این کینه جو طبیعت از بین بردن فرهنگ های دیگر به دلیل حسادت

می تواند بسیاری از آنچه در جریان است در حال حاضر با از بین بردن مجسمه و خواستار نابودی سفید فرهنگ اروپایی بو

توسط ATROTICNEWS در 29 خرداد 1399

می تواند بسیاری از آنچه در جریان است در حال حاضر با از بین بردن مجسمه و خواستار نابودی سفید فرهنگ اروپایی بود نه خیلی ربطی به نژاد پرستی اما عمیق حسادت ؟

درست است در تاریخ در برخی از فرهنگ ها سرآمد آنها را فتح آنها ابداع آنها استفاده از تکنولوژی به نفع خود در حالی که در فرهنگ های دیگر به هیچ چیز و انجام به عنوان آنها همیشه انجام می شود برای هزاران سال.

 

رومیان از 2500 سال پیش تا به حال viaducts, گرمایش زمین, تئاتر, گسترده, معماری, موفقیت و پیچیده سیستم های سیاسی در حالی که آفریقایی زندگی در کلبه 2500 سال پیش و در برخی از روستاها امروز آنها هنوز هم زندگی می کنند در بدوی کلبه. آن را تنها با استعمار ورودی در قرن 19 است که خطوط راه آهن ساخته شد در برخی از کشورهای آفریقایی و در نهایت اروپایی دیگر اختراعات معرفی شدند به کشورهای آفریقایی مورد استفاده قرار امروز عمدتا در مناطق شهری است. اگر مستعمراتی رفته بود برای آفریقا, آفریقایی امروز را هنوز در آغوش فن آوری های مدرن. این است که چرا ؟

چرا برخی از فرهنگ ها و نوآوری داشته و به طور مستمر پیشرفت در حالی که فرهنگ های دیگر فقط ایستاده هنوز ؟

همه بشریت ناشى از قاره آفریقا گسترش در سراسر بسیاری از مناطق مختلف جهانی. کسانی که ماند در آفریقا باقی ماند اما انسان ژنتیکی است که عناصر پراکنده تکامل در جهات مختلف با توجه به دلایل زیست محیطی و جهش های ژنتیکی در طول هزاران سال است.

مصریان باستان ایجاد شده با شکوه شمال آفریقا تمدن در سواحل نیل اما ساخته شد تا از نظر ژنتیکی صحبت مدیترانه شرقی اروپایی ها از آناتولی شام بابل و Messopotania. زیر Saharans در طول دوران باستان مصر مورد استفاده قرار گرفت به عنوان برده است. شمال آفریقا و با توجه به مدیترانه تجارت جنبش و بین فرهنگی اختلاط با یونان باستان و همچنین رم بود کاملا جداگانه برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا و مردم آن است.

یک مطالعه اخیر به این نتیجه رسیدند که حفظ شده باقی می ماند در بر داشت در Abusir-ال Meleq میانه مصر بودند نزدیک ژنتیکی اقوام نوسنگی و عصر برنز جمعیت از نزدیک شرق آناتولی و شرق مدیترانه اروپایی ها.

Modern Human and Homo Erectus Man Compared
یک پرتره از یک انسان مدرن و هومو ارکتوس مرد side-by-side

البته وجود دارد بسیاری از متغیرها شامل زمانی که تدوین یک دلیل که چرا برخی از نژادها هرگز تکامل بیشتر با این حال این بیش از حد زیادی به لیست اینجا.

عامل کلیدی به یاد داشته باشید در اینجا این است که تکامل برخی از نژادها تکامل یافته و به طوری که خود را و فرهنگ استقبال از پیشرفت تکنولوژیک در حالی که قاره آفریقا و ساکنان آن نمی تکامل و همان باقی مانده است.

کسانی که از آفریقایی تبار در کشورهای غربی تکامل کمی و زمانی جهش بزرگ در موسیقی و حتی در برخی از موارد ساخته شده است تا کسب و کار خود را با این حال یکی باید در محل خود را و چگونه آنها را به طور جدی بهره مند از زندگی در غرب در حالی که در کشورهای آفریقایی هنوز مانده است پشت در مقیاس جهانی پیشرفت.

گوشته از هوش نیز بسیار مهم و در عین حال حساس موضوع مطالعات متعدد بر ضریب هوشی پیدا کرده اند نگران کننده اختلافات با برخی از نژادها. حتی یکی از دانشمندان که کشف مارپیچ دو رشته از DNA انسان شده است به طور موثر ostracised توسط جامعه علمی و حتی پیشنهاد خود را از طریق تجزیه و تحلیل است که این اختلاف در سطح IQ بین سیاه پوستان و سفید پوستان است که با توجه به ژنتیک است. البته یکی هم باید عامل در چیزهایی مانند محیط زیست و همچنین اقتصادی و اجتماعی دارد. بدون شک این بسیار بحث برانگیز چیزی برای گفتن در درون یک جامعه است که بسیار سیاسی درست اما تفاوت در هوش سطوح می تواند به نوعی یک راه درک چرا در طول تاریخ بشر برخی از نژادها و توپ رو به جلو و دیگران ایستاده بود هنوز هم تنها در نهایت حرکت به جلو با کمک و تکنولوژی از فرهنگ است که ابداع.

کاشفان دانشمندان معامله گران و مخترعان ساخته شده است که غربی تاریخچه آورده جهان رو به جلو در تکنولوژی و تکنیک. بدون محض کار سخت وجود دارد خواهد بود بسیار زیاد تغییرات تکنولوژیکی که باید بهره مند بشریت اما فرهنگ که مانده بودند و نه قادر به نوآوری و یا روش هرگز تغییر آنها و گیر هستند و حتی امروز.

آن همه چیز در یک مسابقه بزرگ و سفید و اروپایی ها برنده آن مسابقه در طول قرن ها آنها را مورد استفاده تقریبا همه چیز را در زمین به نفع زندگی خود را غنی سازی خود را در ذهن و زندگی آسان تر به زندگی می کنند. آنها را فتح و برنده جایزه آنها در زمان این زمین ساخته شده خود را با شکوه شهرستانها با ساختار قوی آنها بیرون آورده و هوا, جاده, سفر به فضا, آنها اختراع پیچیده ماشین آلات.

این است که چرا شما نمی توانید به پاک کردن تاریخچه, فقط به خاطر اینکه شما در حال حسادت به مراتب برتر, غلبه تمدن است. چیزی که قابل بازگشت نیست به خصوص با کینه جو حسادت افرادی که هیچ تمدن بزرگ و یا تاریخی نوآوری مورد بحث است. تاریخچه در حال حاضر نوشته شده و شما در آن اما این نباید شما را به هر انسان کمتر از آن تنها راه آن است که مقابله با آن است.



is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن