هنوز هم در تپه دانش آموزان صورت تنهایی و عدم سبزیجات

ممکن است شیائو صرف بیشتر وقت خود را در اتاق خوابگاه خود را. هنگامی که او برگ که او تنها به مواد غذایی و یا از

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

ممکن است شیائو صرف بیشتر وقت خود را در اتاق خوابگاه خود را. هنگامی که او برگ که او تنها به مواد غذایی و یا از سطل زباله او را احاطه کرده است خالی و آرام هیل.

در Mattie با سبز طبقه در سینک ظرفشویی rieber سالن تنها حدود چهار دانش آموز باقی می ماند سبز گفت.

حسن Masud نمی بینم بسیاری از مردم یا, دیگر از گاه به گاه و ناهار به ایستاده در خط برای به دست آوردن غذا با هم 6 فوت از هم جدا.

"این تنها گفت:" شیائو ساکن دستیار برای سینک ظرفشویی rieber سالن و دوم-سال اکولوژی رفتار و تکامل ، "همه دوستان من در اینجا نیست دیگر."

شیائو سبز و Masud بخشی از اقلیت از دانش آموزانی که تصمیم گرفتند به باقی می ماند در محل اقامت سالن. بیش از 80 درصد لغو مسکن خود قرارداد و پس از کلاس های آنلاین نقل مکان برای بهار سه ماهه.

بسیاری از عملیات محدود شده است بر روی تپه ای در پاسخ به COVID-19 همه گیر و زندگی تغییر کرده است به عنوان یک نتیجه.

در میان تغییرات و گزینه های ناهار خوری شده اند محدود به De Neve مسکونی رستوران ها و قرار ملاقات گذاشتن با جشن در سینک ظرفشویی rieber به جای قرار ملاقات گذاشتن در هفته آینده. تمام وعده های غذایی بایگانی اطلاعات و ساکنان دستور به پایه 6 فوت از هم جدا در خط با یک ماسک بر روی آنها به عنوان انتظار برای مواد غذایی خود را.

سینک ظرفشویی rieber سالن تنها عامل میز جلو بر روی تپه. اما ضربه تند وشدید زدن سیستم همان باقی مانده است و ماشین آلات هنوز هم کار می کنند.

شیائو گفت: گزینه های غذایی فاقد آن هستند به خصوص برای رژیم غذایی گیاهی.

"وجود دارد هیچ راهی برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم بر روی تپه ای در حال حاضر آن را واقعا بد" شیائو گفت. "I'm vegetarian, و آن را واقعا سخت به سبزیجات است."

سبز, سوم, سال, مهندسی مکانیک, دانشجو, تا به حال به مکمل رژیم غذایی خود را با مواد غذایی در حالی که زندگی بر روی تپه.

"زمانی که من برگشتم به تپه و من سعی کردم برای به دست آوردن غذا من تا به حال یک احساس اضطراب به دلیل وجود فقط سبزیجات در هر نقطه سبز" گفت. "قبل از اینکه من واقعا نمی خرید هر گونه مواد غذایی از فروشگاه های مواد غذایی به جز تنقلات اما من تا به حال به خودم برخی از محصولات تازه است که من بوده ام."

خطوط برای فروشگاه های مواد غذایی در وستوود بسیار طولانی تر از حد معمول و دانش آموزان باید از پوشیدن ماسک را وارد کنید.

"هنگامی که ما رفت و به معامله گر جو وجود دارد یک خط در سراسر پارکینگ" شیائو گفت. "وجود دارد هیچ راه ما می خواستیم به رفتن در آن خط است."

(Jintak Han/Daily Bruin senior staff)
مطابق با شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti دستور LA ساکنان ملزم به پوشیدن پارچه پوشش صورت در حالی که مشغول به کار و یا خرید در غير ضروری کسب و کار. (Jintak هان/Daily Bruin ارشد)

بسیاری از حمام بر روی تپه تعطیل شده اند و همچنین. پنج حمام و سرویس بهداشتی باز مانده بودند در تمام سینک ظرفشویی rieber سالن از مجموع 25 شیائو گفت: ساخت اکثر ساکنان را به یک آسانسور سفر به حمام استفاده کنید. سینک ظرفشویی rieber سالن دستشویی و حمام شدند uncleaned به مدت دو روز در بهار شکستن به عنوان به خوبی. UCLA مسکونی زندگی حرفه ای کارکنان گفت: عملیات خانه داری بوده است understaffed که در طول هفته های اخیر زوم سالن شهر.

"من تا به حال دو ساکنان شکایت در مورد حمام و سرویس بهداشتی شده تمیز" شیائو گفت. "اگر چه آنها منتقل حمام و سرویس بهداشتی به یک طبقه در ساختمان آن هنوز هم آنها را طول می کشد زمان طولانی برای حرکت در سراسر تپه."

شده است وجود دارد همچنین افزایش مقدار زیادی از مردم تجربه بی خانمانی ماندن بر روی تپه ای با دانشگاه پلیس پس از دریافت دو مقدار از تماس به همراهی nonstudents کردن تپه در مقایسه با ماه گذشته با توجه به UCPD.

شیائو به عنوان یک تپه کارمند مواجه می شوند یکی از تجربه بی خانمانی که صرف دو روز در سینک ظرفشویی rieber سالن 3 جنوبی سالن قبل از اینکه همراهی خارج از دانشگاه توسط UCPD. این بار دوم او شده بود همراهی کردن تپه در یک هفته شیائو گفت.

"من تو را دیدم او را به مانند دو روز فقط نشستن در سالن. کنجکاو شدم و از او پرسید که اگر او یک مقیم اما او گفت که او را بی خانمان به دلیل همه گیر و تا به حال هیچ جایی برای رفتن و که او می خواست من را به نگه داشتن او را به عنوان یک راز" شیائو گفت. "من احساس می کنم خیلی متاسفم در این مورد اما من تا به حال به آن را گزارش و تماس با من سرپرست."

UCLA مسکن کار کرده است در تحکیم ساکنان به کمتر ساختمان به طوری که ساکنان آنها به عنوان گسترش با هدف دادن هر ساکن اتاق خود را. ساکنان De Neve اقامت سالن منتقل شدند به طور کامل به غروب آفتاب ایجاد کرد بیش از آخر هفته.

این انجام شد به فضا ممکن است در بیمارستان سرریز از بیماران به عنوان به خوبی به عنوان مسکن برای پزشکان با توجه به ResLife حرفه ای کارکنان در زوم تاون هال نشست.

Masud یک Dykstra سالن RA و سال چهارم ریاضی کاربردی دانشجو گفت که او و ساکنان داده شد متوجه شنبه که آنها تا به حال به نقل مکان کرد.

"وجود دارد بسیاری از عوارض" Masud گفت. "به عنوان یک دانشجوی بین المللی از چهار سال من همه چیز من با من, پس از آن یک دلخراش فرایند بسته. من تقریبا رو به اتاق که کسی در حال حاضر در زندگی."

Masud گفت که ساکنان در حال حاضر تنها اتاق و یک یا حمام مشترک پس از این حرکت می کند که او فکر می کند مفید است برای ایمنی ساخته شده و حرکت آن را به ارزش.

UCLA مسکن قصد دارد برای ادامه تحکیم همه ساکنان را به غروب روستای سینک ظرفشویی rieber, تراس, سینک ظرفشویی rieber ویستا و Hedrick اجلاس در زیر تعطیلات آخر هفته.

(Daily Bruin file photo)
دانش آموزان از دیگر بخش هایی از تپه یا منتقل خواهد شد و یا حرکت به غروب روستای سینک ظرفشویی rieber, تراس, سینک ظرفشویی rieber ویستا یا Hedrick اجلاس آینده تعطیلات آخر هفته. (Daily Bruin فایل عکس)

شیائو و Masud مانند بسیاری دیگر از دانشجویان بین المللی تا به حال کمی چاره ای جز ماندن در تپه.

شیائو یک دانشجوی بین المللی از چین و گفت که دلایل خود را برای ماندن پیچیده هستند. اگر چه او دارای گزینه ای برای رفتن به خانه پرواز محدود هستند و او را به صورت اجباری دو هفته قرنطینه هنگامی که او بازگشت.

"بسیاری از موارد جدید در چین یافت می شود مردم به آینده را از کشورهای خارجی" شیائو گفت. "من حدس می زنم که چرا بسیاری از ما می ترسند برای رفتن به صفحه اصلی و بخشی از دلیل که چرا بسیاری ماندن."

ساکنان دیگر به دلایل مختلف برای انتخاب باقی بماند. سبز گفت که او بازگشت به تپه برای تمرکز بهتر بر او مطالعات خود را در فضا.

"من احساس نمی مانند من می تواند در یک مدرسه طرز فکر در خانه, سبز", گفت:. "خانواده من است که شش نفر است که بسیار برای یک خانه. من نیاز به فضای خود من و من می خواستم به من نزدیک تر است دوستان است."

استخدام دانشجو در تپه نیز تحت تاثیر این بیماری همه گیر. بسیاری از RAs باید استعفا داد و رفت و دیگر دانش آموزان در ResLife موقعیت های داده شده گزینه ای برای هر دو کار از راه دور و یا دریافت سه ماه از مرخصی استحقاقی اداری.

برخی از RAs در حال نا امید با سرعت در حال تغییر پروتکل Masud گفت.

"ما فقط حفظ این به روز رسانی ایمیل های که گیج کننده و در تضاد با خود و رفتن به عقب در همه چیز" Masud گفت. "من فکر می کنم ما در حال پرسیدن سوال است که آنها هنوز هم نمی دانم پاسخ به این که چرا ما اصلا باید این اطلاعات است. آن را مانند آنها خودداری اطلاعات آن است که آنها واقعا نمی دانم. من فکر می کنم ما می توانیم آنها را به نفع شک. این وضعیت که هیچ کس تا به حال برای مقابله با است."

Masud مشاوره برای همه, هنوز هم بر روی تپه مانند او است به درک در این زمان بی سابقه ای از شرایط.

"این آسان برای دریافت, نا امید, اما فقط درک می کنیم که هر کس در تلاش است برای مقابله با آن" Masud گفت. "ما فقط باید به آن کنید و سعی کنید و انجام بهترین های ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب