دو و میدانی ورزشکاران طبخ راه به در شکل باقی بماند در خانه و از طریق تغذیه

آنچه شما را به بدن شما است آنچه شما از بدن خود را. برای دانشجو-ورزشکاران انجام در سطح بالایی از ورزش خود این ا

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

آنچه شما را به بدن شما است آنچه شما از بدن خود را.

برای دانشجو-ورزشکاران انجام در سطح بالایی از ورزش خود این احساس ممکن است حلقه به ویژه درست است. با تغذیه ورزشی به عنوان رو به رشد رشته تحصیلی ورزشکاران به طور فزاینده ای تشویق برای نظارت بر غذا خوردن آنها به منظور داشتن عملکرد مطلوب در رقابت های روز.

با توجه به فصل بودن برش های کوتاه از شیوع کروناویروس UCLA و میدانی ورزشکاران استفاده می شود به خوردن مواد غذایی آماده در مدرسه وظیفه هستند با چالش نگه داشتن بدن خود را در شکل بالا در صفحه اصلی.

"این قطعا یک بیت از یک چالش (به خاطر شکل فیزیکی) به خصوص با تمام محدودیت های اطراف بیرون رفتن گفت:" ارشد دونده فاصله جورج Gleason. "پشت در UCLA ما تا به حال تمام کسانی که از امکانات موجود به ما که در آن شما می دانم که شما در حال گرفتن مناسب سوخت و که شما در حال گرفتن مراقبت از. ما همچنین از دست دادن جنبه های فرهنگی نیز قادر به پایان سخت اجرا و پس از آن در رفتن و غذا خوردن با تمام هم تیمی های من."

با اقامت در خانه سفارشات در محل در سراسر کشور Gleason گفت که رژیم غذایی گرفته شده حتی بزرگتر نقش مهمی در تضمین این که ورزشکاران نمی افتد از شکل در طول این بار تلاش برای نگه داشتن سیستم ایمنی بدن در حال اجرا است.

اما Gleason گفت: زمان در خانه فراهم کرده است برخی از دانشجویان ورزشکار این فرصت را به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را که می تواند کمک به غذا خوردن سالم و جرقه های پخت و پز با خانواده است.

"من قطعا شانس چون ... خانواده من بسیار فعال بنابراین پدر و مادر من که واقعا مراقبت خوب از ما مطمئن شوید که ما همه چیز ما نیاز به غذا خوردن سالم و سالم ماندن" Gleason گفت. "ما نیز با استفاده از زمان با هم و ساخت برخی از کیک های شکلاتی قطعا به شیرینی و همچنین."

خوب غذا خوردن در طول فصل نیز می تواند نقش مهمی در نگه داشتن ورزشکاران در رقابت شکل. در طول این دوره از 2019-2020 فصل چند تن از اعضای UCLA و میدانی مشترک چه خود را رفتن به قبل از دیدار با وعده های غذایی هستند و نتایج نشان داد که طیف گسترده ای از تنظیمات.

پروتئین یک بلوک ساختمان از عضلات بدن به نظر می رسد به یک انتخاب محبوب در میان برونز.

"شب قبل از دیدار با من معمولا برای سالاد مرغ گریل شده" گفت: junior پرتاب الهام ویلسون. "من می خواهم برای دریافت مقدار زیادی از پروتئین در من سوخت و آماده برای رفتن صبح روز بعد. هیچ چیز بیش از حد سنگین معمولا فقط در نور فوق العاده."

در حالی که ویلسون نعمت نور پروتئین های سنگین غذا, ورزشکاران دیگر شناسایی کربوهیدرات ها به عنوان ضروری ترین مواد مغذی برای آنها در روز مسابقه. هر دو ارشد دونده از راه دور رایلی کلی و تاریخ و دونده فاصله کریستینا برنج گفت: ماکارونی خود را رفتن به وعده غذایی قبل از دیدار.

قبل از مسابقه ماکارونی وعده های غذایی می تواند ساخت تا بدن از ذخایر انرژی از طریق تبدیل کربوهیدرات ها به گلوکز که در بیش از حد تبدیل شده است و به عنوان ذخیره گلیکوژن در بدن است که می تواند به عنوان یک منبع انرژی در طول یک مسابقه.

Gleason تکرار carb-loading کرد.

"اگر من می توانم, من برای برخی از مواد غذایی تایلندی مرغ پد تایلندی. و سپس بلغور جو دوسر و قهوه" Gleason گفت. "شما فقط می خواهید برای رفتن واقعی روی کربوهیدرات. هیچ عقب نگه فقط پر کربوهیدرات. من غذا خوردن مانند سه پد تایلند. احتمالا 5000 کالری است."

نه همه ورزشکاران گفت: آنها تا به حال یک اولویت برای مواد غذایی خاص قبل از رقابت. ارشد دونده از راه دور Arturo ستمیر گفت که او ترجیح به تغییر همه چیز.

"گاهی اوقات آن را به ماکارونی گاهی اوقات آن را پیتزا, گاهی اوقات من تا به حال یک استیک" ستمیر گفت.

اگر چه ورزشکاران ممکن است برای انطباق با شرایط قرنطینه آنها گفت: حفظ رژیم غذایی خود را مهم است برای ماندن در شکل از طریق این زمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب