UCLA والیبال ساحلی ارشد بررسی عشق او را از پخت و پز در IGTV سری

برای هفت سال مدی sup madness' Instagram صفحه صفحه اصلی را به تصویر بعد از تصویر او را در ساحل و یا در آب است.

توسط ATROTICNEWS در 31 اردیبهشت 1399

برای هفت سال مدی sup madness' Instagram صفحه صفحه اصلی را به تصویر بعد از تصویر او را در ساحل و یا در آب است.

تمام کسانی که عکس ها هنوز وجود دارد اما بیشتر پست های اخیر را شامل نمی او, ورزش, تیم خود را و یا در حال خارج در همه. شروع Jan. 3 sup madness راه اندازی یک IGTV سری به نام "بی تفاوت" به نمایش گذاشته است که چگونه به پخت و پز فیلم های ساخته شده توسط UCLA والیبال ساحلی ارشد.

Sup madness موفق به کسب دو قهرمانی با برونز به نام به صف و زمان آخرین دقیقه هر دو سال زمانی که استارت مجروح شدند. او یک بار دیگر مبارزه برای زمان اوایل این فصل ساخت هفت شروع می شود در سراسر دانشگاه UCLA 15 منطبق است.

حتی با مقدار زیادی از انرژی خود را به سمت برونز' اجرا در یک سوم راست عنوان sup madness گفت: او آغاز شده و این مجموعه در این سال, دانستن او را بیشتر از زمان معمول از او برنامه ریزی شده به پایان برساند همه اعتبارات دانشگاه در طول سه ماهه زمستان.

با شش قسمت کامل از مارس 19 sup madness برجسته است همه چیز را از پستو, مرغ, پاستا, به عدس فلفل قرمز به churros. پیدا کردن جدید و دستور العمل های هیجان انگیز بوده و یکی از سخت ترین بخش از این پروژه ،

"در ابتدا من می خواستم برای قرار دادن به معنای واقعی کلمه همه چیز من کوک" sup madness گفت. "اما در حال حاضر من پیدا کردن که من طبخ بسیاری از همان چیزهایی برای خودم. بنابراین من سعی می کنم برای قرار دادن چیزهای جدید و یا چیزهایی که با استفاده از چیزهای زیادی از مردم در حال حاضر و یا چیزهایی که همه کاره هستند."

Sup madness گفت: او همیشه به حال عشق برای وعده های غذایی خانه پخته – یک نظم در حال رشد با مامان در آشپزخانه – اما نمی پیدا کردن یک عشق برای پخت و پز تا زمانی که مجبور شد بر او.

این بود تا پس از آن-دانشجوی سال دوم از خوابگاه نقل مکان کرد و مجبور شد برای تغذیه خودش روزانه که او حتی شروع به پخت و پز. حتی پس از آن sup madness گفت: این یک مبارزه به طبخ است در حالی که تعادل خود را بار دوره و والیبال ساحلی هنگ.

"من سال دوم من واقعا نمی خواهد آن را دوست دارم هنوز – من فقط نیاز به طبخ در خود" sup madness گفت. "(از آن پس) من قطعا متوجه شدند که پخت و پز ندارد به کارهای عادی و روزمره در همه. می توان آن را چگونه شما به آن نیاز دارید. شما می توانید یک ساعت دستور و یا شما می توانید یک 15 دقیقه ای دستور العمل."

اخیرا sup madness شروع به اشتراک گذاری عشق خود را از پخت و پز با هم تیمی های او با میزبانی تیم شام و پیشرو قبل از مسابقه صبحانه در جاده ها است.

Sup madness گفت: junior مگان موره – با آنها او تا به حال در حال حاضر بازی و برنده دو دادگاه-5 مسابقات این فصل است که او sous-آشپز انتخاب از UCLA هم تیمی.

موره گفت: او کمک کرد اشفتگی فکری موقتی ایده هایی برای پخت و پز سری تم و نام قبل از راه اندازی آنلاین. و اگر او انتخاب عنوان "مدی پول غذا" را ندارد, برش, موره گفت او شده است تحت تاثیر قرار به طور کامل sup madness توسعه یافته نشان می دهد.

"این فوق العاده سرد از آنجا که بسیاری از ما مانند," اوه ما مشغول, من احساس می کنم به سختی زمان برای انجام کارهای مدرسه و در اینجا (sup madness) در حال ساخت یک پخت و پز کانال" موره گفت.

اما از آنجا که این بیماری همه گیر کوروناویروس لغو NCAA فصل به عنوان به خوبی به عنوان فرد در فعالیت های sup madness تا به حال بیشتر در زمان کمتر از حد انتظار برای اختصاص به پروژه پخت و پز است و این چالش را پذیرفت و از پخت و پز با محدود مواد تشکیل دهنده.

"از آن زمان به نام IGTV سری) و نگه داشتن با استفاده از آن" sup madness گفت. "قرنطینه پخت و پز شده است فقط واقعا با استفاده از آنچه که من به دلیل رفتن به فروشگاه مواد غذایی است فقط مانند یک وظیفه دلهره آور – من واقعا خلاق است."

(Screen capture by Jacqueline Dzwonczyk/Daily Bruin senior staff)
Sup madness زمان برخی از زمان برای زوم تماس با Daily Bruin نشان کردن یکی از دستور العمل های مورد علاقه – کوکوی. (ضبط صفحه نمایش توسط ژاکلین Dzwonczyk/Daily Bruin ارشد)

جان قلاب با آنها sup madness نقل مکان کرد در قبل از قرنطینه گفت sup madness در حال حاضر از طریق دیگر هنری مراحل – مانند نقاشی ، سفالگری و بافندگی – در طول نوظهور خرابی.

پخت و پز نشان می دهد با وجود این در زمان تعهد تهیه و ویرایش هر قسمت بوده که گیر کرده, قلاب, گفت:.

"حالا که او انجام داده با والیبال بیش از حد او واقعا نمی دانم چه چیزی برای انجام با زمان خود مانند او را هرگز وقت آزاد" قلاب گفت. "بنابراین او تلاش برای انجام همه چیز را که او نمی تواند همه در یک زمان و او را گرفتن کمی فرسوده در برخی از چیزهایی که. اما با ویرایش و در آینده با ایده ها و پخت و پز, آن را هنوز هم وجود دارد چرا که او آن را دوست دارد."

قلاب و گفت: این دو گرفته این زمان به درک عشق مشترک خود را از پخت و پز به طور منظم به شلاق تا صبحانه burritos سه نکته tacos و کرپهای – رفتن به برای sup madness و او خود اعلام کرد شیرین-دندان.

اما مهم ترین جنبه های این سری در قلاب ذهن است sup madness' فداکارانه رویکرد است.

"او دارای یک طرز فکر خوب برای آن – هدف او این است که برای کمک به دیگران به جای فقط دوست" قلاب گفت. "من واقعا دوست دارم آنچه او انجام با آن است."

این چشم انداز است که درست در خط با نشان دادن پیام: آن را واقعی است.

Sup madness گفت: به عنوان او همچنان خود را پخت و پز سفر او می خواهد به ماندن درست به این شعار – نمایش ظروف سرباز یا مسافر-یو پی اس و چگونه نا امید کننده پخت و پز می تواند گاهی اوقات – به این امید که او می تواند الهام بخش مردم بیشتر به چوب با هنر و صنعت است.

"اگر شما رایت چیزهایی که اتفاق می افتد – من هنوز هم رایت چیز" sup madness گفت. "بهترین قسمت در مورد پخت و پز است که خلاق و پیدا کردن راه های اطراف چیزهایی که اتفاق می افتد. پس فقط تلاش برای نگه داشتن."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب