تلویزیون نقد و بررسی: 'ادی' زیاده روی در کلیشه اما هنوز هم خود را ثابت می کند به شاهکار موسیقی

Damien Chazelle معاملات در glitz و زرق و برق هالیوود برای یک کار فرانسوی باشگاه جاز در "ادی." جدید Netflix سری

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

Damien Chazelle معاملات در glitz و زرق و برق هالیوود برای یک کار فرانسوی باشگاه جاز در "ادی."

جدید Netflix سری محدود اکران سه شنبه به شرح زیر الیوت Udo (André Holland) به عنوان یک سوپراستار سابق نوازنده در پایان طناب او که در حال حاضر صاحب یک کلوپ شبانه در پاریس به نام ادی. اما وقتی که تراژدی اعتصاب الیوت می یابد خود را به دام افتاده در یک وضعیت است که می تواند عذاب باشگاه خود را – و یا حتی بدتر, زمین او در زندان است. آنچه در زیر هشت قسمت پیروزی در اطراف محور مشکلات از دست دادن و نگه داشتن یک از هم پاشیده رویای با هم.

سری تعالی در داستان سرایی و فیلمسازی می آید به عنوان جای تعجب نیست که "ادی" نشانه تلویزیون کارگردانی اولین Chazelle – جایزه اسکار-برنده جایزه از "لا لا زمین" و "شلاق زدن." جک تورن که بهترین و شناخته شده برای نوشتن این مرحله بازی از "هری پاتر و نفرین کودک" نیز ایجاد شده را نشان می دهد و ورزش نوشتن اعتبارات برای هر قسمت. اما سحر و جادو واقعی از Netflix سری ناشی از موسیقی جاز که باید در استخدام برخی از مرتب کردن بر اساس از جادوگری به بازی به طوری استادانه.

البته همانطور که با اکثر پروژه های Chazelle است که بخشی از موسیقی طول می کشد در مرکز صحنه در نشان می دهد. هر قسمت ویترین های متعدد up-tempo jazz صحنه هایی است که به رخ کشیدن بینهایت با استعداد گروه متضاد به خوبی با ساکت تر, بیشتر صحنه های عاطفی.

[مرتبط: تلویزیون نقد و بررسی: "هالیوود" ارائه می دهد و امیدوار داستان اما خیلی خارق العاده به نظر می رسد درام]

اما این به روی صحنه صحنه نیست فقط صدا زیبا – آنها نگاه زیبا به عنوان به خوبی. در حالی که بیشتر قسمت های گروگان های مختلف مدیران و همه آنها شامل استادانه فیلم برداری صحنه های پر از نمای نزدیک عکس های روی دست و چهره نوازندگان. اعضای گروه' چهره های انتقال احساسات اعم از درد شدید و غلظت به جايزه نشاط و شهوت پرست حسرت همه از آن است که اسیر نه تنها دوربین بلکه این بازیگران به عنوان.

چنین قوی روی صحنه احساسات نیز اغلب منعکس شده در شخصیت " شخصیت. در حالی که نشان می دهد به راحتی می تواند به تله افتاده از تمرکز تنها بر روی یک یا دو شخصیت "ادی" به خاطر به گوشت از آن صفات ثانویه. این نظم و دقت افزایش هیجانی سهام از هر صحنه و باعث می شود برای یک داستان جذاب.

این روایت به طور مداوم زیر الیوت اما تقریبا در هر قسمت پس از شخصیت های مختلف در این گروه و دوربین صرف مقدار قابل توجهی از زمان را زیر عنوانی شخصیت. شخصیت های داده پیچیده و به مراتب واقع بینانه تر – پس زمینه داستان ساخت آنها را بیشتر احساس واقعی است. به خوبی توزیع زمان روی صفحه نمایش می دهد و بیشتر اعضای این گروه بازیگران فضا برای درخشش در راه چند نشان می دهد باید به اندازه کافی انجام شده در گذشته است. گروه, باس, پخش, Jude (دامیان نووا) به راحتی می توانست تنزل به یک پس زمینه نقش اما به جای نشان می دهد فراهم می کند فضای کافی برای او به منظور توسعه – eponymous خود قسمت یکی از احساسی ترین در این سری است.

Joanna Kulig یک بازیگر بهترین و شناخته شده برای نقش خود در فیلم لهستانی "جنگ سرد" قطعا منافع با اضافه شدن صفحه نمایش در زمان او به عنوان توازن شخصیت او Maja عشق برای الیوت با جان تمایل به دستیابی به بیشتر. Maja نیست به تنهایی و در اوج ناامیدی یا هر شخصیت در نمایش هل این را به عنوان موضوع محوری "ادی." حتی الیوت اولیه نشان میدهد که او تقریبا هر چیزی را به نگه داشتن باشگاه شناور چرا که همه چیز به او وابسته به آن است. اگر چه از نگاه این باشگاه را روشن الیوت ندارد.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 4: 'هنوز هم آن را']

ارائه تصویری از "ادی" هل پایان همان خط ناامیدی که شخصیت های مانند الیوت و جود در حال تجربه. این سری محدود می سازد عالی استفاده از دوربین دستی نزدیک و شخصی با شخصیت های آن و همچنین به عنوان از کار افتاده باشگاه تنظیم. کم ارزش تولید ظاهر در ابتدا منحرف از خود را نشان می دهد اما این سبک در نهایت با این نسخهها کار در زمینه, به عنوان آن را نشان دهنده فرو رفتن میله ای از ماهیت صنعتی است. گردیده حرکات دوربین و خورشید-نور روشن به نظر می رسد خارج از محل در مقابل در غیر این صورت تیره رنگ پس زمینه.

با وجود چنین جهانی-ساختمان بزرگترین کیفرخواست از نشان دادن تمایل خود برای بازگشت به کلیشه. این است که بیشتر مشهود در پنجمین قسمت آن الیوت سراسیمه به فرودگاه به تعقیب کردن عشق خود بهره Maja قبل از او رازک در یک هواپیما از گام گذاشتن در یک تور اروپایی به ترک او را برای همیشه در جریان گردابی. و به هیچ کس تعجب الیوت به طور معجزه آسایی می رسد در سمت راست دروازه فقط قبل از اینکه او می تواند در هیئت مدیره این هواپیما ارائه پرشوری سخنرانی که در نهایت او را متقاعد به ماندن بگیرید.

لحظات مانند اینها غیر واقعی و کاستن از کلی نشان می دهد در زمان, اما خوشبختانه آنها به نظر می رسد نکنید به اندازه کافی به طوری به عنوان نه به طور کامل خراب کردن محصول به پایان رسید. برای بیشتر قسمت ها "ادی" دلایل خود را در معنی دار در دنیای واقعی مشکلات مقابله با اعتیاد به مواد مخدر و مرگ با مراقبت و نکات دقیق وظریف. و صدمه دیده است نیست که وجود دارد کافی استعداد و خاموش کردن صفحه نمایش هدایت نشان می دهد نسبت به نصب تصاویر و طرح خطوط.

اگر هیچ چیز دیگری "ادی" در ادامه برای اثبات یک به ظاهر غیر قابل انکار واقعیت – هنگامی که Chazelle درگیر است انتظار می رود چیزی کمتر از بهترین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن