بهار آواز خواندن حرکت های آنلاین به منظور حفظ رویداد اصلی در جامعه حس

این سال را به بهار آواز داد و ستد در اجراهای زنده برای وب سایت خود را از پلت فرم. پس از گسترش COVID-19 و اخبار

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

این سال را به بهار آواز داد و ستد در اجراهای زنده برای وب سایت خود را از پلت فرم.

پس از گسترش COVID-19 و اخبار است که این رویداد سالانه نخواهد بود قادر به رفتن در Pauley غرفه برنامه ریزی شده به عنوان مدیر اجرایی و چهارم-سال رقص دانشجو جس Grimes گفت: کمیته نیاز به پیدا کردن یک راه برای آن را به یک زندگی جدید است. منطقی ترین گزینه برای تغییر دانشجویی در اجرای برنامه به طور کامل ضبط, Grimes گفت. با همکاری نزدیک با نوازندگان و دیگر هنرمندان دانش آموز برای قرار دادن با هم فیلم او گفت: بهار بخوان 2020 خواهد ایجاد یک تجربه مشترک برای UCLA دانش آموزان پراکنده در سراسر جهان زمانی که آن را راه اندازی مارس 29.

"ما دیده می شود ('شب شنبه زنده") و همه این دیگر آخر شب تلویزیون را نشان می دهد واقعا کار با این فرمت جدید و تمام جهان تطبیق آن" Grimes گفت. "بنابراین ما واقعا در تلاش به دنبال همان خط و فقط قادر به ایجاد این محتوا ... و اجازه دهید دانش آموزان و هنرمندان را در استقلال با آن است."

جدید قالب آنلاین را شامل ضبط اجرای برنامه از هنرمندان انتخاب شده قبل از اجرای زنده بود لغو شد, او گفت:. در حالی که هنرمندان هنوز هم کنار هم قرار دادن خود فیلم Grimes گفت: همه آنها نامحدود راه برای با این حال آنها می خواهند به خلاقانه نمایش گذاشتن آهنگ های خود را. هنگامی که هر یک تصویری است که ویرایش آنها خواهد شد به احتمال زیاد آپلود شده در مبهوت فواصل به تقلید منظور از آنچه در اجرای زنده را شبیه او گفت:.

[مرتبط: رقص ماراتن 2020 حرکت های آنلاین با تمرکز بر موضوعات وحدت و آگاهی]

بخش نظرات در آپلود ویدئوها را نیز تقویت حس تعامل است که به طور معمول وجود دارد بین دانش آموزان خواهد بود که نشسته و با هم Grimes گفت. در ادامه عملکرد در مقیاس مشابه اجازه می دهد تا نه تنها برای نوازندگان به یک پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن استعداد خود را بلکه همچنین برای کسانی که دور از UCLA به اتصال دوباره.

با انتقال به تصویری بهار بخوان کمیته نیز تا به حال به در نظر گرفتن هنرمندان که ممکن است منابع به نمایش گذاشتن آهنگ های خود را. امیلی سرمه سوم سال انسان شناسی و جامعه دانشجویی و رویداد استعداد گفت که او در حال همکاری نزدیک با هر هنرمند به اطمینان حاصل شود که آنها تمام تجهیزات لازم را به سند چشم انداز خلاق خود را به زندگی است.

بین آمیخته زوم جلسه check-in سرمه گفت که او با این نسخهها کار با UCLA هنرمندان و بصری و صدا سردبیران بنابراین هر نوازنده می تواند به معنی ایجاد یک ویدیو برای مطابقت با چشم انداز خود را. آن است که آیا, انیمیشن, ویرایش فایل های صوتی و یا پرداخت برای پس از تولید او گفت: شرایط جدید را فرصتی برای هنرمندان که در تولید موسیقی در تمام ژانرهای عملا همکاری کنند.

"هر کس در یک فضای متفاوت ذهنی و جسمی در حال حاضر" سرمه گفت. "و با (همکاری) می آید دسترسی به منابع خاصی است که آنها باید. بنابراین این فیلم ها آنها واقعا هر چیزی که می خواهید آنها را."

پس از متنوع شرایطی ایجاد ناهموار زمین بازی در میان نوازندگان Grimes گفت: امسال بهار آواز خواندن را از بین بردن آن, افراد مشهور, قضات و تقریبا همه آن را معمول جوایز. تنها جورج و ایرا گرشوین جایزه برای طول عمر موسیقی دستاورد و Bruin انتخاب جایزه داده شده به افراد مشهور انجام خوب در جامعه و دانشجويان در عمل مورد علاقه به ترتيب – اعطا خواهد شد. در حالی که این کمیته هنوز نهایی چگونه رای گیری برای Bruin جایزه انتخاب خواهد شد رخ می دهد, از آن خواهد شد به احتمال زیاد به دنبال یک متن-به-رای فرمت بعد از هر تصویری که آپلود با برنده شدن اعلام کرد روز بعد, او گفت:.

[مرتبط: UCLA نوازندگان حداکثر رساندن نوظهور زمان به دنبال پروژه های جدید فرم های هنر]

در محل مشهور قضات Grimes گفت: بهار آواز کار کرده است برای تنظیم زوم جلسات بین هر هنرمند و موسیقیدان معروف به فرصت های آموزشی. این حس اتحاد بین هنرمندان یکی از مفید ترین جنبه های سوئیچینگ به یک پلت فرم آنلاین گفت: آلنا Abella یک چهارم سال مالی actuarial mathematics دانشجویی که انجام شده است در این سال به عنوان بخشی از اواز یا موسیقی دو نفری اجتماعی پروژه هنر.

او گفت که او و متی گیلبرت چهارم-سال موسیقی شناسی و نیم دیگر از این دو شده است تلاش برای ایجاد یک واقعی اجتماعی پروژه هنر خود را به نمایش آهنگ. آخرین شعر از این آهنگ است که "آیا من می توانم هنوز هم دوست دارم از شما خیلی دور است ؟" و گیلبرت اجتماعی گفت: پروژه هنر در تلاش است تا با ارائه پاسخ به این سوال است.

او گفت: آنها را به دانش آموزان ارسال یادآور ویدئوها و عکس ها از روز خود را در UCLA قبل از بهار سه ماهه انتقال به دوره های آنلاین. اگر همه می توانند با هم در ویدئو های خود را, او گفت: مخاطبان خود را ببینید تجارب افراد دیگر در حال حرکت از UCLA به قرنطینه و قادر به آنها را مربوط به خود را دارند.

"(آهنگ ما) دارای نوع های گرفته شده در یک معنای جدید" گیلبرت گفت. "(این موضوع در حال حاضر) تقریبا مثل این است که خیلی دور از دانشگاه و حتی بودن خیلی دور از ما زندگی قبلی."

با وجود در نظر گرفتن در یک فرمت جدید بهار آواز خواندن را هدف همان باقی می ماند ریشه در هسته خود Grimes گفت. از بین بردن بسیاری از تئاتری بازده این رویداد به آن مجموعه اولیه از ارزش دادن به افزایش دانشجو نوازندگان یک خروجی خلاق خود را به اشتراک بگذارید روش بیان خود, او گفت:. و اگر همه می رود به عنوان برنامه ریزی شده Grimes گفت: آن را ترک بینندگان و نوازندگان احساس ایران با خلاقیت است.

"هنگامی که شما در نوار پایین Pauley شما نوار دور مشهور قضات شما نوار دور تمام آن چیزهایی; چه هنوز هم وجود دارد و در قلب آن است که این پلت فرم بسیار زیاد برای دانشجو هنرمندان به سهم خود روایت به ساخت جامعه و واقعا هم می آیند ... به نمایش گذاشتن استعداد بسیار زیاد است که دانش آموز ما بدن است," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن