی بوده است منبع برای بسیاری از نوازندگان ناگهانی افزایش خلاقیت است. به طور مشابه, هنرمندان با استفاده از زمان اضافی می آید که با ماندن در داخل خانه به دنبال پروژه های جدید مانند تولید موسیقی و یا جسارت به اشکال مختلف ترکیب. سال چهارم ارتباطات, دانشجو, Krista Apardian گفت: این فضا برای خود بازتاب را تشویق می کند او را به ایجاد موسیقی به عنوان یک شکل از تطهیر است.

"من صادقانه خودم بودن راه خلاق تر از حد معمول به دلیل وجود دارد هیچ اجتماعی وسوسه برای رفتن به اویختن با دوستان و یا چیزهایی مانند این که" Apardian گفت. "آن را نیز در یک زمان که در نوع خود از نیروهای بودن درونگرا بر شما."

انزوای اجتماعی می تواند سریع و تفکر است که ایده آل برای خلاقیت Apardian گفت. گذشته از ادامه آهنگسازی و ضبط ایده در, راه اندازی, او گفت که او در حال کار برای تبدیل شدن به بیشتر خود به اندازه کافی به عنوان یک هنرمند که شامل تولید خود موسیقی است. یک مکث کوتاه از گیج کننده طبیعت زندگی روزمره منجر به مناسب ترین زمان برای آزمایش با انجام این کار, او گفت:.

"من همیشه لذت می برد, تولید, اما در حال حاضر من در این مرحله در واقع تولید خود من چیزهای" Apardian گفت. "این شده است, زمان مناسب برای من به کشف صدای من به عنوان یک تولید کننده چون من در حال حاضر درک و می دانم که چه صدای من است که به عنوان یک نویسنده و یک خواننده."

[مرتبط: پراکنده برونز: دانشجویان بین المللی از چین کشف جدید هنر اشکال در حالی که در انزوا]

به عنوان یک خواننده انجام تحت نام Krista مارینا او در اصل برنامه ریزی شده به اجرا در فاولر با صدای بلند در 8 آوریل است تبدیل به یک livestream. هر چند Apardian گفت: این رسانه های جدید ممکن است محدود کردن توانایی خود را برای ارتباط با مخاطبان خود را با ساخت تماس با چشم و یا تغذیه کردن انرژی خود او امیدوار است که از آن خواهد شد بیشتر صمیمی عملکرد.

با ملی stay-at-home سفارشات چنین livestreams گارنر افزایش محبوبیت در میان هنرمندانی که هنوز هم به دنبال یک راه برای به اشتراک گذاشتن موسیقی زنده. کارولین Pernick سوم-سال موسیقی تئاتر دانشجویی انجام شده است موسیقی اصلی در دانشجو-سازمان کنسرت و باز میکروفون بر روی سیستم عامل مانند زوم, Facebook Live و کشش. صرف نظر از پلت فرم Pernick گفت: رسانه آنلاین همراه با مردم به تازگی برنامه پاک و ساده تدارکات از بازی از خانه جزء بسیار متنوع تر گروهی از هنرمندان از فیزیکی اجرای برنامه.

"دسترس است فقط بزرگتر – خالص را می توان بازیگران و گسترده تر در نظر است که وجود دارد" Pernick گفت. "این واقعا سرد برای دیدن همه در یک مکان در یک زمان چون برای اولین بار ما هیچ بهانه ای نمی شود."

پس از آغاز قرنطینه Pernick گفت که او متوجه یک افزایش قابل توجهی در فعالیت و همکاری در جامعه هنر. بسیاری از نوازندگان در حال تلاش برای بالا بردن روحیه اجتماعی توسط ادامه به ایجاد او گفت که الهام بخش او برای نوشتن آهنگ ها بیشتر است. با استفاده از این تازه کشف شده رایگان زمان Pernick گفت که او در به چالش کشیدن خودش به ترتیب hourlong مجموعه ای از موسیقی اصلی برای به اشتراک گذاشتن در اجرای برنامه بعد از قرنطینه.

برای نوازندگان دیگر مانند alumna رابین لی از آن شده است یک امتیاز برای استفاده از این زمان اضافی به روند زندگی از طریق موسیقی او گفت:. مجبور به ماندن در خانه اجازه داده است او را برای بازگشت به ترکیب پیانو که او گفت که او ترک سه سال پیش. با این حال پس از مدتی طولانی Li گفت: نوشتن موسیقی پیانو همچنان به عنوان یک کلید روش بیان خود و افکار خود را.

"من(موسیقی نشان دهنده) آنچه که من شاهد بوده ام در زندگی روزانه – من حدس می زنم من می خواهم به هضم آن" لی گفت. "شما شده ام از دیدن بسیاری در سال 2020 است. مردم رنج می برند و ما مجبور شدند به قرنطینه. وجود دارد مقدار زیادی در رفتن و شما می خواهید برای بیان احساسات خود را."

[مرتبط: دوم را آنلاین اجرای زنده تکثیر احیا و بسیار محدود صنعت موسیقی]

این فرصت را به کم کردن سرعت و منعکس کننده نیز اعطا لی این شانس را به طور جدی دنبال هدف او از نوشتن نمرات فیلم, او گفت:. با زمان مجموعه ای از, اصلی, پیانو, موسیقی به عنوان یک نقطه شروع Li گفت که او با استفاده از GarageBand به عمل تبدیل انفرادی او قطعه به ارکستر ترتیبات. موسیقی پس زمینه است که به طور انحصاری در پیانو, اما او گفت: او آموزش خودش ترکیب ارکستر با استفاده از YouTube فیلم ها آزاد.

"وجود دارد مقدار زیادی برای من به یاد" لی گفت. "من هرگز رشته یا woodwinds. من (تنها) شنیدن موسیقی از این که چگونه این ابزار بازی هستند و چگونه آنها را همراهی یک پیانو. (اما) ما باید این فرصت را به قرنطینه ... (که) شما احتمالا می خواهید برای بهبود مهارت."

آن است که آیا انشعاب به مناطق جدید از موسیقی و یا مشغول به کار در دراز مدت اهداف هنری بسیاری از نوازندگان به دنبال به حداکثر رساندن منافع خود را در قرنطینه. درایو برای ایجاد در هسته اصلی اقدامات خود Pernick گفت: حتی اگر شرایط ایده آل ممکن است.

"این همه در تحت این هدف هنوز هم ادامه برای ایجاد هنر و پرورش خلاقیت در یک زمان که در آن ما همه خاموش در خانه های ما" Pernick گفت. "اما این واقعا چیز خوب در مورد هنرمند بودن – شما نمی از دست دادن مهارت خود را به دلیل آن را همیشه با شما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن