دولت فروشگاه در حال حاضر باز برای منظقه مشروب تحویل در coronavirus

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 6:11 PM EDT Apr 24, 2020کریستال چوب متوقف در غرب منچستر شهرستان مرکز در روز پ

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

کریستال چوب متوقف در غرب منچستر شهرستان مرکز در روز پنج شنبه در یک ماموریت: به دست آوردن برخی از من موز بر شما همراه با یک بطری سنگ اسمانی بزرگ و بازگشت بلافاصله.

چوب, 42, از جکسون شهرستان انجام درست آن.

به عنوان اعلام شده توسط پنسیلوانیا Liquor Control Board روز دوشنبه انتخاب خوب شراب و ارواح خوب مکان — معمولا به عنوان "دولت و فروشگاه ها" — در حال حاضر باز برای منظقه تحویل.

پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف بسته فروشگاه در 17 مارس طرفداران "چیزهای سخت" بسته بندی شده در فروشگاه ها به سهام شده اند و تقاضاهای مصرانه برای فروشگاه' re-opening بوده است.

"من فکر می کنم آن را واقعا خوب و واقعی مناسب برای مردم" چوب گفت. "این واقعا خوب است که این باز."

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

چوب یک پرستار گفت که او چیدن مشروب برای یکی از بستگان این زن برای او فراهم می کند مراقبت.

او گفت: تماس برای سفارش قرار داده شده بود روز چهارشنبه در 2:30 بعد از ظهر, اطلاعات کارت اعتباری گرفته شده برای فروش و سپس او داده شد یک بار از 1 بعد از ظهر پنج شنبه برای وانت.

چوب نبود تنها حامی که متوقف پنج شنبه در غرب منچستر شهرستان فروشگاه. این روش رفت مثل این بود: هنگامی که یک حامی خودرو را بالا بکشد در فروشگاه یک کارمند ظهور کرد و با سفارش خود را. در همین حال یک افسر امنیتی نگهبانی در درب جلو.

زمانی که کارمند با نزدیک شدن به وسیله نقلیه و گواهینامه رانندگی ارائه شد و پس از آن حامی یا پاپ تنه خود را و یا باز کردن قفل درب عقب. کارمند قرار می گیرد مشروب در داخل خودرو و تحویل کامل شد.

چهار فروشگاه در نیویورک شهرستان, واقع در هانوفر, Shrewsbury, West منچستر شهرستان و Springettsbury شهرستان در حال حاضر باز برای منظقه وانت. شما می توانید لیست کامل محصولات با شماره تلفن در lcb.pa.gov.

هنگام سفارش در ذهن نگه دارید:

  • خواستار وانت سفارشات پذیرفته شده بین 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و یا تا زمانی که هر یک فروشگاه می رسد حداکثر تعداد سفارشات آن می تواند تحقق هر روز از دوشنبه تا شنبه.
  • منظقه وانت خواهد بود برنامه ریزی شده بین 9 صبح و 6 بعد از ظهر در عرض چند روز از سفارش دادن.
  • در وانت مشتریان مورد نیاز خواهد بود برای شناسایی حاضر قبل از سفارش تحویل داده است."
  • منظقه وانت سفارشات محدود به حداکثر شش بطری در هر سفارش.
  • کارت های اعتباری هستند و تنها شکل پذیرفته شده پرداخت.
  • سفارشات نیز محدود به یک سفارش در هر تماس گیرنده در هر فروشگاه در هر روز و همه منظقه وانت فروش نهایی.
  • در ابتدا هر فروشگاه را قبول 50 تا 100 سفارشات قرار داده شده در هر روز در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده تا تحقق ظرفیت رشد می کند به قبول سفارشات بیشتر در هر روز.
  • سفارشات تنها پذیرفته شده توسط این فروشگاه منتشر شده شماره تلفن.
  • هیچ سفارشات پذیرفته می شود با ایمیل و یا پست صوتی.

می توانید از طریق گوشی ؟ ؟ سعی کنید این

یکی دیگر از گزینه برای خرید مشروب در پنسیلوانیا است که از طریق دولت e-commerce سیستم سفارش.

با توجه به هیئت مدیره آن "در ادامه به افزایش تعداد سفارشات آن طول می کشد در FineWineAndGoodSpirits.com, ramping تا به 121 مکان های برداشت و بسته بندی تجارت الکترونیکی سفارشات.

"دسترسی به وب سایت همچنان به صورت تصادفی برای جلوگیری از قریب به اتفاق سایت های با ترافیک بالا منظور جلوگیری از سوء استفاده و طولانی تر کردن دسترسی در طول روز به طوری که به منظور در دسترس بودن نیست, خسته در ثانیه و یا دقیقه در هر روز."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب