چهار: پیش بینی تاثیر بالقوه از coronavirus همه گیر در جهان

بحران فرصتی است برای تغییر. 1918 پاندمی آنفلوانزا ترویج مراقبت های بهداشتی ملی در اروپا است. حملات 9/11 آورده

توسط ATROTICNEWS در 30 فروردین 1399

بحران فرصتی است برای تغییر.

1918 پاندمی آنفلوانزا ترویج مراقبت های بهداشتی ملی در اروپا است. حملات 9/11 آورده افزایش امنیت فرودگاه با خطوط پیچ در پیچ و shoeless مسافران است. بحران مالی 2008 و تبدیل روند خرید و فروش خانه.

و coronavirus همه گیر هنگامی که آن را متهم احتمالا هیچ تفاوتی ندارد. هنگامی که ما به طور منظم روزمره به طور کامل طرح میتوانست به ما روش های قدیمی اغلب تنظیم و ما در صورت تغییر – این که آیا ما آن را دوست دارم یا نه.

با این حال ما امیدواریم که این تغییر خواهد بود بهتر است. در کلمات از رام امانوئل اوباما رئیس ستاد: "شما هرگز می خواهید یک بحران جدی به هدر برود."

Haroutune ارمنستان, یک استاد گروه اپيدميولوژی بر نقش مهم دانشگاه ها مانند دانشگاه UCLA می توانید با استفاده از سختی به عنوان یک فرصت برای مثبت دستاورد است.

"UCLA فرصت برای توسعه پروژه های تحقیق و یادگیری در مورد برخی از fallbacks و مشکلات و همچنین امکان یادگیری برخی از پتانسیل های مثبت این وضعیت," او گفت:.

در تلاش برای افتخار مثبت این مکتب فکری و گرفتن توپ از پیشرفت نورد چهار است که در اینجا برای به اشتراک گذاشتن برخی از بحث وزوز در میان کلان تفکر کارشناسان در مورد چگونگی coronavirus ممکن است شکل آینده ما است.

[مرتبط: چهار: قرنطینه می توان در یک زمان به دنبال شکسپیر, قدم به قدم, کشف ایده های جدید]

برای شروع زمان همه گیر ممکن است شما را به تغییر در چگونه ما هر دو یادگیری و کار. به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر استفاده از زوم سر به فلک کشید با حداقل 90,000 مدارس در 20 کشور در حال حاضر با استفاده از این برنامه برای سخنرانی, بحث ساعات اداری و جلسات.

اگر چه بحث بر سر اینکه آیا آموزش آنلاین صرفا یک جایگزین به صورت چهره به چهره در حال انجام است که تغییرات این بیماری همه گیر را معرفی کرده است در چند هفته احتمالا آتش مکالمات در آموزش از راه دور در آینده است.

مثلا مریم Kalantzis یک استاد در دانشگاه ایلینوی در مصاحبه با گفت: ایلینوی اخبار اداره است که آموزش عالی در حال تجربه یک بحران ساختاری ناشی از افزایش شهریه و بدهی.

آموزش آنلاین این است که یک فرصت برای افزایش برنامه های در حالی که کاهش هزینه های, او گفت:. حتی بیشتر از آن او توضیح داد که چگونه این ممکن است مفید برای غیر متعارف دانش آموزان با مسئولیت های خانوادگی به عنوان آن را به آنها می دهد دسترسی به آموزش عالی است.

به طور مشابه برای بسیاری از کارگران دفتر رفت و آمد یک ساعت کار در یک دست کت و شلوار و کراوات ممکن است به نظر می رسد بی فایده و یا بی معنی. با کار از راه دور در حال حاضر افزایش 44 درصد در ایالات متحده در 5 سال گذشته همه گیر ممکن است شما را به یک نقطه عطف است.

کاترین Mangu-Ward, the editor-in-chief of Reason magazine, گفت سیاسی که پس از شرکت ها تقویت می کند سیستم عامل خود را برای کار از راه دور, از آن خواهد شد سخت تر و گران تر به انکار کارکنان این فرصت. بسیاری از چیزهایی که می توانست یک ایمیل ممکن است در واقع تبدیل به فقط یک ایمیل او توضیح داد.

یکی دیگر از تغییر عمده coronavirus معرفی کرده است که قدرت از پزشکی از راه دور – بهداشت و درمان از طریق فن آوری.

دانشیار کیمبرلی Gudzune و استاديار هدر Sateia در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی اخیرا نوشت: در واشنگتن پست است که حتی فراتر از همه گیر پزشکی از راه دور را به اثبات خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند است.

در گذشته بیمه سلامت باید کاهش یافته و به پوشش مجازی قرار ملاقات, اما با coronavirus آنها تصمیم گرفتند برای تغییر این سیاست و احتمالا همچنان به انجام این کار حتی زمانی که اجتماعی فاصله می گذرد Gudzune و Sateia نوشت: در این مقاله است.

با افزایش دسترسی به پزشکی از راه دور, دیگر پتانسیل متقاطع موانع بهداشت و درمان مانند نژاد و جنس و وزن و درآمد و موقعیت جغرافیایی ممکن کاهش داد. پزشکی از راه دور اگر چه قادر به حل همه مسائل ممکن است پرستار-بيمار در دسترس تر.

فراتر از تکنولوژی virus همچنین ممکن است مهم سیاسی اثرات به خصوص در تغییر چشم انداز برای رای دادن. 2020 انتخابات است که به سرعت نزدیک شدن است و با چند کشور در حال حاضر به تعویق انداختن مقدماتی این روند ممکن است متفاوت باشد.

[مرتبط: UCLA گزارش خواستار رای-با-ایمیل دیگر مقررات مربوط به انتخابات در طول COVID-19]

بیش از دهه گذشته رای گیری در آمریکا به آرامی تبدیل از یک روز تجربه جمعی به یک multiweek فردی تجربه به عنوان بیشتر و بیشتر مردم به شرکت در رای گیری اولیه. در مصاحبه با megyn kelly, علوم سیاسی, پل Gronke به نام این یک "انقلاب آرام" و coronavirus شیوع مارس معرفی تیز نقطه عطف است.

در پی این بیماری همه گیر و اجتماعی فاصله گرفتن تشویق در سراسر آن از طریق پست رای گیری ممکن است تبدیل به یک هنجار جدید و روز انتخابات ممکن است به نوبه خود برای انتخابات ماه در تلاش برای جلوگیری از جمعیت.

به طور مشابه, Lee Drutman یک عضو ارشد در امریکا جدید این باورند که چنین رای گیری راحتی را در نتیجه افزایش میزان مشارکت رای دهندگان در نهایت افزایش ما حزبی رقابت است.

در علاوه بر این به سیاست عادات اجتماعی نیز ممکن است تجربه یک تغییر. در طول همه گیر لمسی عملا تبدیل به تابو – ملی بررسی نوشت: حتی یک مداحی برای از دست دادن.

برخی از کارشناسان بر این باورند که حتی زمانی که همه گیر فروکش آن را تبدیل به طبیعت دوم ما برای شانه خالی کردن در یک دست دادن به عنوان ما به طور فزاینده ای آگاه از فضای شخصی و بهداشت.

مثلا UCLA بهداشت عمومی استاد Roshan کنسرت گفت که مردم ممکن است راحت تر فقط nodding در آینده است. وجود دارد بسیاری از فرهنگ ها که نمی لرزش دست امید بستن برای یک کمان یا namaste به جای ما ممکن است با دیدن این, سلام, تبدیل شدن به شایع تر است و او توضیح داد.

در یک مقیاس بزرگتر کنسرت نیز گفت: این بیماری همه گیر ممکن است کمک به جامعه فکر می کنم بیشتر فعالانه به جای reactively. او گفت که کل سیستم – دولت سلامت عمومی ادارات و حتی کسب و کار – را شاید در یک افق برنامه ریزی چشم انداز برای بهتر آماده برای بحران های آینده.

با توجه به هنری گرابر از تخته سنگ, مجله آمریکایی ها احتمالا هرگز متوقف رفتن به رویدادهای ورزشی و یا در نظر گرفتن تعطیلات و هیچ پیشرفت در فن آوری به طور کامل حل ما تمایلات طبیعی به عنوان موجودات اجتماعی. با اینحال هنوز هم وجود دارد دلیل به این باور است که تغییر اتفاق خواهد افتاد.

"ما به عنوان یک جامعه انسانی باید قادر به توسعه یک وضعیت است که antifragile که چه چیزهایی را بهتر است در یک سطح متفاوت از آنچه بود که در دوره مقاومت" ارمنستان گفت.

زمانی که قرنطینه اجباری انجام دهد شروع به آرامی بلند و زندگی آغاز می شود به بازگشایی بسیاری از ما احتمالا عجله به دست آوردن یک حس ظاهر ، اما واقعیت این است که عادی ممکن است نگاه متفاوت و امیدوارم جدید هنجارهای آوردن تغییر مثبت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن