امضای A Cappella بر زن و وحدت در ارتباط عاطفی medley

امضای A Cappella است که گرفتن یک استراحت از آن معمول شاد و بی خیال انتخاب آهنگ برای ارائه یک مطلب جدی و عاطفی

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

امضای A Cappella است که گرفتن یک استراحت از آن معمول شاد و بی خیال انتخاب آهنگ برای ارائه یک مطلب جدی و عاطفی عملکرد در بهار آواز خواندن.

در حالی که همه زنان cappella گروه هنوز هم مرکز آن عملکرد در اطراف آن معمول موضوع زن توانمندسازی آن را به حرکت به دور از معمول خود را شاد آهنگ. این گروه امیدوار است برای انتقال پیام خود را از وحدت و انعطاف پذیری از طریق آمیزه ای از سرنوشت فرزند "بازمانده" و همراهی Kesha به نام "دعا." الهام بخش برای تنظیم و عاطفی پیام آمد از فضای حمایتی گروه ترویج درون خود دارد گفت: رئیس جمهور از امضا و دوم-سال انسان شناسی و جامعه دانشجویی چوپان Winnett.

"تماس با ما (آمیزه ای) یک آهنگ برای انعطاف پذیری" Winnett گفت. "این بسیار در مورد یک جامعه از قدرت زنان و حمایت از یکدیگر یادگیری از طریق تروما (و) در حال توسعه خود را به عنوان مردم است."

در حالی که ترکیب موجود در تم از قدرت قابل استفاده برای بسیاری از نوازندگان تجربیات خود آن تاثیر عاطفی ساخته شده آن را به چالش به عمل Winnett گفت. جاذبه ترتیب منجر به گریان تمرینات که در پایان با آغوش زمانی که آنها قادر به عمل در شخص با هم. از طریق مشابه به اشتراک گذاشته لحظات و بحث در اطراف احساسی پیام از medley این گروه بیشتر شد از نزدیک پیوند می خورند Winnett گفت.

امضای قبلی اجرای – هر چند هنوز هم متمرکز به نمایندگی از قدرت ایالات زنان شده اند به عنوان خام و احساسی است. تصمیم به تغییر جهت دادن از این گروه به طور منظم انتخاب آهنگ آمد از بحث در مورد قدرت داستان سرایی که Winnett گفت: رهبری به جهت های مختلف آن است که مصرف از آن در بهار گذشته بخوان medley.

آخرین زمان امضای ظاهر در بهار آواز خواندن در سال 2015 از اعضای آن انجام Beatles تنظیم. اگر آن را سرگرم کننده برای انجام Winnett گفت: آن را سخت تر برای یک گروه از زنان مدرن برای شناسایی آهنگ ها نوشته شده و انجام شده توسط مردان در 1960s. بنابراین برای این سال را به رقابت امضا ایجاد شده آمیزه ای که مربوط به اعضای خود را بیشتر شخصی است که اجازه عاطفی عنصر به مجموعه خود را جدا از اجراهای قبلی گفت: سال دوم انسان شناسی و جامعه, دانشجو, Sapna Ramappa.

"این قطعه به معنای زیادی به من چون من همیشه یک فمینیستی و ... از طرفداران بزرگ از به هم چسبیده و حمایت از یک دیگر" Ramappa گفت. "این زد و خورد ... ما در حال انجام به شدت بر این است."

در بالا از آن فمینیستی روایت امضا عملکرد این سال با هدف کشف ارتباط بین مادران و دختران از طریق "بازمانده" و قوی همدلی از زنان با "دعا." اگر چه این گروه هنوز هم نگه داشته و مخاطب در ذهن امضا قطعه کمتر خواهد بود متمرکز جذاب برای تماشاگران محور در اطراف یک پایه تر داستان از زن شفقت Winnett گفت.

همراه با آن ضبط , عملکرد, امضای همچنین تولید یک هنر مفهومی تصویری به درایو صفحه اصلی پیام خود medley. این ویدئو شامل صحنه هایی از تمرینات و لحظات مشترک بین امضای اعضای آنها به عنوان آماده برای بهار بخوان. در نهایت سال چهارم رقص دانشجو سابینا Schaffer گفت: آنها امیدوارند این تصویری است که قادر به آوردن مجازی مخاطبان به عملکرد خود را با نشان دادن گروه خود را پشت صحنه فرهنگ و فرایندهای خلاق.

"(یک) هدف با ما صفحه است که به نوعی به مردم کمی دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از آنچه آن را مانند به در ما و در جامعه زنان که عاشق یکدیگر بسیار و عشق انجام" Schaffer گفت.

اگر چه آنلاین طبیعت بهار آواز طول می کشد دور توأم احساس اعضای معمولا در حالی که آواز خواندن با هم مانع اتحاد اجازه امضا برای آزمایش روش های جدید را به جلو اعضا' هویت به عنوان نوازندگان Winnett گفت. در طول یک زندگی بهار آواز خواندن عملکرد تماشاگران هستند به طور معمول آگاه از امضای intersectional پس زمینه و شخصیتهای اما این گروه همراه با ویدئو را تلاش برای بستن این شکاف ریختن نور را در این گروه به عنوان یک جامعه متحد و دوستان Winnett گفت.

"شده اند وجود دارد زمانی که ما ... فراموش نکنید که این عملکرد به دلیل آن را مانند یک جشن است که ما به عنوان زنان و که ما به عنوان نوازندگان" Winnett گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب