چهار: باغ پیروزی می تواند یک راه برای رشد مواد غذایی احساس هدف در طول قرنطینه

چهره نقاب و بسته با ضد عفونی کننده من می توانم پیدا کردن گوجه فرنگی تازه و ریحان در تنهایی قفسه از من نزدیکتری

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

چهره نقاب و بسته با ضد عفونی کننده من می توانم پیدا کردن گوجه فرنگی تازه و ریحان در تنهایی قفسه از من نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی.

سپس من به یاد که من تا به حال چند بذر گوجه فرنگی در انتظار کاشته می شود در خانه. در واقع من به یاد من تا به حال یک کل حیاط خلوت و خوب یک مقدار زیادی از زمان به سعی کنید به رشد خود تولید کند.

معلوم است من اولین کسی نیستم که به این ایده. در یک دوره که احساس می کند نامشخص ما می توانید به دست آوردن برخی از بینش به دنبال در گذشته است. برای مثال چگونه مردمی مقابله با مستند و کمبود منابع در طول زمان جنگ در نقاط دیگر در تاریخ ؟ یک راه این بود که از طریق تمرین پیروزی باغبانی.

جیمز باست مدرس از دانشگاه UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار, گفت که پیروزی باغ اغلب شناخته شده به عنوان "آزادی باغ" شد و تلاش برای تشویق آمریکایی ها به رشد سبزیجات خود برای کمک به ملت عرضه مواد غذایی در طول جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم.

In the March to June gardening season, leafy greens, broccoli, cabbage, chard, root veggies and hardy herbs, like thyme and sage are a popular choice among growers. (Courtesy of Matt Sheridan)
در مارس تا ژوئن باغبانی فصل برگ سبزی, کلم بروکلی, کلم, برگ چغندر ریشه سبزیجات و هاردی گیاهان دارویی مانند آویشن و مریم گلی هستند انتخاب محبوب در میان تولید کنندگان. (حسن نیت ارائه میدهد از مت شریدان)

توسط اواسط 1940 در ایالات متحده حدود 20 میلیون پیروزی باغ تاسیس شد به عنوان یک نتیجه از تغییر مسیر از مواد غذایی و حمل و نقل به تلاش های جنگی و همچنین به عنوان یک ملی فشار برای افزایش خودکفایی.

باغ تولید حدود 40 ٪ از تولید و مصرف در کشور باست توضیح داد.

"(باغ پیروزی) قدرت مردم را به اتهام تامین مواد غذایی خود را به جای اینکه به طور کامل وابسته به یک سیستم غذایی که فراتر از کنترل خود" باست گفت.

با تشکر از آموزشی جزوات توزیع در سراسر کشور, شهروندان آموزش داده شد که چگونه به تکیه بر توانایی های خود را به رشد مواد غذایی است. مجموعهای از منتشر پیروزی باغ جزوه مانند "باغ پیروزی" "پیروزی باغ راهنمای" و "پیروزی رهبر باغ کتاب" هنوز هم می توان در اینترنت archives. این راهنمایی ها و تبلیغات تشویق شهروندان به "بذر از پیروزی" در دسترس بودند و به خوبی دریافت شده توسط هر دو شهرستان ساکنان و جوامع روستایی اجازه می دهد کسانی که در homefront به رغبت در ثواب تولید مواد غذایی خود را در حالی که به طور همزمان تغذیه نیروهای خارج از کشور.

فوق جزوات' دستورالعمل باقی می ماند نسبتا همان امروز است. به طور کلی هر چند کوچک شروع به نظر می رسد جهانی "بهترین" پاسخ به چگونه به رشد خود را پیروزی باغ.

Victory gardens can come in many forms, though a backyard with some extra space is ideal for a larger garden, such as a raised 8' by 4 bed. (Courtesy of Matt Sheridan)
باغ پیروزی می تواند در اشکال مختلف آمده هر چند یک حیاط خلوت با برخی از فضای اضافی است که ایده آل برای بزرگتر باغ مانند مطرح 8-توسط-4-پای تخت.
(حسن نیت ارائه میدهد از مت شریدان)

برای شروع ساخت و پیروزی خود را باغ باید دارا عبارتند از خاک غنی از مواد مغذی و نور خورشید و آب.

از آنجا که ما در حال حاضر در مارس تا ژوئن فصل رشد بسیاری از باغبان ها توصیه می کنیم در حال رشد سبزیجات, کلم بروکلی, کلم, برگ چغندر ریشه سبزیجات و هاردی گیاهان دارویی مانند آویشن و مریم گلی. بسیاری از این گیاهان می تواند خریداری شده در یک فروشگاه محلی باغبانی, سخت افزار, فروشگاه و یا فروشگاه مواد غذایی.

همانطور که ما حرکت به تابستان سنتی سقوط تولید مانند سیب زمینی و کدو بهترین رشد را با فضای بیشتر و زمان کمتر از دیگر فصول است. اگر این سبزیجات به نظر می رسد کمی بیش از حد دلهره آور برای شروع کردن با یک گزینه این است که شروع به رشد گیاهان مانند گشنیز و رزماری و جعفری یا سبزیجات مانند نخود فرنگی و پیاز را در ظروف.

با توجه به محاسبات از نهال باغبانی, قیمت کل برای شروع 8-توسط-4-پا باغ سبزی خود را در اول فصل است $115. همه از زیر فصول به طور متوسط در حدود $54. البته این متفاوت است از باغ به باغ بر اساس چگونه شما را انتخاب کنید به سفارشی کردن آن. مقایسه این ارقام به طور متوسط سالانه هزینه از $259 در تولید در 2016-2017 با توجه به اداره آمار نیروی کار.

برای کسانی که لازم نیست مقدار زیادی از فضای باغبانی است که هنوز هم در دسترس است. حتی در یک تنگ وستوود آپارتمان, شما هنوز هم می تواند رشد گیاهان کلم و کاهو را در یک پنجره گلدان.

Gardening during COVID-19 quarantine measures does not require a large backyard in order to grow a handful of vegetables and herbs. Many can grow in small pots placed in areas of sunlight (Elise Tsai/Daily Bruin)
باغبانی در طول COVID-19 قرنطینه اقدامات نیازی نیست که یک حیاط بزرگ در جهت رشد یک تعداد انگشت شماری از سبزیجات و گیاهان. بسیاری از می تواند به رشد در گلدان های کوچک قرار داده شده در مناطق با نور خورشید است. (Elise Tsai/Daily Bruin)

البته باغ نمی تواند جایگزین برخی از راحتی آیتم های موجود در فروشگاه. شروع پیروزی خود را باغ امروز ممکن است شما را از رفتن به فروشگاه مواد غذایی فردا, اما آن را می تواند به شما صرفه جویی در پول و زمان در دو هفته و دو ماه و یا هر زمان که شما برای اولین بار تولید می رسد. به علاوه وجود یک رضایت واقعی در برداشت اول جوانه زدن توت فرنگی و یا بهار از پر جنب و جوش و ریحان و در نظر گرفتن بازگشت قدرت بیش از مواد غذایی خود را, حتی اگر آن را ناقص.

در حال حاضر ممکن است فقط زمان را در نظر بگیرید یادگیری چیزی جدید به خصوص یک عمل است که می تواند کمک به مردمی کمتر متکی به برخی از فن آوری ها و موسسات ما آمده بستگی دارد. با توجه به Bassett, با افزایش مناسب تکنولوژی و تکیه بر زنجیره تامین بسیاری از آمریکایی ها از دست داده اند و یک حس اعتماد به نفس.

نه تنها می تواند رشد خود را تولید و کاهش اتکای خود را در فروشگاه های مواد غذایی, اما آن را نیز می تواند ارائه جوامع با ابزار انعطاف پذیری است.

در TED Talk "یک چریکی باغبان در جنوب LA," رون فینلی لا سبز زمینه گفت: باغ خود را تبدیل شده اند راه را برای آموزش و پرورش و تحول در جامعه خود را. این re-skilling که Bassett امتیاز را می توان در آموزش و پرورش طرح و برنامه های جامعه اطراف باغبانی مانند خوراکی مدرسه پروژه یا LAGG آموزش باغ در لس آنجلس.

فینلی گفت: سخنرانی TED که باغبانی ترین مبارز عمل یکی می توانید انجام دهید به خصوص در طول تاریخ جوامع محروم جنوبی و مرکزی لا. باغبانی می تواند نشان می دهد آژانس و انعطاف پذیری و همچنین به عنوان یک اصلاح از قدرت بیش از مواد غذایی با توجه به Bassett.

علاوه بر به دست آوردن ملموس مهارت های باغبانی و برداشتن گام به سوی تبدیل شدن به سالم تر و انعطاف پذیر در جوامع است و به ویژه معنی دار در طول این زمان از قرنطینه.

Tierney شیهان یک سال چهارم ارتباطی دانشجو minoring در مواد غذایی مطالعات گفت: COVID-19 همه گیر در معرض عدم انعطاف پذیری در مواد غذایی ما مناظر و فقدان اطلاعات در مورد در حال رشد مواد غذایی خود را.

"اطلاعات (در مورد) ... آموزش کار با زمین نیست که به آسانی در دسترس" شیهان گفت. "این مجتمع به فرهنگ عامه است."

Around 20 million victory gardens were established in the United States in the mid-1940s in order to allow for resources to be directed toward war effort. (Sakshi Joglekar/Daily Bruin)
حدود 20 میلیون پیروزی باغ تاسیس شد در ایالات متحده در اواسط 1940s به منظور اجازه می دهد برای منابع به کارگردانی نسبت به تلاش های جنگی. (Sakshi Joglekar/Daily Bruin)

به تغییر جهت به سمت یک محل که در آن باغبانی تر است جدایی ناپذیر زندگی ما شده است برای شروع در خانه ما با یک قانون ساده: رشد آنچه شما به غذا خوردن.

"باغبانی است که ساده ترین راه حل است که آدرس همه چیز" شیهان گفت: مرجع باغبانی فراگیر فرهنگی و عبور از کلاس در دسترس است. "ایجاد عدالت. ... این نخبگان روند."

شاید یک راه برای دفاع از خودمان و برای مبارزه ملت با رشد خود ما و سبزیجات است. در انجام این کار ما را کاری با زمین ما یک گام بیشتر با یکپارچه سازی و عادی آن را به ما فرهنگ اجتماعی و ایجاد یک جامعه ساخته شده بر پایه و بهداشت و, به اشتراک گذاری, شیهان گفت.

در حالی که بسیار تغییر کرده است در 100 سال گذشته برخی از مهم ترین چیزهایی که مانده اند همان باست گفت. لذت بردن از satiating مواد غذایی و یک حس جمعی با هم به عنوان شما باغ در کنار همسایگان خود surmounts زمان است و هنوز هم بسیار زنده 100 سال بعد.

"فقط به باغبانی امتحان کنید" باست گفت. "مقیاس مهم نیست. شروع به کوچک و خوب رشد از وجود دارد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن