چهار: UCLA دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه با هم برای حمایت از کسانی که نیاز دارند در جهانی همه گیر

آن را به سختی یک راز است که مردم در همه جا در حال صدمه زدن به از COVID-19. از کارکنان مراقبت های بهداشتی در حا

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

آن را به سختی یک راز است که مردم در همه جا در حال صدمه زدن به از COVID-19.

از کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال اجرا از مناسب لوازم پزشکی به دانش آموزان در مواجهه با قرنطینه خستگی و انزوا اثرات COVID-19 در حال هدف قرار دادن هر کس در راه ما ممکن است بلافاصله فکر می کنم.

خوشبختانه UCLA فارغ التحصیلان و دانشجویان در پاسخ به این افزایش نیاز به پشتیبانی با خود رهبری زمان و تلاش است. در اینجا چهار نگاه در چه برونز انجام می دهند به کمک و ارائه امیدوارم که در این زمان دشوار است.

اولا به لحاظ مالی کمک به هموطنان برونز نیاز دانشگاه UCLA دانشجو سلامتی کمیسیون آغاز دو برنامه: نیازهای اساسی یارانه و کمک عطا کند. برنامه های باز برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی.

Mihika Sridhar یک سال چهارم microbiology ، ایمنی شناسی و ژنتیک مولکولی دانشجو و دانش آموز سلامتی کمیسر گفت که به عنوان یک برنامه نویسی کمیسیون SWC تا حد زیادی متکی به مکان فیزیکی خود را در دانشگاه به تعامل با دانش آموزان در فرد است. این تبدیل شده است غیر ممکن است در جهانی همه گیر, او گفت:.

"ما فکر از آنچه که ما می تواند انجام دهد در محل (ما بهار سه ماهه حوادث) است که ممکن است موثر تر با توجه به همه گیر" Sridhar گفت. "از آنجا که از چگونگی ممتاز ما به این مقدار پول تحت اجراء ما تصمیم گرفتیم که کار درست انجام شد به توزیع مجدد آن را به کسانی که نیاز دارند – مانند یک دانش آموز که نمی باید یک سقف بالای سر خود را و یا نمی دانید که چگونه آنها در حال رفتن به پرداخت هزینه برای وعده غذایی بعدی خود را."

[مرتبط: کمک های مالی کمک وستوود کسب و کار تغذیه خط مقدم از کارکنان مراقبت های بهداشتی]

نیازهای اساسی یارانه در دسترس است در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده و دانش آموزان فراهم می کند با بیش از 100 دلار برای ضروریات مانند محصولات بهداشتی, لوازم آرایش و دارو.

SWC نیز ارائه دانش آموز امداد کمک مالی صندوق 500 دلار بر اساس نیاز جایزه به دانش آموزان در مواجهه با مشکلات مالی که در حال ایجاد و یا بدتر با COVID-19. حدود 200 کمک های مالی در دسترس هستند Sridhar گفت.

"این بیماری همه گیر است که برجسته بی عدالتی وجود دارد که در UCLA ایالات متحده و جهان" Sridhar گفت. "لازم است در حال حاضر برای مردم به درک خود از امتیازات و نتیجه نیز درک کنند که چگونه خود را در زمان و پول و تلاش می تواند صرف کمک به دیگران."

بسیاری از Bruin رهبری سازمان ظهور کرده اند تا برای انجام درست آن است – یکی از آنها که لس آنجلس COVID داوطلبان متشکل از UCLA در مقطع کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد داوطلبان.

هارون رشید و هانا Hye Rhyn Chung, MD, داوطلبان, در, دیوید گفن دانشکده پزشکی و سازمان همکاری مدیران ارتباطات گفت که ماموریت آنها این است که برای خدمت به لا کارکنان مراقبت های بهداشتی نیاز به طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"به عنوان یک دانشجوی پزشکی در اوایل آموزش کمی وجود دارد که من می توانید انجام دهید برای کمک به خط مقدم سلامت این بیماری همه گیر" چانگ گفت. "اما به عنوان دانش آموزان که آینده را در مراقبت های بهداشتی همکلاسی های من و من احساس کردم به نام تسکین فشار بر ما سیستم مراقبت های بهداشتی در اینجا در لس آنجلس است."

لا COVID داوطلبان ارائه می دهد چهار برنامه اصلی: PPE مدیریت و ساخت و ساز کارگران بهداشت و درمان, خدمات مواد غذایی و سپاه و مشارکت اجتماعی. سازمان کار می کند در همکاری با UCLA مهندسی اندرسون دانشکده کسب و کار رستوران های محلی و داوطلبان برای ساخت این ممکن است.

در این ماه پس این سازمان تشکیل لا COVID داوطلبان شده است با تمرکز خدمات خود را در UCLA سازمان بهداشت و درمان مانند رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA متل کودکان بیمارستان Cedars-Sinai Medical Center, اما آنها به دنبال کمک به کوچکتر درمانگاه در آینده است.

برای کسانی که علاقه مند به درگیر شدن سازمان به طور فعال به دنبال داوطلب در هر یک از چهار برنامه است. داوطلبانی که می تواند پشتیبانی روز صبح روز هفته مراقبت از کودک درخواست ها بیشتر مورد نیاز رشید گفت.

COVID حمل و نقل امداد معمولا به CTR یک سازمان با یک شبیه ماموریت. آغاز شده توسط UCLA دانشجویان که در طول سال 2019 استنفورد تابستان کالج Premedical برنامه ماموریت آنها این است که برای هماهنگ کردن انتخاب کنید و تحویل از لوازم ضروری برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در منطقه خلیج است.

"به جای امکانات مراقبت های بهداشتی در بزرگ هدف ما به طور مستقیم کمک به کارکنان بیمارستان و اولین پاسخ برای کمک به حداقل رساندن اضافه شده مانع این کارگران ضروری در تلاش برای حفظ ایمنی شخصی" گفت: Tasneem Sadok یک سال سوم علوم اعصاب و CTR co-founder.

داوطلب رانندگان تا حد زیادی متشکل از CTR مدیر و خانواده و دوستان خود. CTR فراهم می کند تمام رانندگان با یک ماسک خانگی و جفت دستکش و اجرا وانت و رها کردن پروتکل های مبتنی بر CDC توصیه می کند.

"در آینده ما امیدواریم که به همکاری با بزرگتر و بهتر-مجهز سازمان به منظور تسهیل فله کمک مالی از منابع محلی به بیمارستان ها و کلینیک" Sadok گفت.

وجود دارد بسیاری از بخش های مختلف CTR که برونز می توانید درگیر در, اگر علاقه مند است. اهدای لوازم یدکی کمک به سازمان GoFundMe و یا به سادگی پخش اخبار از طریق رسانه های اجتماعی هستند برخی از راه برای کمک به.

و برای هر کس مبارزه با قرنطینه خستگی اخم نکنید: کنسرت, بزرگ, به دنبال ایجاد یک حس اجتماعی از طریق مجازی اجرای موسیقی توسط همکار برونز.

کنسرت در میز آشپزخانه تاسیس شد سال سوم سلولی مولکولی و زیست شناسی تکاملی, دانشجو, Akshay آناند که با الهام از عشق خود را برای موسیقی در خانه و در کالج.

به منبع نوازندگان آناند تبدیل به دوستان به ویژه کسانی که مانند او بودند برنامه ریزی در شرکت در بهار آواز خواندن. به عنوان آنها به تماشای این اجرای مخاطبان داده می شود فرصت برای کمک به جهان آشپزخانه مرکزی, یک سازمان غیر انتفاعی است که در حال حاضر در خدمت بیش از 100,000 وعده غذا در روز در سراسر کشور به کسانی که تحت تاثیر COVID-19.

به منظور ایجاد و تقویت بازیگر-مخاطب ارتباط نند به شدت متکی بر قدرت رسانه های اجتماعی به خصوص Instagram. در اینجا او در پست هنرمند برجسته که از ویژگی های یک عکس از این بازیگر, کوتاه, بیوگرافی و آهنگ آنها بازی خواهیم کرد.

"با انجام این کار, آن را هل می دهد مردم را به سرمایه گذاری بیشتر در عملکرد به دلیل آن را مانند, " اوه, من قصد دارم برای 30 دقیقه امروز و من می دانم که هیچ کس را به جز تعداد کمی از دوستان من'" او گفت. "با قرار دادن آنها در Instagram, مردم می دانند که این نوازندگان هستند و بیشتر متمایل به عملکرد. شما احساس افتخار را به خودتان برای اینکه بخشی از این عملکرد است."

کنسرت, بزرگ, بسیار شبیه به لا COVID داوطلبان و COVID حمل و نقل امداد است و امید به رشد می کنند -- آنها در حال حاضر امید به اضافه اجرای رقص به مخلوط. به همین ترتیب برای کسانی که علاقه مند به درگیر شدن به سادگی پیام سازمان Instagram, آناند گفت.

در میان عدم قطعیت که COVID-19 همه گیر را ترک کرده است ما با آن سخت است نه به سقوط قربانی به هرج و مرج. UCLA فارغ التحصیلان و دانشجویان در حال ارائه نمونه از چگونه به نوبه خود این هرج و مرج به مثبت یک پزشکی-تامین کمک مالی وعده غذایی گرم و عملکرد در یک زمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن