برخی از افراد برنامه ریزی برای رفتن در تعطیلات اسپانیایی حتی در طول همه گیر

استرالیایی ها در تعطیلات در بنیدورم اسپانیا تحلیلگران نشان داده اند که برنامه نویسی عمیق برخی از مردم را ب

توسط ATROTICNEWS در 8 مرداد 1399

تحلیلگران نشان داده اند که برنامه نویسی عمیق برخی از مردم را به رفتن در تعطیلات به مکان هایی مانند اسپانیا و حتی اگر وجود دارد یک جهانی ویروسی همه گیر مواج در سراسر جهان است. اسپانیایی تعطیلات عمیقا تعبیه شده در خون خود.

"این افراد هیچ کنترلی بر آنها اصرار به رفتن در تعطیلات به برخی از سوراخ شاش اسپانیایی هتل و جمع در سواحل به سر می برند با دیگر مردم بریتانیا از شمال. آن است که کاملا برنامه ریزی شده در درون خود را ضعیف و روح و روان برای رفتن در تعطیلات هر وضعیت.

"دولت در حال حاضر اعلام کرد که هر کسی از بازگشت از اسپانیا را به خود منزوی برای 14 روز پس از بازگشت از خود انت تعطیلات. این Covidiots باید شناخته شده, گاییدن, خطرات قبل از قرار دادن هر کس در معرض خطر در انگلستان با رفتن بر روی خونین خود را در تعطیلات.

"سطح برنامه نویسی نهفته در غیر مسئولانه رفتار خودخواهانه از این مردم که نمی فکر می کنم از هر کس دیگری به جز خودشان."

گردشگران داخلی در اسپانیا در حال حاضر محکوم به از دست رفته دو هفته از کار هنگام بازگشت به انگلستان و بسیاری از احتمالا از دست دادن شغل خود.

یکی از توریستی در بنیدورم اسپانیا میک از منچستر, 23 نشان داد سرخوردگی خود را در تصمیم دولت.

"من اهمیتی نمی دهند اگر جنگ جهانی fookin' سه. من و من جفت در حال رفتن در تعطیلات به اسپانیا و هیچ کس نمی تواند چیزی در مورد آن انجام," او گفت: قبل از استفراغ جهنده و سپس parejo سقوط خود را از بالکن هتل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن