دانشجو با هدف پرورش بیان هنری در UCLA جامعه حتی در طول همه گیر

COVID-19 باعث شده است که جهانی همه گیر منع مردم از درگیر شدن در تجمع جرم یا تماس فیزیکی. مدارس در سراسر جهان ب

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

COVID-19 باعث شده است که جهانی همه گیر منع مردم از درگیر شدن در تجمع جرم یا تماس فیزیکی. مدارس در سراسر جهان باید درهای بسته خود را fragmenting جوامع به مفرد قطعه در اینجا وجود دارد و در همه جا. مقاله نویس کندی تپه آهنگ های دانشجویی و هنرمندان در سراسر جهان پینوشت راه هر فرد حفظ هنری الهام در حالی که پیوستن به حالت عادی.

جسیکا جونز – او بر خلاف کمیک مارول همتای – استفاده از هنر به جای مشت برای کمک به جهان است.

سال سوم دانشجویی مطالعات زیست شناسی, اما فراتر از کلاس درس او گفت که او دارای یک شور و شوق برای استفاده از هنر برای تقویت جامعه خود است. بلوغ از دوران کودکی طرح با پدرش به میزبانی درس هنر برای دانشجویان طراحی و نقاشی همچنان به رانندگی خود را به نیروهای, او گفت:. در حالی که بازگشت به زادگاه او از سن خوزه کالیفرنیا است وصل جونز به او هنری ریشه او گفت: اعتماد از ارتباطات آنلاین را مطرح کرد چالش های ماموریت خود را گسترش هنر در سراسر UCLA جامعه است.

"بسیاری از مردم فکر می کنند نیست توانایی های هنری اما آنها در واقع قادر به ایجاد چیزهایی که آنها با افتخار از" جونز گفت.

[مرتبط: پراکنده برونز: دانشجویان بین المللی از چین کشف جدید هنر اشکال در حالی که در انزوا]

به عنوان یک بچه جسیکا جونز تماشا پدرش دارل جونز, ابله, کاریکاتور در وقت آزاد خود کنجکاو در مورد چگونه او به ارمغان آورد ارقام به زندگی بر روی صفحه است. مطرح شده در آیووا دارل جونز گفت: توسعه قدردانی خود را برای هنر در کالج پس از کوله پشتی در سراسر اروپا است. پناه دادن یک, هنری, خارش, او در بر داشت خود را به طور مداوم doodling در کلاس و جلسات و در خانه است. جسیکا جونز و برادر او را از خود اغراق آمیز شخصیت های خنده دار-به دنبال درخواست او چگونه به خود جلب کرد چنین بزرگ بینی دارل جونز گفت.

به سیر خود کنجکاوی دارل جونز شروع به برگزاری mini-درس هنر برای کودکان و نوجوانان آموزش آنها را چگونه به انتقال احساسات از طریق چشم و یا قرعه کشی در جزئیات. جسیکا جونز گفت: این homeschool جلسات با پدرش و پا زدن خود را آغاز پیگیری مادام العمر از هنر است. به عنوان او ارائه شده تنها پایه طراحی, اصول, Darrel جونز گفت که او پیشرفته مهارت های خود را در خود.

او پس از اعمال او خلاق عضلات از طریق رسانه های مختلف انشعاب به آبرنگ و رنگ اکریلیک. اغلب ارائه چهره انسانی و شکل غیر طبیعی متناسب, رنگارنگ, سایه ها, جسیکا جونز او را توصیف سبک هنر به عنوان روانگردان تجربه با طبیعت و التقاطی colorization.

(Courtesy of Jessica Jones)
در جسیکا جونز' پیگیری مادام العمر از هنر او گفت که او می برد آزمایش از طریق رسانه های مختلف. از آبی به بنفش رنگ جونز گفت که او بازی می کند با غیر طبیعی متناسب چهره انسان و بدن. (حسن نیت ارائه میدهد از جسیکا جونز)

راه رفتن در پدر او را قدم به قدم یک دهه بعد جسیکا جونز تاسیس, شروع, یک باشگاه که از طریق آن او میزبان درس هنر برای تازه کار دانش آموزان. او در نقل مکان کرد او درس از میلدرد E. Mathias باغ گیاه شناسی به زوم اما گفت که او نتواند تعامل و تبادل ایده ها را فعال کنید با دست آموزش.

"من دوست دارم در فرد جنبه (و) رفتن در اطراف و نشان می دهد "من می تواند انجام این کار" جسیکا جونز گفت. "در حال حاضر در پایان (درس) من فقط بگو چه آن را مانند نگاه?'"

[مرتبط: بین المللی دانش آموزان صحبت در مورد چگونه آنها نهفته COVID-19]

استر Peluso سوم-سال بیوشیمی, دانشجو, پیوست, شروع در سه ماهه زمستان و ادامه حضور در این باشگاه جلسات آنلاین. قبل از جلسه جسیکا جونز Peluso گفت که او فکر نمی کنم او تا به حال هنری بالقوه اغلب رد این ایده است که او می تواند یاد بگیرند که چگونه به منظور جلب و یا رنگ هست. اما به عنوان استعداد خود را رشد کرده است از جسیکا جونز' آموزه در حال حاضر قادر به freehand اساسی ارقام Peluso گفت که او تبدیل شده است راحت تر با هنر – توسعه ابتکار عمل را در خود.

شروع جسیکا جونز' روش تشویق دانش آموزان به کشف هنر, اما او نیز گسترش تعالیم او گذشته دانشگاه از طریق کار داوطلبانه. قبل از پناهگاه در محل سفارشات او با بچه ها در Edmund D. ادلمن در دادگاه کودکان. او گفت: او را پر خرابی در دادگاه خانواده رسیدگی با درس هنر و صنایع دستی فعالیت به جای مضطرب در انتظار است.

"من داوطلبانه با بچه ها از طریق هنر و خواست مردم است که فرصت" جسیکا جونز گفت.

در حال حاضر تکه تکه از جامعه لس آنجلس, جسیکا جونز گفت که او با استفاده از زمان خود را در خانه به تجدید هنری در رابطه با پدرش. Darrel جونز گفت: دختر خود را در حال حاضر تبدیل به معلم در خانه پس از بیش از مهارت های هنری او. جسیکا جونز تحت فشار قرار دادند تا پدر او را امتحان کنید آبرنگ اصلی رسانه است. نقاشی های او آویزان هستند در سراسر خانه و دارل جونز گفت: رعایت و بحث در مورد آنها در طول روز باعث می شود قرنطینه قابل تحمل تر.

"هنر او بسیار مثبت است و بسیار روشنگر برای مردم" دارل جونز گفت. "او رفته از یک هنرمند مشتاق به الهام بخش است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن