ثبت آگهی تبلیغاتی Diaries

خب این شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه میشود؛ اما یادتان هست که در بخش قبل گفتیم که تبلیغات گا

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

خب این شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه میشود؛ اما یادتان هست که در بخش قبل گفتیم که تبلیغات گاهی بدون اینکه خودمان متوجه شویم، برای ما تعیین و تکلیف هم میکنند. نمونهٔ مهمی از این نوع تبلیغ توسط متفقین بهکار گرفته شد، آنها با آگاهی از اینکه در آلمان واژهٔ «کَداور» در مفهموم جسد، بهجای لاشهٔ حیوان استفاده میشود. در حال حاضر بیش از صد ها کسب و کار در حال تبلیغ مشاغل و کسب درآمد در سایت یار ورک هستند. مثلاً تبلیغ نمایشگاههای بینالمللی چون مربوط به همه افراد است، در سطح شهر بیشتر دیده میشود. مخاطبان یک سایت ورزشی قطعاً علاقهمندان به ورزش هستند پس تبلیغات ورزشی در آنجا ممکن است بسیار دیده شود. پس بیاید نگاهی کلی به تفاوت تبلیغات آفلاین و آنلاین داشته باشیم و بعد برویم وارد دنیای تبلیغات اینترنتی شویم. قصد ندارم بگویم تبلیغات آفلاین خوب نیست، ولی با یک نگاه کلی میشود فهمید که تبلیغات اینترنی خیلی جلوتر از قدیمیترها حرکت میکند؛ چون هم مخاطب بیشتر درگیر میشود، هم قابل اندازهگیری است و هم رسانه بزرگتری است.

تبلیغات آفلاین را که همه میشناسید و نیازی به معرفی ندارند. در این گزارش با لحنی بیطرفانه درباره مزایای یک محصول یا یک کسبوکار صحبت میکنید که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود و از این طریق اعتمادش را جلب میکنید. در سوم ماه مه ۱۹۷۸،رگری تورک، یک بازاریاب از DEC (شرکت لوازم دیجیتال)، یک ایمیل برای بسیاری از کاربران ARPANet ساحل غرب آمریکا فرستاد و برای مراسم رونمایی از مدل جدیدی از کامپیوترهای DEC تبلیغ کرد. تبلیغات اسپانسری یعنی یک شرکت میخواهد، در ازای پرداخت هزینههای یک برنامه، نام شرکتش را تبلیغ کنند. Devices (دستگاه ها) : بسته به محصول خود، می توانید تبلیغ خود را بر روی دسکتاپ، لپ تاپ، دستگاه های موبایلی و تبلت نشان دهید. این کار برای تست بهترین زمان ممکن برای تبلیغ عالی است. همچنین 80 کاراکتر نیز برای درج توضیحات برای تبلیغ در اختیار دارید. در قسمت انتهایی صفحه نیز اطلاعات تماس شما در اختیارشان قرار میگیرد و میتوانند از طریق تماس، ایمیل و یا پیامک با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. این هم از تبلیغات نوتیفیکیشن که به Push notification هم شناخته میشود.

یا اینکه به کاربران خودتان که در خبرنامه شما عضو هستند، ایمیل میزنید. در باما کاربران می توانند خودروی مورد نظر را بطور تخصصی جستجو کرده و قیمت آن را نیز مشاهده کنند. او چندین سفر دیگر انجام داد و حفاریهایی را نیز در سایت در حوالی سال ۱۹۱۵ میلادی هدایت کرد. رپرتاژ آگهی تصویری نیز براساس همین فلسفه معروف ساخته شدهاست. هزینه آگهی موبایل هر سال از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۳، ۹۰ درصد رشد داشتهاست. اولیت نمایش آگهی های ستاره دار در هر بخش از سایت بیشتر از آگهی های بدون ستاره می باشند. بنابراین به نظر می رسد استفاده از چنین سایتهایی ارزش وقت گذاشتن ندارد و بهتر است از همین سایت های برتر استفاده کنید. این سامانه در حال حاضر به عنوان یکی از روشهای احراز هویت میباشد که کسب و کار با ارسال کد تأیید و در نهایت ارسال کد ملی و شماره موبایل کاربر به سامانه شاهکار، وضعیت تطبیق شناسه هویتی و شماره موبایل کاربر (شناسه سرویس) را بررسی میکند.

یکی از عوامل مهم در بهیه شدن وضعیت آگهی شما در موتورهای جستجو این است که آگهی شما خیلی بیشتر و طولاتی تر در سایت نمایش داده شود. هرکس با توجه به کسبو کاری که دارد و هدفی که از آن تبلیغ دنبال میکند، باید یک روش مناسب انتخاب کند. انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد که در کانالها و رسانههای گوناگون اجرا میشوند. در تبلیغات سیاه، تبلیغگر و فرستندهٔ پیام باید مخاطبان را در چارچوبهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به درستی شناسایی کند چراکه اگر مخاطب نسبت به پیام مشکوک شود، احتمال شکست تبلیغات وجود دارد. اگر کسب و کار شما تنها به یک ناحیه خاص محدود شده است این اعداد و ارقام را به دقت مطالعه کنید. اگرهم به زمینه تبلیغات آنلاین علاقمند هستید حتماً به صفحه دوره آموزش «بازاریابی و فروش آنلاین» سری بزنید و سرفصلهای این دوره را مطالعه اینجا کنید. کلوچهها میتوانند دنبال کنند که آیا یک کاربر یک صفحه را بدون خرید چیزی ترک کرده، بنابراین آگهیدهنده میتواند بعداً کاربر را با آگهیهایی از سایت بازدید شده توسط کاربر دوباره مورد هدف قرار دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402