تنها ضروری عامل مصوب است درباره جامپینگ بادی

بعدتر، در بانجی جامپینگ بوستان ولایت از زمان افتتاح، پرش برای بانوان آزاد بود و به همین دلیل پس از پیگیریهای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بعدتر، در بانجی جامپینگ بوستان ولایت از زمان افتتاح، پرش برای بانوان آزاد بود و به همین دلیل پس از پیگیریهای مدوام مدیران مجموعه توچال و طی گذشت مراحل مختلف، استفاده از بانجی جامپینگ توچال نیز برای بانوان آزاد شد. زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود. همه این تفاسیر آن را به یکی از بهترین جاهای تفریحی برای کودکان تبدیل کرده است. منبع عکس: cnn.comبانجی جامپینگ یا به عبارتی سقوط آزاد، ورزش و تفریحی پرهیجان و متفاوت است که علاقهمندان خاص خود را دارد. دیدن مناظر زیبای شهر تهران و تجربه تفریح و گردش در این مکان خوش آب و هوا، پایتخت نشینان و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. این پارک در منطقه دو تهران قرار دارد و اولین مجموعه بازیها و ورزشهای هیجانی در پایتخت محسوب میشود. بانجی جامپینگ (Bungee Jumping) در زبان انگلیسی از دو کلمه بانجی (Bungee) بهمعنای «نوعی طنابِ کشی» و جامپینگ (Jumping) بهمعنای «پریدن» تشکیل شده است.در این فعالیت، افراد ماجراجو و ریسک پذیر با استفاده از طنابی خاص که به بدنشان متصل است، خود را از ارتفاع زیاد به پایین پرتاب میکنند.

در کیبل اسکی شما با طناب به برج های موجود در محل پارک متصل خواهید شد، اما در اسکی روی آب به وسیله قایق متصل حرکت می کنید. در این فعالیت افراد ماجراجو و ریسک پذیر با استفاده از طنابی ارتجاعی که به بدنشان متصل است خود را از ارتفاع زیاد به پایین پرتاب میکنند. از جمله دستگاهها و موضوعاتی که به آنها در شهربازی علم نوجوان پرداخته میشود، شبیهساز پرواز، هزارتوی لیزری، تفنگ لیزری، رعد و برق مصنوعی و سرگرمیهای دیگر است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات خانه بازی و تجهیزات شهربازی کلیک کنید. متاسفانه این محصول فقط و فقط مخصوص کودکان و نوجوانان است و برای بزرگسالان قابل استفاده نمیباشد. نکته قابل توجه اینکه برای اولین بار در ایران، رکورد آسیایی در ورزش بانجی جامپینگ توسط دختری ۱۲ ساله به نام «تارا بختیاری» به ثبت رسید.در همان روزهای نخست فعالیت بانجی جامپینگ توچال، امکان پرش بانوان از آن دکل گرفته شد و برخی علت این ممنوعیت را رعایت شئونات اسلامی عنوان کردند. با توجه به ارتفاع ۲۸۰ متری برج میلاد میتوان از بانجی جامپینگ آن بهعنوان بلندترین بانجی جامپینگ تهران یاد کرد. البته به این مسئله توجه داشته باشید که تفریحات کیش در پاییز با توجه به شرایط جوی برگزار می شود.

از جمله تفریحات کیش برای کودکان هستند. تفریحات دریایی کیش همانطور که از نامش پیداست، در دریا انجام می شود. همانطور که میدانید، بام لند خود یک فضای گردشگری در کنار دریاچه چیتگر است که جذابیتهای فراوانی دارد و پیشتر دربارهاش گفتیم. مهمترین ویژگی و مزیت این کالا جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آنها است، همانطور که در مقالات مشابه و مرتبط با ویژگیها و خصوصیات جامپینگ بادی کودک گفته شد، جنس بدنه جامپینگهای بادی کودک بسیار مرغوب و با کیفیت هستند به همین دلیل به سختی آسیب دیده و میتوانند از آسیبهای احتمالی که اغلب کودکان ممکن است به محصولات بادی وارد کنند جان سالم بدر ببرد، و اما در تحقیقهای انجام شده از شرکتهای معتبر و بزرگی که در زمینه تولید و فروش جامپینگ بادی کودک فعالیت میکنند میبینیم که بیشتر آنها از اجناس یکسان و با خصوصیات یکسان استفاده کردهاند، به عنوان مثال در بررسیهای انجام شده از سه شرکت اینتکس، بست وی, اینتایم مشاهده شد که بیشتر جامپینگهای بادی تولید شده توسط آنها از اجناسی چون پی وی سی ساخته شده است.

شهربازی سرزمین خورشید با بیش از ۲۰ دستگاه بازی و تفریحی ایمن، به همراه محیطی وسیع و امکاناتی از قبیل پارکینگ اختصاصی، سینمای تابستانی، پیست اتومبیلرانی و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، فضایی مناسب برای تفریح تمام اعضا خانواده فراهم نموده است. پریدن روی ترامپلین برای تناسب اندام و سوزاندن کالری اضافه نیز تاثیرگذار است. این باشگاه در ایستگاه اول تله کابین توچال به نام بام تهران قرار گرفته است و در کنار سکوی بانجی جامپینگ تقریحات دیگری مانند بگ جامپ (سقوط آزاد روی تشک)، ترامپولین، سنگنوردی و… قسمت کف تشک پرش نیز از چند لایه خطوط موازی به صورت افقی تشکیل شده است که کودکان میتوانند بر روی آن بالا و پائین بپرند و انرژی خود را تخلیه کنند. منبع عکس: gmaxpark.comمجموعه تفریحی-ورزشی «آدرنالین پارک» در شمال تهران در ضلع شرق میدان بهرود با دکلهای بلند خود به آسانی قابلمشاهده است. آمار نشان میدهد بانوان کمتر از آقایان از تصمیم خود برای پرش منصرف میشوند. قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد. ᠎This c᠎on te​nt h​as be᠎en written with GSA C onte᠎nt G​enerat​or᠎ Demover si on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن