دانشجو روابط آسایش با نام تجاری شخصی در لباس خط ایجاد شده در قرنطینه

برند LA هدف را پر جنب و جوش کراوات رنگ قطعات مقرون به صرفه برای مخاطبان در همه سنین اشکال و اندازه. در آوریل 1

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399

برند LA هدف را پر جنب و جوش کراوات رنگ قطعات مقرون به صرفه برای مخاطبان در همه سنین اشکال و اندازه.

در آوریل 19, سال دوم, رقص, دانشجو, Audrey لی خط لباس برند LA راه اندازی اولین مجموعه آنلاین. متشکل از کراوات رنگ, نابود و لگدمال كم و مخزن تاپ لی با این نسخهها کار با او فوری اعضای خانواده برای ایجاد و کشتی قطعات به مخاطبان در سراسر جهان است. با الهام از محبوبیت عمومی از کراوات رنگ لی گفت که او می خواست اولین مجموعه خود را به شخصی او را در روند معنی دار رنگ با الهام از فیلم و تلویزیون زوج با شخصیت های متنوع پیراهن راحت و سبک.

"من همیشه دیده می شود که مارک های دیگر همیشه خارج از بورس و یا آنها یکی از اندازه متناسب با همه" لی گفت. "من می خواستم به شعبه به انواع مخاطبان بدون توجه به سن و شکل و اندازه و من می خواستم برای قرار دادن خود من چرخش در این روند است."

لی گفت: نام تجاری مشتق شده است از عبارت محبوب "که با نام تجاری" اشاره به یک فرد کامل و یا کپسوله سازی یک شخصیت. لی گفت که او در بر داشت خود را با نام تجاری شخصی توسط طراحی بر مد را تحت تاثیر قرار حتی نامگذاری برخی از محصولات خود را پس از آنها.

این الهام بخش عبارتند از: Elio از "تماس با من با نام شما" و غم و اندوه و ژول از "سرخوشی" همراه با خواهر, خواهر آماندا. او گفت که او امیدوار است هر colorway قادر به پرداخت ادای احترام به مد او را تحت تاثیر قرار, با استفاده از رنگ و طرح که با او یادآوری آنها. برای پیراهن او به نام "الیو مخزن" لی با استفاده از رنگ صورتی و کراوات قرمز رنگ رنگ با الهام از لباس شخصیت Elio می پوشد در فیلم "تماس با من با نام شما."

[مرتبط: طراحی رسانه هنر, دانش آموز آغاز بکار آخرین مجموعه در هفته مد نیویورک]

داشتن می خواستم برای ایجاد یک خط تولید لباس برای سال های بسیاری لی گفت که او با انگیزه را بیشتر از وقت خود را در قرنطینه و پرش-شروع ایده خود را دو هفته پیش. او گفت که او می خواست برای سرمایه گذاری در این روند از کراوات رنگ و از آنجا که او در حال حاضر بسیاری از مواد مورد نیاز او فرستاده شده از نمونه های اولیه از او نابود و لگدمال, کراوات, رنگ پیراهن را به دوستان و خانواده.

اما لی گفت: تعیین معقول و در عین حال سودآور نقطه قیمت یک چالش بوده است به حرکت در میان استارک کاهش در مصرف کنندگان درآمد قابل تصرف با توجه به همه گیر. او همچنین گفت که COVID-19 تاکید کرد نوظهور اهمیت بهداشت در خلقت او لباس که نیاز به همه مردم و پیراهن او را به پوشیدن ماسک و دو جفت دستکش آنها به عنوان tie-dye.

همه گیر تاثیر می گذارد نه تنها تدارکات پوشاک, کسب و کار, Lee, گفت:, اما همچنین تغییر مردم طعم مد. کتی LaFrance دوم-سال مطالعات جنسیتی دانشجو گفت: مصرف کنندگان در حال جذب شدن به سمت راحت تر لباس با اقامت در خانه سفارشات در اثر.

"به نظر می رسد دیوانه در حال حاضر اگر شما در حال رفتن به نشستن بر روی نیمکت خود را در تمام طول روز برای قرار دادن در یک جفت شلوار جین اگر شما لازم نیست که به" LaFrance گفت. "(مصرف کننده) است که تنها علاقه مند به loungewear در حال حاضر چون ما واقعا نمی تواند هر چیزی را انجام دهید در حال حاضر است."

(Courtesy of Audrey Lee)
این دانشجوی سال دوم را مد خط اول مجموعه شامل بازی گاه به گاه کراوات رنگ طرح به معنای تهیه کردن به افزایش تمایل برای راحتی در قرنطینه. (حسن نیت ارائه میدهد از آدری لی)

LaFrance گفت: برند LA مجموعه نمایشنامه به این تغییر روند مصرف کننده ارائه به مشتریان بیشتر مقرون به صرفه و شیک, نسخه سنتی loungewear. با دست برش پیراهن و کراوات رنگ الگوی منحصر به فرد برای هر لباس او گفت: customizability همچنین می افزاید: لمس شخصی خود را به مجموعه.

[مرتبط: دانش آموزان صرفه جویی برای ایجاد پایدار و مقرون به صرفه خط مد با الهام از UCLA]

ایمان لی اول سال قبل از psychobiology دانشجو گفت: این برند همچنین اجازه می دهد تا مشتریان برای رای دادن بر چه آینده مجموعه خواهد بود. او گفت: نام تجاری می فرستد نظرسنجی در آنچه که مردم می خواهید برای دیدن و به حساب Instagram نظرات و پیشنهادات و انتقادات از مشتریان.

"من احساس می کنم برای مارک های دیگر, شما واقعا نمی توانید می گویند آنچه شما می خواهید برای دیدن و آن را در واقع اتفاق می افتد" ایمان لی گفت. "(با نام تجاری لا) است که واقعا معتبر است."

آدری لی گفت شده اند وجود دارد بسیاری از مشتریان از خانه اش در ایالت کالیفرنیا و همچنین سفارشات از قاره های دیگر. نه تنها او برنامه ریزی برای این گسترش جهانی اما او گفت که او با هدف گسترش محصول خود را خط به عنوان به خوبی. در حالی که وجود دارد این است که عرق-مجموعه مجموعه, به زودی, Audrey لی گفت که او امیدوار است برای قرار دادن بیشتر مجموعه که تهیه کردن به شیک گردیده کیفیت از اروپا و پاریس سبک او تحقیق شده است. اما در حال حاضر, او گفت که او می خواهد برای حفظ سادگی و تمرکز بر تعامل با مشتریان به ساخت خود را پایه فن.

"من دوست دارم تا ببینید که چگونه هر یک از مشتریان من سبک محصول من در راه خود را و خود را با نام تجاری" Audrey لی گفت. "دیدن چگونه مشتریان با استفاده از این قطعه مختلف که من قرار دادن تمام احساسات من به بیان سبک خود را و نام تجاری خود را در راه های مختلف است که پرارزش ترین بخش."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن