UCLA باشگاه همچنان به گسترش دیزنی سحر و جادو در صورت بیماری همه گیر کوروناویروس

دیزنی پارک ها ممکن است بسته اما سحر و جادو خود را هنوز هم گسترش می یابد از طریق دانشگاه UCLA جدید باشگاه دیزنی

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

دیزنی پارک ها ممکن است بسته اما سحر و جادو خود را هنوز هم گسترش می یابد از طریق دانشگاه UCLA جدید باشگاه دیزنی.

اسپنسر بک سوم-سال زبان انگلیسی و روانشناسی دانش آموز, تاسیس, جدیدترین تجسم دانشگاه UCLA باشگاه دیزنی در این سال به او گفت: او می خواست آن سحر و جادو به حضور در محوطه دانشگاه. پس از جستجو برای یک موجود دیزنی باشگاه در طول دانشجوی سال اول و دوم سال, او گفت که او کشف کرد این باشگاه شده است غیر فعال پس از سال 2016. پس از ماه از آماده سازی بک گفت: او تصمیم گرفت به راه اندازی مجدد باشگاه دیزنی در طول این سه ماهه زمستان به یک محل که در آن UCLA دانش آموزان می توانند به اشتراک گذاشتن عشق خود را از دیزنی با دیگران است.

"من تصمیم گرفتم به چالش و من فوق العاده پرشور در مورد دیزنی, بنابراین من فکر کردم این امر می تواند واقعا سرگرم کننده راه برای دریافت بیشتر درگیر در دانشگاه و بیشتر دوستان" بک گفت.

[مرتبط: راهنمای سریع به برخی از دیزنی+'s محتوای اصلی]

از سخنرانان مهمان به ارائه بک آموزش دانش آموزان در تمام جنبه های دیزنی است که می تواند در زندگی حرفه ای خود را. یکی از قابل توجه سخنران مهمان بود جاشوا عجله از کانال دیزنی "اندی مک," استفاده می شود که خود را در وضعیت مشهور به بحث در مورد حق رای و تشویق UCLA دانش آموزان اجازه دهید به صدای آنها شنیده می شود در سال 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری شرکت کنند ،

در علاوه بر این به فعالیت بک گفت که او و دیگر باشگاه افسران به سخنرانی در مورد شرکت دیزنی به عنوان یک کل. روز چهارشنبه سابق Imagineer تری Hardin و Cinde Fortino بنیانگذار سالانه بود مهمان ما شام خطاب به دانش آموزان در مورد نقش خود در دیزنی شرکت و همچنین ارائه مشاوره به دانش آموزان علاقه مند به کار در شرکت. یک عضو کلیدی در برنامه ریزی این رویدادها و جلسات است کریستن Abernathy دوم زیست شناسی سال دانشجویی و باشگاه های داخلی معاون رئیس جمهور و یک جلسه به طور خاص ایستاده بود به او.

"ما تا به حال یک جلسه در مورد چگونه دیزنی و پیکسار مفاهیم تکامل از مفهوم به آنچه شما در واقع دیدن در سینما و من فکر کردم واقعا جالب بود چون من همیشه دوست داشتم کسانی که واقعا بزرگ دیزنی میز قهوه, کتاب هنر" Abernathy گفت. "این واقعا سرد بود با افرادی که نیز تا به حال که شور و شوق عجیب و غریب."

بر خلاف انتظار که یک باشگاه جدید خواهد مبارزه به عنوان یک نتیجه از زمان همه گیر دیزنی باشگاه را شکوفا کرده است. از موفقیت خود در صفحات رسانه های اجتماعی بک گفت: این باشگاه به دست آورده است بسیاری از پیروان جدید نگه می دارد و اعضای فعلی درگیر از طریق حوادث مانند فیلم دیزنی شب و هفته ای دوبار جلسات عمومی روزهای چهارشنبه از طریق زوم. به منظور جذب دانش آموزان به شرکت در این جلسات مجازی و حوادث پیج Brunson اول-سال طراحی رسانه هنر, دانش آموز, و, باشگاه, گرافیک, هنرمند, طرح های گرافیکی برای به تصویر کشیدن این باشگاه فضای پر جنب و جوش.

"ما می خواستیم به یک پرنیان برای لوگوی ما بنابراین ما با استفاده از اصلی دیزنی لند نشانه آن است که مورد استفاده برای خارج شود و من فقط ساخته شده یکی دیگر از گرافیک استفاده می شود که به صورت مجازی Bruin روز کمک خواهد کرد که ترویج این باشگاه" Brunson گفت.

[مرتبط: های اخیر عقب: گزینش از خانواده پسند دیزنی+ محتوا را نشان می دهد پتانسیل معایب نفاق]

در حالی که این باشگاه به طور مستمر طوفان مغزی استراتژی برای جذب UCLA دانش آموزان بک گفت: او شده است قادر به استفاده از قالب آنلاین جدید به تعامل و ارتباط با دیزنی عاشقان نه فقط در UCLA اما در سراسر کشور است. پس از اولین اتصال محلی دیزنی باشگاه در دانشگاه چپمن و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج, بک گفت که او قادر به گسترش در سراسر کشور و در تماس با باشگاه در آریزونا در هاوایی و فلوریدا و نیوجرسی اجازه می دهد UCLA دانش آموزان را قادر به برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از مردم در حالی که قرنطینه در خانه. در حال حاضر دیزنی باشگاه مجازی حوادث و جلسات باز هستند به هر کسی که می خواهد برای به اشتراک گذاشتن عشق خود را از دیزنی با دیگران بک گفت.

"من فکر می کنم این مهم است که ما باید یک فضای که در آن مردم می تواند و باید یک حس اجتماعی و احساس جدا شده در طول این زمان," Beck گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن