متحده دستور داد خانه های پرستاری را به COVID-19 ساکنان. هزاران نفر کشته شدند. چگونه از آن اتفاق افتاد

دیوید رابینسون, Stacey Barchenger و کلی قدرت ایالت نیویورک تیممنتشر شده 9:00 AM EDT مه 1 سال 2020در مارس 29, ب

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

در مارس 29, به نیویورک و کشورهای دیگر شروع به سفارش خانه های سالمندان به اعتراف پزشکی پایدار ساکنان آلوده با coronavirus ملی گروه تجارت هشدار داد, آن می تواند بی ارزش هزینه بیشتر زندگی می کند.

سلامت بخشنامه را "ضعیف و سالمندان ساکن در خانه های سالمندان در معرض خطر" و "در نتیجه بیشتر مردم برای رفتن به بیمارستان و مرگ و میر بیشتر ،" انجمن بهداشت آمریکا و وابستگان گفت: در آن زمان.

یک ماه بعد از آن به نظر می رسد مقامات دولتی باید توجه مبرم تماس به دنبال مختلف همه گیر اضطراری برنامه.

ویروس کشنده گسترش مانند آتش سوزی از طریق بسیاری از خانه های پرستاری در سراسر شرق و مقامات دولتی در حال تقلا برای محافظت بهتر از کسانی که بیشتر در معرض COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

مرگ و میر است ویرانگر با توجه به مصاحبه با پرستاری-صفحه اصلی مقامات بيماران و خانواده, بهداشت و درمان-مراقبت از طرفداران مقامات دولتی و از بررسی سوابق دولت توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه اطلس گروه یک کنسرسیوم متشکل از 37 گانت متعلق به روزنامه ها در سراسر شرق.

  • حداقل 3,043 که مردم در داخل نیویورک خانه های سالمندان با توجه به COVID-19 عوارض و یا در حدود 17 ٪ از دولت 18,015 مرگ و میر ناشی از چهارشنبه.
  • در پنسیلوانیا حدود 65 درصد از coronavirus مرگ و میر بودند پرستاری-صفحه اصلی ساکنان و نیوجرسی به حال از 3200 ساکنان طولانی مدت مراقبت از خانه مرگ به علت عوارض ناشی از این ویروس در حدود 40 درصد از کل ایالت.
  • حدود 58 درصد از مرگ و میر در دلاور زندگی در خانه های سالمندان و 46 درصد از مرگ و میر در ایالت مریلند بود که در خانه های سالمندان باعث Gov. لری هوگان به منظور ساکنان و کارکنان در خانه های سالمندان آزمایش coronavirus.

در ضمن طرفداران و دستياران بستگان و انتقاد از دولت و مقامات فدرال و همچنین برخی از خانه های سالمندان برای عدم مقابله با بحران به عنوان مرگ و میر نصب شده است.

"به یک دستور است که خانه های پرستاری قبول COVID-19 بيمار قرار داده است بسیاری از مردم در معرض خطر جدی گفت:" ریچارد Mollot مدیر اجرایی مراقبت دراز مدت جامعه ائتلاف در نیویورک است.

"ما می دانیم که امکانات بسیاری از عفونت-کنترل مشکلات ما می دانیم که امکانات کم کارکنان بنابراین چه چیزی شما فکر می کنم که قرار بود به اتفاق می افتد زمانی که کارکنان بیشتر تیره و تار در مراقبت از این بیماران؟"

در میان مقاومت مواجه نیویورک کمیسیون بهداشت و درمان دکتر هوارد Zucker روز چهارشنبه صادر مشورتی هشدار پرستاری در خانه های آنها می تواند به صورت جریمه و یا از دست دادن مجوز خود را اگر آنها نمی درستی جدا COVID-19-ساکنان آلوده با استناد به بهداشت دولت قانون است.

در این نامه با اشاره خانه های سالمندان ناتوان از جداسازی مسری ساکنان باید انتقال آنها به دیگر تجهیزات پزشکی و جلوگیری از پذیرش ساکنان اضافی.

نیوجرسی کمیسیون بهداشت و درمان جودیت Persichilli در زمان مشابه گام بر آوریل 13, روشن, چگونه دولت را به خانه های سالمندان می تواند انکار اعتراف بیماران آلوده.

"مردم فقط نمی تواند به عقب برویم تا گسترش در خانه های سالمندان را کند میکند و تا زمانی که آنها می تواند مراقبت از خود ساکنان مناسب" Persichilli گفت: بعد از تجدید نظر در دستورالعمل توزیع شد.

بیشتر: NJ نام 425 خانه های سالمندان با امکانات شیوع کروناویروس

بیشتر: NY نکردن خانه سالمندان COVID-19 جزئیات برای هفته ها. هزاران نفر کشته شدند. در اینجا چگونه اسرار نهفته زندگی

بیشتر: عفونت در دراز مدت مراقبت از امکانات ممکن است تحت تاثیر بازگشت به حالت عادی

یک عزادار دختر COVID-19 خانه سالمندان داستان

در عین حال تلاش کرده اند دیر می آیند برای برخی از اعضای خانواده بسیاری از آنها شکایت کرده بودن در تاریکی نگه داشته در مورد خطرات در خانه های پرستاری پس از بازدید کننده ممنوع شد در ماه مارس برای مبارزه با ویروس.

یکی کاتلین کول که گفت: 89 ساله, مادر, دولورس McGoldrick درگذشت, مارس 17 پس از عقد قرارداد COVID-19 در Ferncliff خانه سالمندان در Rhinebeck, New York.

McGoldrick یک معلم سابق آلوده شد در مدت کوتاهی پس از یک همکار خانه سالمندان ساکن شد دوباره بستری از بیمارستان در اواخر ماه مارس کول گفت.

خانه سالمندان گفت: کارکنان دیگر ساکن ندارد COVID-19 زمانی که دوباره بستری شده اما نمی توانیم بسیاری از جزئیات دیگر در مورد پرونده او اضافه شده است.

کول که یک پرستار, بازیگران سرزنش او را از مرگ مادر در کل خانه پرستاری سیستم. آن میرسد از Ferncliff ناتوانی حاوی ویروس به مقامات دولتی' عدم انتشار بسیاری از جزئیات در مورد عفونت و مرگ و میر در تاسیسات و دیگران.

"همه چیز به تازگی به کار گرفته بدجور ... توسط هر کسی با توجه به خانه های پرستاری," او گفت:. "آن را مانند یک کشتارگاه در این مکان است."

بیشتر خانه های پرستاری در سراسر شمال شرقی تبدیل به پاشنه آشیل به هزاران نفر می میرند از coronavirus

کول بازگو تماس با خانه سالمندان کارکنان در مورد مادر بودن و بارها گفته است که او پایدار بود پس از آزمایش مثبت در 2 آوریل. اما در یک نقطه چند تماس تلفنی بدون جواب رفت که کول chalked به understaffing در طول تعطیلات آخر هفته در اواسط ماه آوریل است.

کول گفت: او فقط یاد گرفته از وضعیت واقعی که پس از مادر منتقل شد و به یک بیمارستان محلی اتاق اورژانس در مارس 14.

"مادر من دست به دست شد و آبی — آن را مانند یک تاریک سایه رنگ آبی ناخن از بستر شد, آبی, فوت او شد و آبی و او یخ سرد" کول گفت: یادآوری صحنه در بیمارستان.

"او هرگز باز چشم او به کسی که به صحبت می کنند و او فقط در یک وحشتناک, دولت," او گفت:. "من می دانم که نمی رخ می دهد در این دوره از چند ساعت که چیزی بود که جمع آوری در طول زمان است."

بیشتر: به کروناویروس در دلاور پرستاری, خانه, خانواده, تعجب می کنم اگر آنها قادر خواهد بود برای خداحافظی

کول دارای تعداد بی شماری از سوالات پاسخ داده نشده از جمله چگونه مادرش قرارداد ویروس. او در یک اتاق خصوصی و کارکنان وجود دارد گفت: یک واحد جداسازی برای COVID-19-مثبت ساکنان نشان می دهد لغزش در مهار تلاش های کول گفت.

"من فقط احساس کردم که او در حال ارزیابی مناسب و اقدامات باید گرفته شده است هر چه زودتر و شاید مادر من را ساخته اند آن را از طریق" او گفت:.

جان گلدبرگ سخنگوی Ferncliff که تا به حال گزارش شش کشته و پنج شنبه کاهش یافته است به بحث در مورد خاص ساکن است مورد استناد سلامت قوانین حفظ حریم خصوصی.

در کل گلدبرگ مورد مناقشه است که کمبود نیروی انسانی وجود داشته است. او با اشاره به تسهیلات ارائه شد کافی دنده محافظ و COVID-19 تست برای ساکنان و کارکنان با وجود عرضه چالش های ایجاد شده توسط دولت فدرال و مسائل.

در یک ایمیل گلدبرگ نوشت که Ferncliff "هیچ اولویت بالاتر نسبت به سلامت و زندگی ما ساکنان و مراقبت از اعضای.

"ما ادامه خواهد داد به انجام همه چیز را در قدرت ما برای محافظت از مراقبت و حمایت از آنها برای برقراری ارتباط صادقانه و با صراحت با افرادی که آنها را دوست دارم و جوامع ما در خدمت" او اضافه شده است.

بیشتر: کروناویروس در نیویورک: بیش از 2400 COVID-19 مرگ و میر در خانه های سالمندان به کمک خانه ها زندگی می کنند. دیدن شهرستان

آنچه متحده در حال انجام در مورد COVID-19 در خانه های سالمندان

مرکزی به خانه سالمندان بحران اوایل تمرکز بر جلوگیری از coronavirus قریب به اتفاق بیماران از بیمارستان.

عظیم کنوانسیون مراکز و کالج ساختمان تبديل شدند به طور موقت بیمارستان در نیویورک و نیوجرسی به عنوان عفونت های نصب شده و بیمارستان ها در کشورهای دیگر آماده مسئولیت رسیدگی به موج در COVID-19 بيمار.

در مارس 31, نیوجرسی وزارت بهداشت گفت: دولت تسهیلات مراقبت دراز مدت است که می تواند آنها را انکار کند پذیرش یا re-پذیرش بر اساس یک تشخیص تایید COVID-19.

دولت نیاز به اتاق را در آن بیمارستان برای تعداد رو به رشد COVID-19 موارد و تبدیل به خانه سالمندان به مراقبت از برخی از بیماران.

در آن زمان Persichilli گفت: وجود محدودیت در محل برای جلوگیری از گسترش این ویروس مانند قرار دادن بدون علامت ساکنان خود به خود بال و یا طبقه است.

"آنچه که ما در مواجهه شد که یکی از ساکنان را به بیمارستان درمان می شود, بازیابی و [خانه سالمندان] نمی خواهد قبول ساکن بازگشت" Persichilli گفت: در آن زمان.

"بخشی از این بخشنامه این است که این است که ساکن خانه است. ما در حفظ و فراموش کردن آن است. آنها باید پذیرفته شود با اقدامات احتیاطی مناسب," او اضافه شده است.

بیشتر: دلاور پرستاری, خانه, ضربه سخت coronavirus چهره آینده نامشخص

در آن زمان وجود داشت کمتر از 1000 مورد شناخته شده در مراقبت دراز مدت امکانات که شامل خانه های سالمندان به کمک امکانات زندگی و دیگر مراقبت از خانه.

حتی دو هفته بعد تعداد موارد صعود به حال به بیش از 5,200 باعث دولت به ارائه اضافی ارشاد.

Persichilli در مارس 13 روشن است که دولت مجاز برای re-پذیرش مشکوک COVID-19 بيمار تنها در صورتی می تواند آنها را در انزوا قرار داده شده.

سفارش مورد نیاز خانه های پرستاری برای جدا کردن ساکنان در گروه و تعیین کارکنان برای هر, جلوگیری از کارمندان از حرکت بین بیماران است که می تواند گسترش ویروس.

گروه جداگانه در حال ساکنان که آزمایش مثبت یا علائم نشان می COVID-19; از ساکنان که ممکن است در معرض ویروس; و از ساکنان که نه بیمار و نه در معرض شده است.

روز چهارشنبه در نیویورک به کمیسیون بهداشت و درمان مشخص شده در دستورالعمل های مشابه برای جدا کردن ساکنان خانه سالمندان و کارکنان. مشورتی نیز تقویت شده قبل از اقدامات انجام شده برای حفاظت از خانه های سالمندان از جمله ممنوعیت بازدید کنندگان و نیاز به حرارت چک از کارکنان.

بیشتر: پارک ریج خانه سالمندان: 33 مرگ و میر 80 بیمار در میان شیوع کروناویروس

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: coronavirus ثابت کرده کارآمد درنده که طعمه بر خانه های پرستاری کارکنان و ساکنان با وجود اقدامات احتیاطی. او همچنین خواست برخی از خانه های پرستاری برای رسیدن به وزارت بهداشت و درمان برای کمک به انتقال بيماران است.

"اگر یک خانه سالمندان دارای یک بیمار است که آنها نمی توانند رسیدگی COVID و یا به هر دلیل آنها باید مراجعه کنید که بیمار از این تسهیلات گفت:" طی یک نشست خبری دوشنبه.

اما دولت و مجلس Ron Kim, D-کوئینز روز چهارشنبه اظهار داشت این ویروس در معرض دولت ضعیف از بسیاری از خانه های پرستاری پس از چند دهه از دولتی و کاهش بودجه و مضر تغییرات قانونی.

"این تراژدی در خانه های سالمندان هستند نه حوادث آنها نتیجه بد تصمیم گیری در سیاست گفت:" طی یک نشست خبری به اعلام قانون جدید به دنبال بهبود مراقبت و شفافیت در خانه های سالمندان.

در پنسیلوانیا 461 — یک چهارم از دولت تقریبا 1,900 مراقبت طولانی مدت مراکز -- تا به حال حداقل یک COVID-19 مورد با توجه دولت به بهداشت و درمان داده است.

پنسیلوانیا است که در میان کشورهای که در آن مقامات بهداشت اجازه می دهد مجوز تسهیلات مراقبت دراز مدت برای ادامه پذیرش بیماران جدید از جمله کسانی که در زمان ترخيص از بيمارستان اما قادر به رفتن به خانه و به readmit زمان بیماران پس از بستری در بیمارستان.

"این ممکن است شامل پایدار بیمارانی که تا به حال COVID-19 ویروس" با توجه به یک کپی از مارس 18 دستورالعمل های دولت و وزارت بهداشت و درمان صادر شده است.

استدلال برای اجازه می دهد readmissions با توجه به راهنمایی بود "برای کاهش بار افزایش در مراقبت حاد تنظیمات."

مقامات بهداشتی دولت نیز به کارگردانی مراقبت طولانی مدت مراکز به استخدام "ترشحات عادی-به-خانه" معیار به کمک در دراز مدت مراقبت از تخت در دسترس است.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت سخنگوی Nate وردل گفت: بخش آگاه است از "اهمیت" از COVID-19 در دراز مدت مراقبت از امکانات و کار برای کمک به آنها را به عنوان افراد ترخيص شده از بيمارستان ،

بیشتر: NJ خانه سالمندان متجاوزین به عنوان coronavirus مرگ بس میان ساکنان کارکنان

چه خانه های سالمندان می گویند در مورد COVID-19 بحران

خانه سالمندان رهبران ستیزه دولت فدرال و مقامات موفق به ارائه منابع کافی و راهنمایی در طول بیماری همه گیر.

از کافی coronavirus تست و تجهیزات حفاظت فردی کمبود آنها گفت: dereliction وظیفه کمک آتش سوخت و شیوع بیماری در خانه های سالمندان.

"من فکر می کنم ما نادیده گرفته شده است و ما هنوز در غفلت," دکتر گفت: Elaine Healy, معاون رئیس جمهور از نیویورک, پزشکی, مدیران انجمن.

"هنگامی که تمرکز آغاز شده و قرار داده ما را از طریق تلاش های مطبوعات, پاسخ شده است به نوع نگاه ما در راه منفی," او گفت: با استناد به نیویورک مقامات راه اندازی تحقیقات COVID-19 مرگ و میر در خانه های سالمندان.

"این است که واقعا یک سری از آتش سوزی جنگل سوزش در امکانات مختلف است که ما شروع نمی شود," او اضافه شده است.

کاملا ایتالیایی مقامات صادر مشابه سفارشات برای خانه های پرستاری به اعتراف coronavirus بیماران در مارس 8, یک حرکت تحت بررسی توسط مقامات برای کمک به به طور بالقوه قابل پیشگیری مرگ و میر با توجه به آسوشیتد پرس.

با وجود عقب راندن دولت در تصمیم گیری برای ارسال به بیماران آلوده به خانه های سالمندان, برخی مدیران می گویند وجود دارد هیچ گزینه ای دیگر است.

"امکانات ما شد و در نهایت به آزادی شیر" برای غرق بیمارستان گفت: اردن Strohl مدیر در بازیگران صندوق خانه در انگلوود در برگن شهرستان, کانون شیوع در نیوجرسی.

"هنگامی که ما شنیده از آنها چقدر بد بود و چه چیز بد وجود دارد من احساس آن را تعهد ما به مرحله و انجام کار درست" او اضافه شده است.

Strohl تبدیل نیمی از 25-زیر تخت-مراقبت حاد ساختمان برای مراقبت از COVID-19 نفر از استخدام پیمانکار برای نصب airlocks برای جلوگیری از آلودگی است. او پیشنهاد خطر پرداخت و مشوق های خود را به نگه داشتن کارکنان در کار بود و پرستاران داوطلب برای کار با ساکنان در COVID-19 بال, او گفت:.

Strohl گفت: بازیگران صندوق خانه بود و به احتمال زیاد بهتر و آماده تر از برخی دیگر از خانه های پرستاری در وزارت امور خارجه و هنوز هم ساکنان بستگان نگران بودند در مورد وزارت امور خارجه را به منظور اعتراف بیماران با موارد شناخته شده.

یک نفر پیشنهاد پرواز بیمار ساکنان را به خارج از U. S. N. S. راحتی نیروی دریایی ایالات متحده در بیمارستان کشتی لنگر انداخت در بندر نیویورک در آن زمان, او گفت:. اما بود که در خارج از Strohl اقتدار بنابراین او آنچه او می تواند.

"من سعی کردم به نوشتن برای هر فرد," او گفت:. "من گفت:" من درک می کنیم نگرانی های خود است, اما من به شما بگویم این است که بهترین راه برای مراقبت از آنها.'"

پزشک پرستار لیزا Kaplewicz در تریتون سالن مرکز مراقبت در وستچستر Couty گفت: یک موضوع برای ساکنان این است که آنها مجبور به ترک پرستاری برای رفتن به یک قرار ملاقات های پزشکی.

"این یک نگرانی است چرا که آنها در مواجهه با افراد دیگر در جامعه است که به طور بالقوه ممکن است بدون علامت حامل بنابراین ما باید به فرض وجود دارد که قرار گرفتن در معرض" او گفت:.

"ما برای منزوی کردن این ساکنان در مرکز ما برای جلوگیری از انتقال به ساکنان دیگر که اینجا هستید."

بیشتر: هشت کشته در شیوع کروناویروس در واناک خانه سالمندان

برخی از خانه های پرستاری در نیوجرسی نیز تنظیم برای مراقبت فقط برای COVID-19 بيمار با توجه به ترزا Edelstein معاون ارشد رئیس جمهور از نیوجرسی انجمن بیمارستان.

"خانه های پرستاری که مراقبت از COVID-19 بيمار در حال بازی نقش بسیار مهمی در حفظ دسترسی به مراقبت های," او گفت:.

"نه هر COVID بیمار از بیمارستان مرخص می توانید به طور مستقیم از صفحه اصلی. برای کسانی که نیاز اضافی مراقبت های پرستاری ماهر ما در خانه سالمندان وجود داشته است."

برخی از کارشناسان به نام در نیویورک به دنبال COVID-19 تنها امکانات برای آلوده ساکنان خانه سالمندان مانند کسانی که در نیوجرسی ماساچوست و کانکتیکات است.

بیشتر: Coronavirus: ده ها تن از نیویورک خانه های پرستاری خوشه COVID-19 مرگ و میر. داده ها در اینجا.

کومو در این هفته گفت: برخی از بیمارستان های تعیین شده به عنوان COVID-19 اما دولت را منتشر کرده است هر گونه اطلاعات بر روی آنها.

و دیگران می خواهند دولت را به حداقل تست هر کس در هر مرکز پرستاری برای کوروناویروس. Dutchess County در دره هادسون گفت: این نگاه به تست تمام ساکنان آن در 13 خانه.

"ما را دیده اند ravaging تلفات COVID-19 گرفته در خانه های پرستاری در سراسر کشور ما و ما در حال برداشتن گام فعال برای اطمینان از ما صرفه جویی در زندگی" گفت: Dutchess County اجرایی Marc Molinaro که پدرش به تازگی فوت ناشی از ویروس است.

بیشتر: Coronavirus ماسک در نیویورک: چگونه با خیال راحت به سایش پوشش صورت برای مبارزه با COVID-19 کارشناسان Q&A

چگونه خانه های پرستاری در حال آزمایش نیروی انسانی در طول COVID-19 همه گیر

در مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان تصویب رسید یک فرمان اجرایی در چهار شنبه نیاز به تست تمام ساکنان و کارکنان در مریلند خانه های پرستاری بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها علامتی هستند.

خانه سالمندان شیوع نمایندگی 19 ٪ از کل موارد مثبت در مریلند و 46 درصد از تمام مرگ و میر. شده اند وجود دارد شیوع بیماری و یا خوشه ای از موارد در 278 امکانات مختلف در سراسر کشور از جمله 4,011 موارد تایید شده در 143 مختلف مریلند خانه های سالمندان.

"حتی زمانی که بهترین شیوه و مراقبت در محل این ویروس هنوز هم ممکن است منتقل بدون علامت کارکنان به این معنی است که هر بیمار تعامل همراه با برخی از خطر" هوگان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

نهفته امکانات نیز ملزم به ارائه به طور منظم به روز رسانی به ساکنان خود ساکن نمایندگان و کارکنان در مورد COVID-19 عفونت های اندازه گیری است که نیویورک مقامات مورد نیاز در این ماه در میان خواستار بهبود شفافیت.

تحت فرمان اجرایی هر خانه سالمندان کارکنان که تست مثبت خواهد بود بلافاصله مرخص و به انزوا. آن نیز خواهد بود و اجباری برای امکانات به همکاری با اعتصاب تیم مستقر توسط دولت است.

بیشتر: شکستن مریلند coronavirus اطلاعات فردی پرستاری و خانه و امکانات دیگر

اعتصاب تیم خواهد بود همراه با تازه ایجاد "پل تیم" که ارائه خواهد شد اضطراری بالینی نیروی انسانی به امکانات در بحران است.

در همین حال نیویورک روز چهارشنبه تجدید نظر در دستورالعمل های پیشگیری از COVID-19 مثبت خانه سالمندان کارکنان که بدون علامت از بازگشت به کار برای 14 روز از اولین تست مثبت تاریخ.

قبلا کارگران می تواند بازگشت در هفت روز بر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ارشاد با توجه به نامه صادر شده توسط کمیسیون بهداشت و درمان.

کارشناسان بهداشت و درمان اظهار داشت بهبود تست و واضح تر راهنمایی در انزوا کلیدی خواهد بود برای محدود کردن تلفات در خانه های سالمندان.

به عنوان ویروس در حال گسترش است آن است که بسیار سخت به دانستن آنچه که در آستانه توقف پذیرش باید به خصوص اگر کافی COVID-19 تست در دسترس نیست برای ساکنان و کارکنان گفت: تابستان جانسون مک گی های دانشکده های علوم سلامت در دانشگاه نیوهیون در وست هیون Conn.

اما McGee معتقد است اگر جدید پذیرش متوقف شد پس از اولین مورد مثبت شناسایی شد, آن ممکن است با توجه به امکانات بهتر توانایی شامل گسترش آن.

"بسیاری از امکانات در 100% ظرفیت که به معنی وجود دارد هیچ تخت برای ایجاد انزوا واحد," او گفت:.

"خانه های سالمندان باید کار به ایجاد بیش از حد تخت قادر به جداسازی بیماران سالم در هتل ها محلی و یا افزایش ظرفیت سالن."

بیشتر: 155 ساکنان در 18 هکنساک نصف النهار خانه سالمندان مرگ از COVID-19

بیشتر: یک پدر و مادر از هم جدا شدند توسط coronavirus. یک پنجره به عنوان ارتباط خود را

جو Ciavaglia یک نویسنده کارکنان برای Bucks County بار در پنسیلوانیا و Tania Savayan از مجله اخبار در شهرستان Westchester کمک به این گزارش.

پشتیبانی محلی نگاری

ما پوشش داستان از New York State Capitol و در سراسر نیویورک است که مهم ترین را به شما و خانواده خود را. لطفا در نظر حمایت از تلاش های ما با یک اشتراک به نیویورک انتشار نزدیکترین شما. اتمام آخرین پیشنهاد.

دیوید رابینسون است که دولت مراقبت های بهداشتی با خبرنگار ایالات متحده آمریکا امروز شبکه, New York. او را می توان در رسید drobinson@gannett.com و به دنبال در توییتر: @DrobinsonLoHud



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن