تلویزیون نقد و بررسی: ریک upstages Morty در 'مالیات بر ارزش افزوده از اسید قسمت,' محدود کردن رشد شخصیت

"مالیات بر ارزش افزوده از اسید قسمت" بسیار خود توضیحی. این قسمت که پخش جمعه شب به طور کامل مشروط بر جعلی مالیا

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

"مالیات بر ارزش افزوده از اسید قسمت" بسیار خود توضیحی.

این قسمت که پخش جمعه شب به طور کامل مشروط بر جعلی مالیات بر ارزش افزوده از اسید است. استراتژیک قرار داده شده در کلید طرح نقاط تهوع در حال اجرا به طور ناگهانی می شود موثر وسیله نقلیه به بررسی نقش عواقب آن – به خصوص در یک جهان که در آن لغزش-یو پی اس را می توان به راحتی پنهان علمی contrivances. ریک جعلی مالیات بر ارزش افزوده از اسید سالن ترفند آغاز می شود به عنوان یک شگرد کلاهبرداری یک باند بیگانه جم-نمایندگی تسریع نیاز خود را به باهوش ترین فرد در این اتاق در تمام زمانها. آخرین اختراع ساخته شده پس از Morty خود را مسخره جعلی مالیات بر ارزش افزوده از اسید طرح تقویت نشان می دهد عادت را قادر می سازد ریک برای رسیدن به همه چیز در درون قلمرو علمی امکان – به جز شکست است.

و در حالی که این عادت مفید است برای هل دادن نبوغ خود اختراعات ریک demigod وضعیت بازتابی از تمایل خود را به "استفاده از هوش برای توجیه بیماری" به طور مستقیم با تکرار کلمات از خانواده روانپزشک در فصل سه. بر خلاف فصل گذشته اما "مالیات بر ارزش افزوده از اسید قسمت" کمتر از بحرانی از ریک جنون انجام کارهای بزرگ.

قسمت باز می شود در یک نیروگاه هسته ای پس از غیر قانونی gem ارز چپ چپ می رود با پایان دادن Rick and Morty پریدن به جعلی مالیات بر ارزش افزوده از اسید آماده شده از قبل. مالیات بر ارزش افزوده خنده دار است در آن پیچیدگی کامل با محفظه از استخوان انسان که در سطح شناور کمک توهم مرگ با اسید است. هنگامی که یکی از بیگانگان می اندازد یک موش در اسید برای تست سمیت آن ریک زحمت carves کوچک استخوان موش به مجموعه ای رایگان – نیرنگ است که کار می کند حتی زمانی که Morty به طور تصادفی منتشر انسان به اندازه استخوان در کنار آنها.

[مرتبط: بررسی تلویزیون: 7 'Rick and Morty' قسمت نتواند به ساخت قرض گرفته شده sci-fi توطئه]

این قسمت باعث می شود همان اشتباهات پیشینیان خود به عنوان واقعی طرح که معرفی شده تا کنون است و ارتباط کمی به قسمت به عنوان یک کل. نه نیروگاه هسته ای و نه بیگانگان مهم هستند. در یک فرد تحول ساختار روايت تاکید قرار داده شده است به جای آن در درک معنای نمادین از مالیات بر ارزش افزوده خود را به جای هر یک از رویدادهای بیننده شده است به شرح زیر. به عنوان آنها بازگشت به کشتی خود Morty berates ریک برای unoriginality خود را جعلی اسید مالیات بر ارزش افزوده طرح متهم پدر بزرگ خود را هرگز از گوش دادن به ایده های خود را.

پشت در پارکینگ خود Morty می شود به طور فزاینده نا امید و insinuates ریک نمی گوش دادن به ایده های خود را چرا که او ناتوان از ایجاد آنها با استناد به یک محل صرفه جویی در بازی های ویدئویی برای زندگی به عنوان مثال. ریک feverishly دریل دور قبل از او ظاهرا اذعان Morty مناسب است – و سپس قتل او را در نقطه ای و با استفاده از تازه ساخته شده در محل-دستگاه صرفه جویی در آن را معکوس.

ایده ریک شکست فقط به عنوان بسیار به عنوان ایده Morty موفقیت در به معنای واقعی کلمه هر چیزی است که برای خنده. در حالی که ریک خوشمزه خاتوله است که قطعا بر روی نام تجاری, سرگرمی, آن ham-fisted تکرار مانع بینش بیشتر به خود و Morty شخصیت های. قسمت هایی از فصل سه را "ترشی ریک" که به معرفی یک خانواده روانپزشک است که unfazed توسط ریک ترشی قرار داده و در نشان دادن قابل توجه خود را در حالی که عقل نیز انتقاد او چگونه با استفاده از آن به اعتبار خود سميت.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 5: 'آیا شما از پیننر?']

بقیه قسمت تا حد زیادی اختصاص داده شده به Morty antics با محل-محافظ دستگاه که اجازه می دهد تا او را به طور موثر ازنو لحظات در زمان و بدون نتیجه است. برخی از مونتاژ توالی خوش دنیوی با Morty با استفاده از این دستگاه را برای دریافت نمونه های رایگان از بستنی و یا مرتب کردن یک غذا در یک رستوران. دیگران pointlessly بی رحمانه و نه توضیح Morty را تازه کشف شده توانایی برای پاک کردن عواقب. پس از همه آنچه که او به دست آوردن با فشار دادن یک پیرمرد در یک صندلی چرخدار به خیابان ؟

در ریک گاراژ Morty می آموزد که دستگاه نیست و در واقع جلوگیری از پیامدهای اما جابجا آنها را به نسخه های دیگر از واقعیت است. Morty, torn apart با گناه اجازه می دهد تا ریک به همگرایی اقدامات خود را به واقعیت موجود.

بر خلاف نوه اش ریک هرگز وظیفه با بار نتیجه حتی با داشتن متعهد به مراتب بدتر از جنایات در قسمت های گذشته است. او holier-than-thou گفتار به Morty مضحک یا نه disregards قدرت ریک نگه می دارد به شکل واقعیت به دور از گلوله انفجاری خود را در مسیر.

با توده های عصبانی اشخاص مانند AARP این اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و دیوان عدالت Sonia Sotomayor جمع شده در حیاط Morty آماده برای نهایی خود را حساب – فقط برای ریک به ارائه یک راه حل به شکل جعلی و مالیات بر ارزش افزوده از اسید است. خرده بازده رضایت بخش دایره کامل به قسمت عنوان اما شاید قانع قطعنامه به ریک شخصیت به عنوان یک کل.

زیرا در حالی که Morty wearily submerges خود را در اسید ریک دوباره افزایش می یابد به بالا – استخوان و تمام.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن