UCLA جامعه در پاسخ به افزایش نژادپرستی نسبت به آمریکایی های آسیایی تبار در طول همه گیر

هنگامی که جیسون Vu سوم-سال مطالعات جهانی و آسیایی و آمریکایی, مطالعات, دانشجو, رفت, به تایلندی شهر در یک کلاس

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

هنگامی که جیسون Vu سوم-سال مطالعات جهانی و آسیایی و آمریکایی, مطالعات, دانشجو, رفت, به تایلندی شهر در یک کلاس سفر سه ماهه گذشته یک بانوی او را دیدم و بلافاصله تحت پوشش صورت خود را با شال و راه دور برای جلوگیری از او.

Vu گفت: برخورد احساس توهین آمیز به عنوان آن پیداست او مسری است یا تهدید چرا که خود را میراث آسیایی.

در طول چند ماه گذشته حساب های نژادپرستانه نسبت به اعمال و حملات علیه آمریکایی های آسیایی تبار را افزایش داده اند با توجه به NBC News. در مارس 19, آسیایی اقیانوس آرام سیاست گذاری و برنامه ریزی شورا در لس آنجلس بر اساس گروه حمایت از, راه اندازی توقف AAPI نفرت گزارش مرکز برای گزارش تبعیض علیه آمریکایی های آسیایی تبار.

در عرض دو هفته از باز شدن گزارش مرکز دریافت بیش از 1100 گزارش از تبعیض نسبت به آمریکایی های آسیایی تبار است که نسبت به COVID-19 و آن racialization با توجه به این شورا.

در مارس 16, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی "ایالات متحده خواهد بود با قدرت حمایت از این صنایع مانند شرکت های هواپیمایی و دیگران هستند که به خصوص تحت تاثیر قرار توسط چینی Virus."

حداقل ژو, آسیایی, آمریکایی مطالعات و استاد جامعه شناسی گفت: استفاده از عبارات مانند "چینی" ویروس باعث می شود آن را به نظر می رسد به عنوان اگر ویروس ذاتی چینی که تجویز سرزنش به چینی و می تواند به استناد ضد چینی و گسترده تر ضد آسیایی, تمایلات ژو اضافه شده است.

ناتالی Masuoka استادیار علوم سیاسی و مطالعات آمریکایی گفت: بسیاری از مردم با تکیه بر سیاستمداران برای یادگیری در مورد مسائل جاری با این حال 280-شخصیت جیر مانع مردم برای مشاهده coronavirus در متنوع راه است.

"بسیاری از ما واقعا نمی باید زمان را عمیقا مطالعه هر موضوع" Masuoka گفت. "بنابراین ما تکیه بر پیام های ارائه شده به ما از طریق رهبران ما همه چیز آنها را در رسانه ها که اغلب نیست دقیق (و هستند) ارائه شده در صدا نیش می زنند."

Racialization مانند مشکل است زیرا آن homogenizes گروه از مردم Masuoka گفت. مردم ممکن است قادر به تشخیص بین چین و دولت چین و چینی آمریکایی است که متولد و بزرگ در ایالات متحده او اضافه شده است.

"ما فکر می کنم در مورد چگونه نخبگان سیاسی نیز می تواند تولید بیشتر بیمار را بر اساس شعارهای" Masuoka گفت. "دولت با استفاده از 'چینی ویروس' و 'ووهان ویروس' آن را تحریک نفرت و بیزاری نسبت به مردم با آسیایی تبار."

Racialization است که اغلب محتوا محور Masuoka گفت. یک نمونه از این مدل اقلیت های کلیشه ای که کلیشه های آمریکایی های آسیایی تبار' هوش. این کلیشه به وجود آمد به دلیل انتظار آن است که برخی از گروه جمعیت در این مورد آمریکایی های آسیایی تبار را باید مهارت های بهتر از گروه های دیگر.

Masuoka اضافه شده مدل اقلیت کلیشه برای آسیایی آمریکایی ها استفاده می شود به عنوان یک ابزار سیاسی هنگامی که آن را مناسب سیاستمداران منافع.

"حوادث مختلف می تواند باعث اتکای بیشتر به کلیشه های منفی وجود دارد که برای آسیایی آمریکایی," او گفت:. "(وجود دارد) این دوگانگی بودن مدل اقلیت و خارجی برای همیشه ماندگار خارجی در زمین است."

این racialization از coronavirus نیز ممکن است نسبت به سیاسی و روابط بین چین و ایالات متحده ژو گفت. تا به حال ویروس سرچشمه در یک کشور که نه استراتژیک برای ایالات متحده' انگیزه های سیاسی مقامات دولتی ممکن است تجویز سرزنش در همان شیوه ای ژو اضافه شده است.

این حرکت سیاسی موجب شده است تا آمریکایی های آسیایی تبار به لحاظ نژادی همگن وجود خود را متنوع فرهنگی, میراث ژو گفت. اگر چیزی اتفاق می افتد به یک گروه مانند آمریکایی چینی, کل, آسیایی, آمریکایی, گروه تحت تاثیر قرار است او اضافه شده است.

یکی از دلایلی که مردم ممکن است مرتکب جنایات نفرت است زیرا آنها احساس می کنم نا امید چون از دلایل شخصی ژو گفت.

"(Hate crime) است که یک راه آسان برای تخلیه خشم خود را, این یک راه مفید یک غیر مسئولانه راه" ژو گفت. "آنها خود را پشتیبانی سیاستمداران, سازمان خود را که آنها فکر می کنم آنها اقدام خود را و آنها را به حمایت از (اعمال خود)."

دانشگاه UCLA آسیایی اقیانوس آرام ائتلاف در حال جمع آوری روایات از دانش آموزان در مورد تجارب خود را از بیگانه ستیزی در COVID-19 Artivism مبارزات انتخاباتی.

شارون یون یک سال چهارم, آسیایی, آمریکا, دانش آموز و مدیر دانشگاه UCLA آسیایی اقیانوس آرام ائتلاف گفت: ائتلاف می خواستم به آدرس COVID-19 و اعمال نژادپرستی نسبت آسیایی, دانشجویان آمریکایی.

کمپین یک راه برای یاداوری آسیایی آمریکایی تجارب و مردم را قادر می سازد به طور مستقیم دیدن این تجربیات بدون نیاز به تکیه بر شایعات یون اضافه شده است.

"گاهی اوقات هنگامی که شما قادر به تجسم و دیدن کسی که رفته از طریق یک microaggression تجربه و سپس شما می توانید متوجه شما باید از طریق یک" او گفت:. "قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن روایت است که اجازه می دهد تا نوع درمان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن