خسته از پخت و پز ؟ خون آشام تاکو کامیون بازديد محله برای کمک به با وعده های غذا

پل Kuehnel York Daily Recordانتشار: 10:37 AM EDT May 22, 2020یک نقاب جمعیت — دقت فاصله — جمع آوری سهشنبه در لی

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

یک نقاب جمعیت — دقت فاصله — جمع آوری سهشنبه در لیندن خیابان در نیویورک.

مردم ایستاده در مقابل توماس شیپلی عمارت انتظار برای ناهار. یک دیوار سنگی, دایره, درایو, مراحل و ارکان همه که سمت چپ از ویکتوریا ساختار است که ساخته شده بود موفق York صنعتگر. آلاینده صفحه اصلی با یک برجک به پایین زده بود در 1970s.

این گروه وجود دارد برای خون آشام تاکو کامیون که به ارمغان می آورد takeout به محله در یورک و لنکستر شهرستان در تاریخ تعیین شده و وانت بار. غذا سفارش و پرداخت به صورت آنلاین از طریق کسب و کار وب سایت است. مراقبت از گرفته شده است برای ترویج اجتماعی فاصله در طول فرایند.

بیشتر: سابق عمارت ملک در نیویورک با ریاست جمهوری, تاریخ در حال حاضر یک خانه راحت

بسیار تغییر کرده است در شهر نیویورک محله به نام راه از رئیس جمهور سابق ویلیام هوارد تافت صرف زمان در پشت مزین به سنگ دیوار و در سال 1915. اما شیپلی خانواده می آیند به درک که در دهه اهمیت مردم با پوشیدن ماسک صورت خارج از خانه خود را.

هنگامی که جهانی آنفولانزای همه گیر 1918 آمار York, همه چیز در این شهرستان تعطیل شد. کلیساها و مدارس تعطیل شد. نیویورک عادلانه نامیده می شد ، آنها حتی متوقف تهیه پیش نویس از نیویورک در طول جنگ جهانی اول به دلیل عفونت است.

بیشتر: آنفولانزای اسپانیایی: چقدر سخت بود York County آمار در طی این بیماری همه گیر?

در حال حاضر در سال 2020 با رستوران ها و بسته های غیر ضروری سفر اجباری در طول coronavirus اقامت در خانه, سفارشات, این ایده از یک pop-up بایگانی اطلاعات خدمات متولد شد و با استفاده از یک کامیون مواد غذایی. این یکی از تعدادی از کامیون ها از انواع کسب و کارهای محلی در حال حاضر خدماتی منطقه, به عنوان مردم بیشتر به دنبال وعده غذایی جایگزین.

بیشتر: Coronavirus: central PA مرگ و میر پرش به روز رسانی از دولت

این فرایند ساده است. پیدا کردن یک تاریخ در کامیون مواد غذایی در وب سایت vampiretacotruck.com سفارش آنلاین از منوی پرداخت آنلاین و توقف در محل های ارائه شده را انتخاب کنید تا پیچیده وعده غذایی.

این منو شامل موارد فرد مانند خون آشام تاکو برای $4 که شامل سینه دودی پنیر چدار و پنیر و کاهو و پیکو در نان ذرت مکزیکی آرد به یک خانواده کامل غذا, مرغ, گوشت خوک و یا گوشت سینه.

به نام? با توجه به اردن Pfautz صاحب غوغا غیر معمول و شرکت صاحب خون آشام تاکو کامیون & York City, شور, شرکت خون آشام بود به نسخه شب جای شب بسر بردن.

"خفاش ها" خانه ها در واقع به نام جای شب بسر بردن. همچنین یک خون آشام تاکو است که در واقع یک پنیر - skirted نان ذرت مکزیکی" Pfautz گفت. که زمانی که پنیر است که به طور مستقیم پخته شده در ماهی تابه و سپس ترتیلا قرار داده شده در بالا.

"من فکر می کنم ما در حال حاضر در یک نقطه در خاموش کردن... شما خسته از پخت و پز برای خودتان, شما از دست مردم قرار دادن یک بشقاب غذا در مقابل شما" مدیر کل Abbi جو Ferree گفت: در حالی که گرفتن غذا از آشپز و تنظیم آنها را در یک جدول طولانی در مقابل کامیون. Ferree افزود: "مردم می خواهند برای حمایت از کسب و کارهای محلی."

لیز Leaman که سفر چند بلوک از خیابان فیلادلفیا, توافق, "من نمی طبخ. من نمی خواهم به طبخ. این یک استراحت داشتن مواد غذایی در حال حاضر آماده شده است." این اولین بار بود Leman خورده بود را پس از خاموش کردن.

تیری gingerich می, بود که در یک ماموریت برای دریافت tacos برای عمه سو گفت: "من تلاش کرده اند به ترک خانه من... او می خورد و آنها را هر زمان که آنها می آیند به نیویورک و او نمیفهمد که چرا آنها را پشتیبانی نمی کند در طول این زمان؟"

آینده

بعد از خون آشام تاکو کامیون خرما شامل Haines هکتار/Fairfield منطقه برای ناهار مارس 22 شرقی چهار راه برای صرف شام در آوریل 22, Jacobus برای ناهار مارس 23 مایع قهرمان دم در نیویورک برای شام در آوریل 23, Mountville در لنکستر کانتی برای ناهار مارس 24 با خرما ادامه طریق ممکن است. بررسی vampiretacotruck.com.

عکاس/خبرنگار پل Kuehnel را می توان در رسید pkuehnel@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب