برخی از Pa. مهاجران اجازه خروج از زندان در میان coronavirus باید بازگشت به بازداشت, قاضی, قوانین

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 5:29 PM EDT May 28, 2020چندین مهاجران با موجود مسائل مربوط به سلامت

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

چندین مهاجران با موجود مسائل مربوط به سلامت که منتشر شد از بازداشت در پنسیلوانیا بیش از نگرانی های مربوط به رمان coronavirus باید بازگشت به زندان به دلیل شرایط در برخی از زندان را به شدت بهبود یافته یک قاضی فدرال حکم داد.

در 32 صفحه یادداشت و نظم در دوشنبه ایالات متحده در منطقه قاضی John E. Jones III نوشت که دادگاه اشتباه در کنار احتیاط در قبلا سفارش انتشار چندین مهاجران بر اساس حقایق موجود در آن زمان به عنوان به خوبی به عنوان مسری طبیعت از ویروس. نیویورک شهرستان, زندان, و کلینتون تادیبی شهرستان گفت: باید "به سرعت و به طور موثر" اجرا دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و "مانع هر گونه بالقوه شیوع در دیوار خود را."

منافع عمومی در ادامه به بازداشت مهاجران گفت: بیشتر این خطر وجود دارد که آنها از COVID-19 در دو زندان.

"در زمان نوشتن ما نزدیک به یک ماه پیش آن را معقول و منطقی به فرض که آن را تنها یک ماده از زمان قبل از COVID-19 نابود زندان های ما جمعیت" جونز گفت. "خوشبختانه که می ترسید نتیجه به طور کلی به تصویب می آیند تا حد زیادی با توجه به اقدامات سریع از تسهیلات مقامات."

بخوانید: آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا به دنبال آزادی از 5 شهرستان نیویورک مهاجرت در میان بازداشت شدگان coronavirus

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

پایک تادیبی شهرستان, او اشاره کرد متفاوت بود. با وجود تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus وجود داشته است 40 تایید موارد COVID-19 در میان کارکنان و زندانیان و همچنین دو مرگ.

علامت والترز سخنگوی نیویورک شهرستان ارجاع سوال به ایالات متحده مهاجرت و گمرک که اظهار نظر نمی کنم در جریان دادخواهی.

یخ گفته مقامات بهداشت و درمان و رفاه و ایمنی از مهاجران در بازداشت است یکی از بالاترین اولویت است. اپیدیولوژی آنها گفته شده است ردیابی شیوع به روز رسانی پروتکل ها و صدور ارشاد به کارکنان در مورد غربالگری و مدیریت قرار گرفتن در معرض بالقوه در میان بازداشت شدگان است.

این آژانس همچنین با این نسخهها کار با بهداشت محلی همکاران برای دیدن اگر مردم نیاز به تست اضافی و یا نظارت برای مبارزه با گسترش ویروس گفتند.

در یک بیانیه اندی هوور سخنگوی آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا گفت: عدم وجود تست مثبت در نیویورک شهرستان, زندان, و کلینتون تادیبی شهرستان است و تنها نشانه ای که آنها در حال تست است.

"وجود دارد هیچ سوال COVID-19 است که در داخل هر دو امکانات و وجود دارد بسیاری از مردم با علائم. آن را فقط یک ماده از زمان قبل از اینکه مردم شروع به گرفتن واقعا بیمار" هوور گفت. "قرار دادن مشتریان ما کسانی هستند که در افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید و مرگ به دلیل سن و اساسی شرایط پزشکی را به این زندان معاشقه با فاجعه است."

حاکم در ابتدا اعمال شده به هفت مهاجران.

اما جونز بعد خالی تصمیم به آن اعمال شده به دو نفر. که به خاطر یک مهاجر بعدها مبتلا COVID-19 در حالی که دیگر شده است نشان علائم این بیماری است. او باید آزمایش قبل از پایان روز و گزارش نتایج به دادگاه.

قاضی ابراز نگرانی و ناامیدی که وکیل نیست قبلا گزارش که اطلاعات به دادگاه.

مرتبط با: برخی از شهرستان نیویورک مهاجرت بازداشت شدگان اعطا آزادی به دلیل خطر ابتلا به کروناویروس

آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا, ACLU حقوق مهاجران پروژه ملی و زندان پروژه و Dechert دفتر واصل طرح دعوی در دادگاه در مارس 24 در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ. آنها بعد قاضی به تبدیل این مورد به یک دعوی در دادگاه اقدام کلاس.

سه مهاجران — Rodolfo آگوستین Juarez-خوارز, 21, از السالوادور; Jean C. H. آگستین, 34, هائیتی; Mayowa Abayomi Oyerdiran, 40, نیجریه — باید به طور داوطلبانه تسلیم به نیویورک شهرستان, زندان بعد از 4 بعد از ظهر روز سه شنبه قاضی دستور داد. آنها را قرنطینه می شود و به مدت دو هفته.

جونز گفت که اکثریت مهاجران "در حال حاضر خطر کمی به مردم است." اما او ابراز نگرانی در مورد برخی از آنها از جمله آگوستین بود که به جرم قاچاق هروئین در حالی که در اختیار داشتن سلاح گرم بدون مجوز در سال 2017.

در نیویورک شهرستان, زندان, جونز گفته شده است وجود دارد یک مورد تایید شده از COVID-19.

هر چند مردم برگزار شد و در خوابگاه به سبک مسکن, کاهش جمعیت باعث می شود اجتماعی فاصله بیشتر عملی است. تمام کارکنان شاغل در مناطق از جمله پزشکی و پردازش پست الکترونیکی و پذیرش پوشیدن باید N95 ماسک. و مهاجران ارائه شده با یک ماسک دوم به پوشیدن زمانی که آنها در حال شستن خود یکی دیگر جونز گفت.

او در توصیف این تغییرات به عنوان یک "drastic بهبود" در شرایط.

بیشتر: ACLU of Pennsylvania به دنبال به نوبه خود یکی از آن موارد مهاجرت به دعوی در دادگاه اقدام کلاس

در روز سه شنبه وکلا برای مهاجران ثبت اضطراری حرکت درخواست قاضی به حکم و تجدید نظر در این تصمیم است.

این حرکت می گوید که یک مهاجر که برگزار شده بود در کلینتون تادیبی شهرستان و در سمت چپ با یک سرفه خفیف بود و بعد از آن در بیمارستان بستری و پس از "مسلما" پیمانکاری COVID-19 در حالی که قفل شده است. او در حال حاضر "به سختی منسجم."

کلینتون تادیبی شهرستان گزارش شده بدون تایید موارد COVID-19.

بدون کافی تست حرکت کشورهای عدم تایید موارد اساسا بی معنی است.

وکلای مورد مناقشه دولت "ادعا کرد که شیوه های" اجتماعی فاصله بهداشت و بهداشت گرفت و موضوع را با, چگونه آن را مشخص سوابق کیفری از مشتریان خود را.

"ریسک در این مورد بیش از حد بالا برای دادگاه به حل و فصل این موضوع در ناقص رکورد" وکلای نوشت. "آن را به معنای واقعی کلمه یک موضوع مرگ و زندگی."

همچنین علاقه: "واقعا خوش شانس:" انسان خدا را شکر به خارج از شهرستان نیویورک زندان با توجه به coronavirus نگرانی

با باقی مانده مهاجران جونز گفت که او در بر داشت که به تازگی شواهد ارائه شده به unpersuasive.

وکلا برای مهاجران بعد از ثبت اضطراری حرکت برای قرار دادن تصمیم بر نگه دارید در حالی که آنها درخواست تجدید نظر آن در ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر به 3 مدار.

جونز گفت که او می داند این استدلال که گسترده آزمایش مورد نیاز است برای مبارزه با گسترش coronavirus. اما او گفت که یک راه حل عملی در این زمان.

"چنین حجیم تست در دسترس است در هر نقطه در این شهرستان از تاریخ نگارش این" جونز گفت. "ما نمی توانیم نیاز به کمال ... زمانی که چنین نتیجه لجستیکی غیر ممکن است برای رسیدن به."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن