چهار: قرنطینه می توان در یک زمان به دنبال شکسپیر, قدم به قدم, کشف ایده های جدید

باور کنید یا نه, شما ممکن است در حال حاضر بیشتر در مشترک با ویلیام شکسپیر و آقا اسحاق نیوتن از شما فکر می کنید

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

باور کنید یا نه, شما ممکن است در حال حاضر بیشتر در مشترک با ویلیام شکسپیر و آقا اسحاق نیوتن از شما فکر می کنید با تشکر از COVID-19 بیماری همه گیر.

آینده ممکن است در ظاهر تلخ و نامشخص به عنوان ما در مقابله با اثرات ناشی از کوروناویروس. این امید وجود دارد برای کسانی که عزادار از دست دادن موقت از زندگی روزانه خود: خستگی در گذشته قرنطينه را برانگیخته برخی بسیار شگفت انگیز پیشرفت در علم و هنر است که در نهایت با الهام از تغییر اجتماعی.

در اواخر 16 و به قرن 17 تکرار طاعون نهفته جامعه بشری در یک مد مشابه به زمان coronavirus همه گیر وادار کردن مردم به قرنطینه و جداسازی برای سال هنگامی که وجود دارد هیچ درمان قطعی برای این بیماری است.

زمانی که تئاتر بودند مجبور به تعطیل در اوایل 1600s شکسپیر در زمان به انزوا و نوشت: "شاه لیر" و "هملت" از جمله معروف دیگر کار می کند. در یک فرم از فرار از واقعیات او نوشت: حداقل در مورد طاعون تنها با تعداد انگشت شماری از مراجع به این بیماری است. به عنوان یک نتیجه آثار شکسپیر به مخاطبان خود امید به آینده که در آن در هر ساعت خواهد بود و نه گرفتار افکار طاعون.

در حالی که بهره وری است که به هیچ وجه مورد نیاز برای ایمن quarantining نیوتن روز خود را صرف کاوش در تئوری های علمی در اتاق خواب خود را در دوران طاعون بزرگ لندن در اواسط-1600s. مطالعات خود را در حالی که انجام این معادل های اجتماعی فاصله در نهایت انقلابی ریاضی و فیزیک برای دانشمندان در سراسر جهان از جمله قانون گرانش جهانی است.

[مرتبط: پراکنده برونز: دانشجویان بین المللی از چین کشف جدید هنر اشکال در حالی که در انزوا]

نه تنها وجود دارد فرصت برای خلاقیت و اکتشاف در زمان قرنطینه اما نیز وجود دارد برخی از اتاق را برای انعکاس در آنچه که می تواند به نفع از نبوغ. خطر بیماری سهوا نشان می دهد نابرابری اجتماعی است که در خدمت به عنوان یک یادآوری از مقدار مورد نیاز را تغییر دهید.

مهمترین این 1918 اسپانیایی flu pandemic موجب آگاهی جدید از بهداشت عمومی و انقلابی بهداشت سیستم به خصوص در شهرهای بزرگ با انبوه جمعیت. این منجر به یک درک وسیع تری از دلیل شیوع بیماری رخ می دهد و چه مردم می توانند به مبارزه با آنها.

استاد مردم شناسی مونیکا اسمیت گفت که در حالی که او امیدوار است مردم را برگرداندن به اینکه نزدیک به یک دیگر پس از زمان همه گیر است او پیش بینی دائم تغییر در نحوه فعالیت افراد در زندگی روزانه خود به خصوص از نظر بهداشت. او تاکید کرد که ما می توانیم با تکیه بر نوآوری برای کمک به ما در حرکت به بیماری های همه گیر.

"ما می دانیم که وجود دارد بسیاری از موارد که در آن چیزی می ریخته اند به یک بیماری همه گیر و نبود" اسمیت گفت. "ما شده ایم واقعا بزرگ با تکنولوژی به عنوان یک راه نه تنها درمان بیماری و یا پرداختن به بیماری اما کاهش ترس های ما که فوق العاده است."

در ضمن فرانک اسنودن یک دانشگاه ییل استاد بازنشسته تاریخ و تاریخ پزشکی گفت: نیویورکر که ما جمعی پاسخ به یک بیماری همه گیر اثرات چگونه به طور موثر ما از طریق آن دریافت کنید.

"بخش عمده ای از آمادگی برای رویارویی با این حوادث است که ما باید به عنوان انسان به درک که همه ما در این است که آنچه که بر یک فرد هر جا می گذارد همه در همه جا" اسنودن گفت: در این مقاله است.

حتی ما به عنوان قرنطینه خودمان نوآوری است که همه در اطراف ما.

در حال حاضر نزدیک به 100 مشروب الکل در حال کار برای مبارزه با کمبود ضد عفونی کننده دست با repurposing محصولات خود و داوطلبان در سراسر جهان در حال دوخت پارچه ماسک که ما اجرا از فولاد ماسک. به طور مشابه در UCLA یک مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده گلن Meyerowitz, کار کرده است در ساخت ارزان تر هواکش با استفاده از قطعات او خریداری شده از انبار خانه مشاوره کارشناسان در طول راه.

با تشکر از دنیای دیجیتال ایجاد و به اشتراک گذاری هنر در قرنطینه شده است هرگز ساده تر: سال چهارم دانش آموزان دانیل Leka و توبی لی تطبیق هنر خود را به اینترنت سیستم عامل برای رسیدن به مخاطبان خود را.

[مرتبط: چهار: راه برای همیشه در ارتباط ماندن جلوگیری از خستگی در طول COVID-19 اجتماعی فاصله]

Leka سیاسی دانشجوی علوم آغاز شده و شنوایی پروژه در مورد انسان تجربه و بحران میانسالی است که او امیدوار بود به لایه با فرد عناصر تعاملی.

Leka گفت که با وجود داشتن خود را نهایی چهارم از مدرسه گرفته شده دور از او قدردانی وقت اضافی شرایطی فراهم کرده اند اجازه می دهد او را به تمرکز بر روی جزئیات پروژه خود را احساس می کند که مربوط تر از همیشه.

"مانع اصلی این است که این پروژه در واقع رشد کردن از تعامل انسان" Leka گفت. "من گفته ام من خلاق دیگر دوستان نیز هست اما این بار واقعا مستلزم بیشتر سیفون کردن ایده های خود را و مطمئن شوید که همه چیز عمدی است و دلیلی پشت آن است."

لی psychobiology و جامعه شناسی و از بنیانگذاران هنرمند جمعی CMMND گفت که او احساس می کند مانند در حال حاضر زمان برای هنرمندان سعی کنید نوآوری های دیجیتال و راه های جدید برای رسیدن به مردم بر زنده جریان سیستم عامل است.

"اگر من برای دادن مشاوره به افرادی که در حال رفتن به در این وضعیت در آینده و یا حتی در حال حاضر: اجازه ندهید این رویداد تعریف شما" لی گفت. "استفاده از آن به عنوان یک فرصت به نوع نگاه فراتر از آن و دیدن آنچه که در آینده برای شما."

یکی تنها می تواند حدس و گمان در چه فن آوری های جدید و خلاق کار می کند ممکن است از یک پست-COVID-19 اما ما به احتمال زیاد بهتر مجهز به دسته بعدی تهدید وجودی برای جامعه انسانی می آید.

کسی چه می داند ؟ شما ممکن است بزرگ بعدی مبتکر از زمان ما است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن