سریعترین و آسانترین راه حل برای قایق بادی

این محصول زیبا از پی وی سی مرغوب تولید میشود. قایق بادی اکسپلورر اینتکس با مدل های یکنفره، دونفره و سه نفر از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول زیبا از پی وی سی مرغوب تولید میشود. قایق بادی اکسپلورر اینتکس با مدل های یکنفره، دونفره و سه نفر از جنس پی وی سی در رنگ نارنجی تولید میشود و فقط برای استفاده های خانوادگی در آبهای آرام قابل استفاده است، این قایق بادی کوچک و ارزان اینتکس برای همراهی کودک و بزرگتر در دریاچه های کم عمق یا استخرها طراحی شده است. این محصول از جنس پی وی سی تولید شده و ۷ کیلوگرم وزن دارد. هر شرکت تولید کننده دارای چندین نمونه قایق بادی تفریحی و خانوادگی با متریال جنسی مختلف است که هر کدام نسبت به ضخامت جنس خود، مختص یک مکان خاص مانند: دریا، دریاچه، سد یا رودخانه هستند. فروش قایق بادی اینتکس و انواع قایق بادی تفریحی و ورزشی و خانوادگی و قایق های بادی حرفه ای intex موتور خور با قابلیت نصب موتور و برند هایی همچون اینتکس و بست وی و قایق بادی مارینر و انواع و اقسام قایقهای بادی جمینی در سایت اینتکس سنتر مرکز فروش قایق های بادی و نمایندگی اصلی اینتکس در ایران. خرید با کیفیت لوازم تفریحی و ورزشی همچون قایق بادی اینتکس که بخش بزرگی از لذت سفر یا ورزش را برای ما تأمین میکند بسیار مهم و اساسی میباشد.

فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران سایت نمایشگاه اینتکس انواع قایق بادی مارینر کف فایبرگلاس و پارو آلومینیومی و پمپ باد بزرگ قایق گردشی صندلی با پمپ باد و پارو آلومینیومی قایق موتوری بوم جیمینی ته آلومینیومی و انتهایی به شکل موشک , چلنجر با پارو پلاستیکی پمپ دستی و طناب قایق Seahawk قایق کایاک اکسپلورر با لوازم اصلی شرکت فروش عمده و تک در شهرهای ایران. قایق های بادی در مدل های با ظرفیت کمتر دارای بزرگ ترین عیب یعنی کیفیت پایین تر هستند که با توجه به تحمل وزن کمتر آنها و ویژگی های منحصر به فرد دیگری همچون پارو های پلاستیکی قابل توجیح است اما در صورتی که از نظر هزینه ای تفاوت چندانی برای شما ندارد بهتر است از قایق های بادی بسیار با کیفیت بازار همانند سری اکسکروشن، سی هاوک، مارینر و یا حتی جیمینی خریداری کنید. قایق مارینر از متریال بسیار قوی تولید شده و با رنگبندی سفید، خاکستری و آبی در سال 2020 تولید میشود که مناسب آبهای عمیق و رودخانههای خروشان است که با ظرفیت های سه نفره و چهار نفره تولید شدهاست. قایقهای بادی نیز ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت باشند، نمونهایی از قایقهای بادی مختص به آبهای آرام هستند که بیشتر به صورت پارویی بوده وقادرند تا 2 الی 8 نفر را برروی خود جای دهند، اینگونه قایقها قابلیت نصب موتور قایق ندارند و تعادل خوبی را در آبهای خروشان مانند دریاها و رودخانهها ندارند.

در بین صحبتهای بالا گفتیم که هر شرکت دارای چندین مدل قایق بادی است که هر مدل با رنگ و نام خود تحت برند تولید کننده شناخته میشود. قایق بادی در ابعاد و اندازههای مختلف با ظرفیت متفاوت، در شرکتهای مختلفی تولید شدهاست. 5. اگر برای مدت طولانی از قایق بادی استفاده نمیکنید حتماً از روغن نگهدارنده استفاده کنید. به همراه این محصول یک جفت پارو پلاستیکی و یک عدد پمپ پدالی قرار گرفته تا استفاده از آن راحت تر از قبل باشد. حمل آنها بسیار راحت است و براحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند ، که با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق استفاده نمایید. حالا میخواهیم دلیل این موضوع را به شما بگوییم و آن این است که در تولیدات این محصولات از متریال جنس متفاوت با ظرفیت و امکانات متفاوت استفاده شدهاست. شرکت اینتکس سنتر به عنوان نماینده مرکزی برند اینتکس در ایران به صورت فعال در زمینه فروش محصولات بادی، خدمات پس از فروش و سفارشات به صورت عمده و جزئی، فعالیت میکند و امکان ارسال محصولات خود را به تمام نقاط کشور خواهد داشت.

همانگونه که گفته شد برای دریافت مشاوره و راهنمایی در هر کدام از زمینهها میتوانید با کارشناسان وبسایت اینتکس سنتر ارتباط داشته باشید. این محصول سبک و قابل حمل است و به عنوان یک قایق پرتابل شناخته میشود که شما میتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. در زمان سفر با خانواده و دوستان به کنار دریا، دریاچه، سد و رودخانه، شما نیاز به یک تفریح لذتبخش دارید که با قایق بادی میتوانید این تفریح را به ارمغان بیاورید و لحظات خوشی را در کنار هم به ثبت برسانید. از بین این دو سازنده نمیتوان گفت که کدام یک بهتر هستند زیرا از نظر کیفیت با یکدیگر در یک سطح رقیب همدیگر هستند و هر کدام به نوعی خلاقیت ها و کیفیت مختص خود را ارائه داده و سعی بر بهتر کردن و بروز کردن تولیدات دارند اگر قصد خرید قایق بادی را دارید برای استعلام و همچنین راهنمای سفارش قایق بادی میتوانید با دفتر فروش اینتکس ایران تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما در خصوص کالای مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید. باید گفت مدل جیمینی نیازی به تخته نصب یا همان کیت نصب موتور ندارد و روی خود قایق بادی یک جای نصب موتور وجود دارد در دیگر قایق ها این جای نصب وجود ندارد و شما به رابط نیاز دارید که این باعث میشود وقتی شما موتور بنزینی پرقدرت روی |آن نصب میکنید فشار زیادی را متحمل میشود و این تخته نصب احتمال کندن رابط متصل شونده کیت نصبی موتور را زیاد میکند اشکال دوم این موضوع در این است که این بدلیل فاصله بین بدنه موتور و خود قایق بادی وقتی شما گاز به موتور میدهید موتور شما به قسمت زیر بدنه میرود و نوک قایق شما نیز بلند شده و یا موتور در آب فرو میرود و خراب میگردد.

 A᠎rt icle was gen er​ated wi᠎th G᠎SA Content Gener᠎at᠎or DE​MO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن