UCLA در حال سقوط است به USC دوباره – این بار در ارائه ایمن حمل و نقل دانشجویی

زمانی که UCLA است قادر به با خیال راحت بازگشت به شلوغ پردیس از آن پس بود که فقط چند ماه پیش دانش آموزان نیاز ب

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

زمانی که UCLA است قادر به با خیال راحت بازگشت به شلوغ پردیس از آن پس بود که فقط چند ماه پیش دانش آموزان نیاز به یک راه امن به خانه.

اما در حال حاضر به معنی به انجام این کار نیستند اتصالات این لایحه است.

UCLA امن سوار است که یک دانش آموز از خدمات طراحی شده برای ارائه ایمن و قابل اعتماد حمل و نقل بين دانشگاه در پردیس مسکن را انتخاب کنید و در نزدیکی مناطق مسکونی و مناطق شهری. موجود انتخاب مکان span منطقه از جمله Wilshire بلوار UCLA Luskin دانشکده امور عمومی و Hedrick سالن و همچنین شمال ایجاد کرد. و از این محدود لکه های سواری تنها می تواند به نام از 7 بعد از ظهر تا 12 صبح دوشنبه تا پنج شنبه.

امن سوار وانت در حال اداره خدمات اجتماعی افسران یا سازمان های جامعه مدنی. برنامه نظارت توسط UCLA اداره پلیس و همکاری با UCLA حمل و نقل با هدف حصول اطمینان از سواران امن نگهداری می شوند با سریع کانال های ارتباطی بین رانندگان و نیروی پلیس است.

قطعا هدف از امن سوار ابتکار است به نگه داشتن UCLA دانش آموزان امن است. اما این نیت خوب نیست ارزش وزن خود را در دسترس و اثربخشی. این برنامه یک گام در مسیر درست است اما باید بیشتر گسترش خدمات خود را به بهترین خدمت به جمعیت دانشجویی.

اگر UCLA در حال رفتن به صرف زمان و پول در حال توسعه یک دانشجو خدمات حمل و نقل آن باید جامع باشد. دانشگاه باید ارزیابی مجدد آن در سیستم های حمل و نقل و برنامه ریزی چگونه برای محافظت بهتر دانش آموزان است. امن سوار استراتژی های تبلیغاتی باید بهبود یافته و به روز و انتخاب مکان نیاز به تمدید شود به منظور بهترین خدمت به دانشجو بدن. و در حالی که خیابان وستوود دروغ خفته UCLA است فرصت مناسبی برای انجام دقیقا این است.

چرا که در پایان روز دانشجو ایمنی باید در یکی از دانشگاه UCLA اولویت دارد.

یکی از بزرگترین مشکلات امن سوار شدن چهره آن عدم تبلیغات. بسیاری از دانش آموزان یا هرگز شنیده و یا فقط به طور مبهم به یاد داشته باشید آنچه که سوار امن است, نه به ذکر چگونگی دسترسی به خدمات آن است.

برای مثال Bradley Whiteside یک سال سوم مهندسی کامپیوتر دانشجو گفت: این سرویس تنها مبهم آشنا.

"من فکر می کنم من یاد گرفتم در مورد (امن سوار) در جهت گیری اما من هرگز از آن استفاده می شود" Whiteside گفت. "من فکر نمی کنم من شنیده ام از هر یک از دوستان من با استفاده از آن قبل از هر دو."

به همین ترتیب Zev مارکس-کان یک سال اول علوم محیط زیست دانشجویی گفت: "سعی کردم به استفاده از امن سوار سرویس یک بار. اما آن را به طور معمول ورقه ذهن خود را.

"بسیاری از اوقات من فراموش کرده ام که در آن وجود دارد," مارکس کان گفت. "گاهی اوقات من فقط نمی خواهد فکر می کنم از آن به عنوان یک گزینه برای گرفتن جایی."

و این کار از طریق هیچ گسل از خود را و یا هر گونه دیگر دانشجویی چپ غافل. دانش آموز جدید جهت است که به سادگی کافی نیست. UCLA باید گورکن بدن دانش آموز با اطلاعات مهم در مورد اقدامات ایمنی مانند سوار امن تا زمانی که ریشه دوانده در دانشجويان روان.

UCLA می تواند رسیدن به این هدف از طریق رسانه های اجتماعی طرح های همکاری با سازمان های دانشجویی و البته تبلیغات سنتی اقدامات است.

اما اگر UCLA ترویج این سرویس نیاز به آمادگی مناسب در خدمت یک جمعیت بزرگ هر روز.

فعال دوام چهار شب در هفته و پنج ساعت در روز ایستاده سوار امن برنامه یا اساسا misunderstands اجتماعی عادات از دانشجویان و یا فاقد ظرفیت موثر باشد.

این کمبود ميانگين دانش آموزان باید با تکیه بر شرکت های آنها بیشتر آشنا مانند Uber و Lyft برای سفر به و از محوطه دانشگاه. در ماه دسامبر بارگذاری نشان داد که در سال 2018 وجود دارد 3,000 گزارش از تجاوز جنسی در سواری در ایالات متحده است. به طور مشابه, Lyft که برخی از به نظر جایگزین امن تر برای بارگذاری است در مواجهه با ده ها تن از دعاوی را متهم به شرکت ضعیف چک های پس زمینه و انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از مسافران است.

در سراسر شهر USC ساخته شده دانشجویی حمل و نقل امنیت را در اولویت قرار داده و با انجام این کار قرار می دهد UCLA و آن ناکافی ایمنی طرح شرم آور است.

نزدیک ترین برنامه برای ایمن سوار خود را در محوطه دانشگاه به نام دانشگاه رزمناو. آن است که توسط دانشجویان طراحی شده است به تابع به طور مشابه به rideshare برنامه های مانند Uber و Lyft. اما عملکردی است تمام هفته به خوبی به صبح زود ساعت.

مهین Tahsin یک سال چهارم مدیریت بازرگانی و اقتصاد دانش آموز و سابق USC دانشجو در مقطع کارشناسی دولت معاون رئیس جمهور گفت که در علاوه بر این به پردیس رزمناو دانش آموزان دسترسی به رایگان Lyfts در یک شعاع خاص دانشگاه. و به عنوان یک نتیجه از ایمنی دانش آموز وکالت در دسترس بودن اببس و جریان با نور روز صرفه جویی در.

"این ساعت را به بازی زمانی که خورشید پایین می رود" Tahsin گفت. "این یک برنامه برای ایمنی دانش آموز و نظری بیشتر موقعیت های خطرناک اتفاق می افتد زمانی که آن را تاریک است در خارج."

Sabrile McGinn, یک سوم سال مدیریت کسب و کار دانشجویی در USC گفت: هر کس او می داند که با استفاده از این سرویس است.

"شما می توانید به هر بار به هر خانه و هر که نزدیک به پردیس و شما باید یک رایگان و امن سوار" McGinn گفت. "من به معنای واقعی کلمه هرگز شنیده ام کسی می گویند هر چیزی بد در مورد آن است."

آشکار است که دانشگاه UCLA اقدامات ایمنی در مقایسه با رنگ پریده به این نبوغ و دسترسی. در حالی که آن را ناامید کننده زمانی که برونز ضرب و شتم نیست تروجان ها در ورزش آن است که تحقیر آمیز به سقوط در امنیت است.

این مهم است که توجه داشته باشید که ساختار مالی و تقاضا به صورت پیشرفته اقدامات امنیتی به شدت متفاوت بین UCLA و USC.

در UCLA بودجه برای خدمات حمل و نقل مانند سوار به اشتراک گذاری محدود هستند. اما به عنوان بسیاری از دانش آموزان قطعا موافق این برنامه ارزش هزینه بیشتر. دانشگاه UCLA امن سوار باید در حداقل کار برای رسیدن به همان روزانه برنامه های عملیاتی موجود در USC.

برخی ممکن است استدلال می کنند که برای سود rideshare برنامه های مانند Uber و Lyft ممکن است آسان و ارزان جایگزین برای هزینه بازسازی. اما که لزوما مورد. زمانی که همه گفته و انجام داده, به خانه با خیال راحت همه کسی واقعا در مورد مراقبت. UCLA نیاز به کشش و وزن خود را و که سفر امن تر برای دانش آموزان است.

و در حالی که هر کس در خانه UCLA است که زمان به آن را کشف کردن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن