تلویزیون نقد و بررسی: لایه هایی از طنز در 'هرگز Ricking Morty' خط خارج روایت انتقاد نشان می دهد fanbase

هشدار: اخلال گران در پیش است. "هرگز Ricking Morty" قرار می دهد متا به فلز. بازگشت پس از یک غیر معمول چهار ماه

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

"هرگز Ricking Morty" قرار می دهد متا به فلز.

بازگشت پس از یک غیر معمول چهار ماه وقفه در نیمه دوم نشان می دهد فصل چهارم عرضه پنج شنبه شب. قسمت اول "هرگز Ricking Morty" معرفی خود به عنوان یک بین کهکشانی قطار جست و خیز قبل از انحراف خود را به یک سری از تقسیم کردن متا داستان بر اساس این قطار مسافران – با درجات مختلفی از موفقیت است. قطار یک "تحت اللفظی روایت دستگاه" امیدوار کننده قضیه است که به سرعت تبدیل خسته کننده به عنوان metacommentary می شود بیشتر در رابطه با خاتوله از insightfulness.

با دیوار چهارم کاهش می یابد و به قلوه سنگ قسمت خوانده شده به عنوان یک زود رنج انگشت وسط به "Rick and Morty" طرفداران – یک علامت هشدار دهنده است که نشان می دهد parodied خود را فراتر از به رسمیت شناختن.

"هرگز Ricking Morty" آغاز می شود فریب آمیزی مانند هر قسمت. مسافران بازشماری برس با ریک سانچز مانند عجیب و غریب کریسمس داستان پر از شر محل استراحت, سوم, سیم تو و شرم آور خانواده شام. مخفیگاه آنها یک مبدل ریک ورقه از طریق قطار به دیدار نوه اش Morty قبل از مواجه با یک pectorally استعداد بلیط بازرس.

خرد پنجره با گاز ظروف تداوم Rick and Morty سازمان دیده بان به عنوان بازرس bloodily به دو نیم تقسیم و به فضا است. در ضمن سقفی بلندگو هشدار می دهد که قطار "از دست دادن پیوستگی" با توجه به نقض این رویداد برای اولین بار در این قسمت که در واقع مهم است.

[مرتبط: Alumna نویسنده imbues داستان با دقت علمی فمینیستی اصول]

هیچ کدام از صحنه های منتهی به این نکته بسیار مهم است, یک واقعیت ریک است smugly آگاه به عنوان او می گوید: "احمق عکس های شرح داری تصور کنید اگر که شده است می خواهم همه چیز!" در پاسخ به مسافران ، و به عنوان قسمت کاهش دور به مقدار پوچ از عکس های شرح داری آن را می شود روشن است که این schtick است که در واقع "همه چیز است." سازندگان Dan Harmon and Justin Roiland تسلیحاتی متا ماهیت داستان و نه به پیشبرد یک شخصیت قوس یا ارائه معنی دار رشد اما به طور مداوم یک تا بینندگان با هر لایه از طنز.

اما از یک ساختمان جهان نظر متا عناصر استفاده می شود به یاد ماندنی اثر است. پس از هر دو به معنای واقعی کلمه و به صورت نمادین شکستن تداوم داستان Rick and Morty کشف قطار مسیر همگرایی در یک حلقه بی نهایت – معنی داستان های خود را هرگز متوقف خواهد شد مگر اینکه آنها نفوذ اتاق موتور و توقف قطار. قسمت هوشمندانه منابع کلاسیک داستان سازه مانند ریک "عبور از آستانه" از جوزف کمپبل سفر قهرمان به ترسیم مسیر این دو انتظار می رود به دنبال تشدید مخاطرات زمانی که آنها در نهایت سرپیچی از آن است.

اما نشان می دهد ساختمان جهان به ندرت مورد این موضوع. بالای قطار ریک می پرسد Morty به فکر می کنم از یک داستان که ارضا Bechdel آزمون – روشن اشاره به انتقاد نشان می دهد پایدار است بیش مشکوک تصاویر از زنان و مردسالار نوشتن ،

به جای استفاده از این قسمت به جبران این مسائل سازنده Morty را که شامل مادر و خواهر تابستان بحث در مورد دوره های خود را و مبارزه با تعظیم چادری عقرب توسط تیراندازی لیزر از خود ساخته شده است ، به نوعی عدالت, اموزش Bader Ginsburg می شود درگیر زیرکی به عنوان مراجعه کننده "که قاضی است." بله Morty یک dim-witted ساده لوحانه پسر نوجوان – اما خصوصیات نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بهانه ای برای دو برابر کردن روی جنسیتی استعارههای نشان می دهد شده است برای انتقاد در گذشته است.

[مربوط به: 'پنج حزب' فصل 1 نقد و بررسی – قسمت 10: 'مهاجر']

پس از Morty داستان ارضا Bechdel آزمون جفت رسیدن به اتاق موتور و برخورد داستان خداوند قطار را غیرممکن چرم گاومیش کاپیتان. او تسمه آنها را به یک ماشین در تلاش برای شکستن پنجم دیوار عجله و فشار دادن دکمه برای کنترل سطح روایت انرژی بازار درخواست تجدید نظر گسترده و Relatability.

دوباره ساختمان جهان از کنترل پنل در طراحی و اجرا شده و به روایت متا به مراتب موفق تر از ریک با اشاره بیانات در fanbase و طاقت فرسا لایتناهی. به عنوان Rick and Morty تغییر در داخل و خارج از صحنه با Birdperson موزیکال و Abradolf Lincler قطار را کنترل یادآوری بینندگان از تعادل مخاطره آمیز بین هنری و با دقت آراسته اپتیک که هارمون و Roiland باید حفظ کند.

متاسفانه این قسمت به سرعت بازگشت به آن holier-than-thou موضع – به معنای واقعی کلمه. به شدت فربه عیسی مسیح به نظر می رسد قبل از Rick and Morty پس از آنها متوجه آنها می تواند شکست داستان خداوند با دعا قاب به عنوان یک عمل آنها "هرگز." در یک امیدوار نگاه اجمالی از خود آگاهی Morty می پرسد ریک اگر مسیحیت punchline یک شات ارزان در طرفداران. ریک البته براش این در کنار هر رستگاری از قسمت.

در حالی که "Rick and Morty" همیشه آزمایش انعطاف پذیری sci-fi نوع – اغلب در خنده دار و بصری فریبنده راه – آن را به ندرت ادعا باید با خود و جایگاه خود را در این ژانر است. در "هرگز Ricking Morty," اما, Rick and Morty در حال تنزل به تفنگ ساچمهای سمت شخصیت های داستان خود را در حالی که هارمون و Roiland هدایت قطار – شاید به زمین.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب