UCLA و رهبری کار را به فضاي توزیع کمک مالی

UCLA توزیع خواهد شد ترکیبی از جهانی و بر اساس نیاز کمک های مالی به دانش آموزان خود را با استفاده از بودجه فدرا

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

UCLA توزیع خواهد شد ترکیبی از جهانی و بر اساس نیاز کمک های مالی به دانش آموزان خود را با استفاده از بودجه فدرال از مراقبت عمل می کنند.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تاریخ 27 مارس به تسکین اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر. UCLA دریافت حدود 36 میلیون نفر تحت مراقبت عمل می کنند که نیمی از آن استفاده می شود به دانش آموزان اضطراری کمک های مالی.

دیگر 18 میلیون دلار خواهد بود برای استفاده عمومی نهادی پشتیبانی مانند پرداخت تمام کارکنان خود حقوق و پاداش و گفت: هزاره Srivastava این 2019-2020 دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن شورای مالی پشتیبانی از کمیسر.

از 18 میلیون دلار اختصاص داده شده به دانش آموز کمک 8 میلیون دلار داده خواهد شد و به $200 جهانی کمک های مالی به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که در حال ثبت نام در حداقل نیمی از زمان برای سال 2020 بهار سه ماهه. باقی مانده 10 میلیون دلار خواهد بود اعطا شده به دانش آموزان نشان داده نیاز مالی.

[مرتبط: USAC کمیته ارائه نقش برجسته بودجه برای کمک به دانش آموزان مبتلا COVID-19]

UCLA دولت تصمیم به ارائه یک جهانی گرانت در علاوه بر این به نیاز مبتنی بر کمک های مالی پس از بحث و گفتگو با USAC و فارغ التحصیل انجمن دانشجویان که گفت: هر دو کمک های مالی لازم بودند چرا که همه دانش آموزان آسیب دیده اند و COVID-19 گفت: Letty Treviño معاون رئیس جمهور در امور علمی برای GSA.

"ما واقعا نیاز به فکر می کنم در مورد که ما که تصور می شد بیشتر تحت تاثیر قرار" Treviño گفت. "ما به این نتیجه رسیدند با دانش آموزان و همه از دولت این است که هر کس تحت تاثیر قرار شده است COVID-19 در برخی از راه شکل یا فرم."

جهانی, grant, در علاوه بر این به نیاز مبتنی بر کمک به دانش آموزان یک بافر در برابر مالی ناگهانی اثرات ناشی از این بیماری همه گیر Srivastava گفت.

ریکاردو وازکوئز یک UCLA سخنگو گفت: کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی است و با بررسی صدها درخواست از دانش آموزان که شرایط مالی شده اند شخصا نهفته COVID-19 همه گیر است و هماهنگی با پایه-نیازهای گروه و بحران اقتصادی تیم پاسخ در UCLA به ارائه منابع اضافی به دانش آموزان است.

هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو رهبران توافق کردند که UCLA تا به حال برای ارائه به دانش آموزان که واجد شرایط برای کمک های مالی تحت مراقبت عمل می کنند گفت: Treviño.

در پاسخ UCLA تاسیس نهادی خصوصی صندوق با استفاده از بودجه در حال حاضر نه از نظر قانونی تا در داخل بودجه خود را به ارائه کمک های مالی به دانش آموزان که واجد شرایط برای دریافت کمک های تحت مراقبت در عمل به دلیل تابعیت وضعیت Srivastava گفت.

Srivastava اضافه شده این روش اجازه می دهد تا تمام دانش آموزان برای دریافت برخی از حمایت های مالی در حالی که هنوز ارائه کمک بیشتر به بیشتر تحت تاثیر قرار.

"ما نمی خواهید به حذف کسانی که نیاز بیشتری (کمک) با دادن (تنها) جهانی بودجه," او گفت:. "ترین عادلانه تصمیم می تواند به توزیع اکثر کمک های مالی به کمک های مالی بسته بنابراین ما بیشتر به حاشیه رانده شده محافظت می شود و کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر دریافت پول آنها نیاز دارند."

اما UCLA پیش بینی دانشجویی نیاز مالی ممکن است به دقت منعکس کننده دانش آموز نیاز به دلیل هزینه های پنهان مانند هزینه های زندگی گفت: الکساندر شون آستین یک استاد بازنشسته آموزش عالی و مدیر موسس آموزش عالی تحقیقات موسسه در UCLA.

"شما تعجب می کنم که چقدر در مقطع کارشناسی دانشجو را واقعا تحت تاثیر قرار توسط $200 به سادگی داده چقدر هزینه همه چیز این روزها" شون آستین گفت. "همیشه وجود دارد موارد فردی است که بیشتر یا کمتر نیاز بسته به وضعیت خود."

از آنجا که اکثر دانش آموزان احساس نوعی از فشار مالی و استرس در درجات مختلف هر کمی کمک می کند شون آستین اضافه شده است.

Srivastava گفت: این کمک های مالی خواهد شد به توزیع دانش آموزان بر اساس FAFSA واجد شرایط بودن.

دانش آموزانی که ثبت یک فرم FAFSA و واجد شرایط برای مراقبت در قانون بودجه دریافت خواهد کرد جهانی اعطا و دریافت پول از نیاز مبتنی بر اعطای بر اساس FAFSA, وضعیت, او گفت:.

دانش آموزانی که واصل نشده یک فرم FAFSA اما هنوز واجد شرایط برای مراقبت در قانون بودجه و دانشجویانی که واجد شرایط نیست, برای مراقبت در قانون بودجه چرا که آنها نه شهروندان ایالات متحده را دریافت خواهد کرد جهانی اعطا و دریافت می تواند بر اساس نیاز مالی با پر کردن کمک های مالی فرم در MyUCLA او اضافه شده است.

اگر چه وجود دارد در حال حاضر هیچ برنامه ای از UCLA دولت برای توزیع بیشتر کمک های مالی Srivastava گفت: USAC حمایت مالی کمیسیون و خارجی معاون دفتر ریاست جمهوری در حال برنامه ریزی برای درخواست کمک های مالی بیشتر از UCLA به باز کردن یک دوم دور از برنامه های کاربردی خود را برای COVID-19 صندوق امداد.

"اگر ما در دریافت بودجه فدرال ما خواهد بود برای دفاع از UCLA به باز کردن و ارائه خصوصی نهادی کمک های مالی" Srivastava گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که همه دانش آموزان در حال شنیده."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن