UC باید با سرود به ادامه telehealth پوشش پس از همه گیر به پایان می رسد

اکثر دانش آموزان در حال آماده به رها کردن زوم دانشگاه برای آجر و ملات پردیس و آنلاین مراسم فارغ التحصیلی برای

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

اکثر دانش آموزان در حال آماده به رها کردن زوم دانشگاه برای آجر و ملات پردیس و آنلاین مراسم فارغ التحصیلی برای دیپلم دست کردن.

آنلاین, خدمات بهداشتی و اما یکی از چیزهایی که دانش آموزان نمی توانیم به رها کردن.

دانشگاه های سراسر دانشگاه کالیفرنیا پرتاب شده است به دنیای پزشکی از راه دور و خدمات بهداشت روانی مسلما با تجربه ترین اثرات مثبت به عنوان یک نتیجه. UCLA مشاوره و خدمات روان شناختی است که در حال حاضر قادر به ارائه نامحدود جلسات مشاوره. در UC برکلی آنها به انتقال به جدید telehealth پلت فرم Teledoc به ارائه مشاوره آنلاین و همچنین سایر خدمات است. کلاه at UC San Diego گسترش آن ساعت به جای کمک به دانش آموزان در سراسر جهان است.

زیرساخت به نظر می رسد به کار در شرایط فعلی و فرد دانشگاه باید همچنان در نظر گرفتن تمام این مراحل ممکن است برای اطمینان از خدمات پزشکی از راه دور در حال ادامه داد: فراتر از این بیماری همه گیر.

اما بیش از هر چیز آن را UC است که نیاز به آماده سازی خود را برای گفتگو با دیگر سازمان ها در کامپیوتر – سرود صلیب آبی. سرود یک بیمه وابسته به فروشنده برای UC دانشجویی طرح بیمه سلامت که تحت پوشش بیمه برای بدن دانش آموز در تمام دانشگاه ها.

نیازی به گفتن نیست هر تصمیم سرود تاثیر می گذارد UC جامعه است. و وقتی که می آید به پوشش خدمات پزشکی از راه دور, آن را یکی از بزرگ به.

به منظور اطمینان از تداوم خدمات پزشکی از راه دور فراتر از COVID-19 گیر شرکت های بیمه سلامت نیاز به در هیئت مدیره. در حال حاضر, سرود صلیب آبی است پوشش آنلاین خدمات بهداشت روانی – اما که می تواند تغییر با ظهور پست-coronavirus جهان است. بنابراین در حالی که فرد دانشگاه ها می توانید مراحل را به صندوق کلاه مراکز و ارائه منابع به صورت پایدار telehealth خدمات UC نیاز به کار با سرود به مطمئن شوید که telehealth نیست و فقط برای تحت پوشش لحظه ای جاری است.

واقعیت تاسف است که زمانی که این بیماری همه گیر است و بیش از UC دانش آموزان نیاز telehealth بیش از شرکت های بیمه انجام دهد.

عمده سلامت روان اثرات COVID-19 همراه با رکود اقتصادی است که می تواند برای سال گذشته یعنی دانش آموزان باید انعطاف پذیری لازم برای دسترسی به خدمات بهداشت روان در خارج اجاره-سوخته مرزهای وستوود.

اما تصمیم به ادامه telehealth خدمات فراتر از همه گیر خواهد شد و زمین مستقیما بر روی شانه ها از شرکت های بیمه گفت: الکساندر جوان صندلی های موقت از گروه روانپزشکی و Biobehavioral علوم و مدیر موقت از UCLA Semel موسسه علوم اعصاب و رفتار انسان.

"من نمی شود شگفت زده اگر سهم بسیار زیادی از مشاوره و یا درمان مجازی باقی می ماند – از نظر چه مقدار از آن را برای رفتن به اتفاق می افتد بستگی دارد در بخش قابل توجهی بر شرکت های بیمه و آنچه را که آنها را پوشش میدهد" جوان گفت:. "آنها در گذشته بوده است و تمایلی به پوشش telehealth."

همانطور که در حال حاضر سرود صلیب آبی شده است مبهم در مورد اهداف خود را برای تداوم telehealth پوشش و گسترش آن به پوشش telehealth "تا اطلاع ثانوی" reeks از ابهام.

برای این لحظه است که انجام خواهد شد – اما دانشگاه نیاز به شروع به هل دادن آنها به سمت قطعی برنامه ریزی برای آینده است.

چرا که اگر کسی دارای اهرم برای انجام این کار در کالیفرنیا این دانشگاه است.

سرود صلیب آبی کالیفرنیا فراهم می کند بیمه دانشجویی برای همه 10 UC دانشگاه و همچنین UC هیستینگز. با شروع در سال 2017 UC انتخاب سرود به ارائه PPOs برای کارکنان دانشکده و بازنشستگان در سراسر سیستم برای سه سال قرارداد. علاوه بر UC بهداشت و سرود باید یک همکاری تحت پوشش کالیفرنیا دولت بیمه بازار.

که است که می گویند, UC یک نه بزرگ مشتریان.

و اگر آن را به یک مشتری است که انتخاب می کند به مبارزه برای telehealth خدمات پوشش دانش آموزان ممکن است در واقع دست بالا در گرفتن دسترسی غیر متعارف به مراقبت.

در یک مقیاس کوچکتر این نهاد آماده است برای یک تغییر دائمی آنلاین.

نیکول سبز, مدیر اجرایی, کلاه گفت: پس از مسائل فنی حل و فصل شد انتقال به آنلاین خدمات مشاوره گرفت.

"من می تواند منطقی می گویند وجود دارد احتمالا همیشه از هم اکنون در برخی از مقدار مناسب از درمان است که ما ممکن است قادر به انجام (آنلاین)" سبز گفت. "ما در حال حاضر می دانم که چگونه به آن را انجام دهد و انجام آن را با خیال راحت و ما باید به فن آوری بالا و در حال اجرا است."

اگر کل مدارس سازگار با این سرعت شرکت های بیمه می توانید همان را انجام دهید.

فراتر از تدارکات وجود خواهد داشت یک نیاز مبرم برای انعطاف پذیری مراقبت از این بیماری همه گیر به پایان می رسد. دانش آموزان ممکن است باقی می ماند پراکنده و خارج از محوطه دانشگاه. و با کارشناسان اکنون هشدار موج دوم coronavirus بعد از آن در سال, آن است که مهم تر از همیشه برای مدارس آماده برای هجوم دانش آموزانی که نیاز به بهداشت روانی پشتیبانی می کند.

بین تشدید اجتماعی و اقتصادی بخش اثرات بیگانه ستیزی و عدم جامع بهداشت و درمان این بیماری همه گیر را گسترده اثرات بر سلامت روان جوان گفت.

Ayushi شروف یک سوم سال انسان شناسی و جامعه, دانشجویی و اجرایی از ذهن فعال UCLA گفت: او فکر می کند coronavirus تغییر کرده است راه دانش آموزان بحث در مورد بهداشت روانی.

"این بسیار موضعی و متمرکز در مورد استرس و اضطراب در مورد کوروناویروس اما بحث بر سلامت روان در حال حاضر – که ناگهانی و عدم اطمینان از آینده است که قطعا مؤثر بر سلامت روان ما" شروف گفت.

این مکالمات مهم هستند – اما بدون منابع دراز مدت از خدمات مشاوره, دانش آموزان ممکن است هرگز دریافت کمک های حرفه ای به آنها نیاز است. و بدون telehealth, خدمات, تحت پوشش بیمه, دانشگاه ممکن است هرگز قادر به آنها را دریافت کنید که به کمک.

البته سرود توسط یک شرکت خصوصی و آن را به تصمیم گیری خود را در مورد تداوم خدمات پزشکی از راه دور. اما در حال عظیم مشتری آن است UC به وسیله ای برای فشار آن به ادامه telehealth پوشش پس از coronavirus به پایان می رسد.

پس از همه, قرارداد منقضی خواهد شد.

و اگر آن شرکت های بیمه نمی خواهد حق انتخاب را شاید آن زمان UC بیرون رفتن برای خرید سیاست های جدید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن