UCLA Anderson هوا اصلاح طرح برای coronavirus ناشی از رکود اقتصادی

کالیفرنیا است که به احتمال زیاد به ضربه بدتر از کشورهای دیگر در طول رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کو

توسط ATROTICNEWS در 23 فروردین 1399

کالیفرنیا است که به احتمال زیاد به ضربه بدتر از کشورهای دیگر در طول رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک چشم انداز از UCLA Anderson هوا.

مدرسه تجدید نظر یک پیش بینی برای اولین بار در تاریخ خود پس از گسترش سریع جدید کروناویروس در حال حاضر اعلام کرد که ایالات متحده وارد یک رکود است.

پیش بینی و تجدید نظر بررسی داده ها از 1957-1958 H2N2 همه گیر شیوع یک ویروس آنفلوانزا که برای اولین بار مستند در سنگاپور نشان می دهد که رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس را گسترش از طریق پایان ماه سپتامبر.

از آنجا که کالیفرنیا است که به شدت متکی به گردشگری و اقیانوس آرام, تجارت, رکود اقتصادی در کالیفرنیا به احتمال زیاد خواهد کمی سنگین تر از بقیه ملت با توجه به پیش بینی. پیش بینی پروژه های است که اقتصاد ملی را دو سال به طور کامل بهبود می یابند.

ویلیام Zame, یک استاد اقتصاد گفت: پیش بینی می شود به احتمال زیاد درست تنها در صورتی که بیماری همه گیر کوروناویروس به پایان می رسد ، بسیاری از محققان در حال مقایسه این بیماری همه گیر کوروناویروس به اسپانیایی آنفولانزای همه گیر آغاز شد که در سال 1918 و در ادامه برای دو سال Zame گفت.

"اگر coronavirus می رود در این سطح پایانی و برای دو سال در اقتصاد است و نه به بهبود 2022," Zame گفت. "بنابراین من فکر می کنم که اندرسون پیش بینی شده است که احتمالا بسیار مناسب هوا تحت پزشکی فرض که coronavirus همه گیر است و بیش از این سقوط است."

ساکی Bigio دستیار استاد اقتصاد گفت: کالیفرنیا است مانند هر دولت دیگر در این رکود است. اما چه چیزی باعث کالیفرنیا منحصر به فرد است که این خانه را به بسیاری از انواع مختلف از بخش های که نیاز مردم به همکاری نزدیک با یکدیگر برای تولید چیزی.

"هر دو واردات و صادرات در حال سقوط بخش های خاص رنج می برند," او گفت:. "(وجود دارد) تقاضا اختلال در حس که مردم می توانند مصرف خدمات, فیلم, رستوران ها و غیره."

دانشگاه کالیفرنیا در سیستم به احتمال زیاد خواهد شد به طور مستقیم متاثر از آن است که به شدت وابسته به کالیفرنیا درآمد مالیات بر درآمد که سقوط خواهد کرد Bigio اضافه شده است.

Zame گفت: دانشگاه ها مانند دانشگاه در حال حاضر در حال گرفتن مالی زیادی به ضربه پس از آنها تا حد زیادی در حالت زنده ماندن. در حالی که بزرگ دانشگاه احتمال بازیابی, کوچکتر موسسات خصوصی ممکن است, او گفت:.

"من فکر می کنم دانشگاه ها در حال رفتن به بسیار عجیب و غریب در حالی که برای. دانشگاه کالیفرنیا برای مثال از دست دادن میلیون ها دلار در ماه" Zame گفت. "و من فکر می کنم که بسیاری از دانشگاه های خصوصی در حال رفتن به در یک مقدار زیادی از مشکل مالی حداقل برای یک زن و شوهر از سال است."

رکود اقتصادی تبدیل به یک نگرانی برای بسیاری از ساکنان کالیفرنیا از جمله فارغ التحصیل از سالمندان در UCLA که در مورد آینده خود نگران چشم انداز اشتغال.

Aileen کری از یک سال چهارم زبان انگلیسی بود مصاحبه با سرگرمی های محلی شرکت های هر هفته قبل از همه گیر رسید. اما او دیگر قادر به مصاحبه و حرکت رو به جلو در روند استخدام ترک او نامشخص است اگر او را یک شغل پس از فارغ التحصیلی و قادر به حفظ خودش است.

"بنابراین من فکر می کنم این نوع فقط یک احساس عمومی از عدم قطعیت از آنجا که من نمی خواهم به آنها فشار, من می دانم که این شرکت در حال درد و رنج" کری گفت. "اما من همچنین می خواهم به پایان آنچه را که من آغاز شده و قادر به کار, اما من می دانم که تضمین شده نیست."

نور Bouzidi یک سال چهارم زبان شناسی و انسان شناسی, دانش آموز استفاده می شود که به یک ویرایشگر کپی در Daily Bruin است در یک وضعیت مشابه است. Bouzidi شد برنامه ریزی در به دنبال یک حرفه ای در رادیو عمومی اما نامشخص است اگر کارآموزی در سان فرانسیسکو باقی خواهد ماند.

"من کاملا مضطرب در مورد اینکه آیا یا نه من حتی رفتن به قادر به بدست آوردن هر چیزی که یک بار من فارغ التحصیل" Bouzidi گفت. "من حتی نمی دانم اگر آنها حتی رفتن به برگزاری دوره های کارآموزی برای تابستان."

Bigio معتقد است که اقتصاد قادر خواهد بود به سرعت بهبود می یابند اگر قرنطینه تنها طول می کشد برای یکی دیگر از چند هفته. اگر این بیماری همه گیر به طول می انجامد برای یکی دیگر از چند ماه وجود دارد بالقوه برای ورود به یک رکود عمیق, Bigio گفت.

"من فکر می کنم اقتصاد می تواند زنده ماندن و جستن به عقب به سرعت اگر قرنطینه طول می کشد یک ماه یا دو ماه" Bigio گفت. "من فکر نمی کنم این اقتصاد می تواند زنده ماندن برای ماه می باشد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن