سه نکته برای پوشاک مردانه

در جلوههای نوین لباسها در نقش حفاظتی آنها میتوان به انواعی از لباسهای حفاظتی یا لباسهای مانند پوشاک فضانوردی،

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

در جلوههای نوین لباسها در نقش حفاظتی آنها میتوان به انواعی از لباسهای حفاظتی یا لباسهای مانند پوشاک فضانوردی، پوشاک زرهی، پوشاک غواصی، مایو، پوشاک حفاظت کننده در مقابل نیش زنبور، لباس چرمی موتورسواری و لباسهای محافظ اشاره کرد. در پارهای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت میکند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیطهای پزشکی). وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیبرسان و سایر خطرها است. گفته میشود وی هنگام مرگ خود بیش از ۳۰۰۰ دست لباس داشت. هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بینالمللی و ۲ جایزه ملی شده است. لباسهای اولیه از پوست حیوانات تهیه میشدند. متودهای سنتی تهیه لباس و بهترین کارخانه های تولید پارچه تنها بخشی از میراث این برند می باشد. این نکته را از یاد نبریم که حتما هنگام انتخاب و خرید کاپشن مردانه اولین اولویت مهم توجه به جنس الیاف و طول پارچه است.

علاوه بر آن جنس مایو باید از مواد پلاستیکی باشد تا جذب آب حداقلی داشته باشد و هنگام شنا دست و پا گیر نشود. همیشه برند بودن یک محصول، نشانه کیفیت بالا نیست، با این حال هنگام خرید لباس مردانه حتما به کیفیت آن توجه كليك كنيد کنید. ژیله همانند کاپشن دوخته میشود و تفاوت آن در بدون آستین بودن است. در قرون وسطی مردم فقیر لباسهای سادهای برتن میکردند اما ثروتمندان از لباسهای دوخته شده از حریر و ابریشم مرغوب شرق استفاده میکردند؛ مثلاً ملکه الیزابت اول، سمبل مد در دوران خود بود. لباس مردم عهد باستان بسیار گشاد بود. همچنین مردم بدنهایشان را به وسیله عطر، لوازم آرایش و مدل دادن به موهای سر، صورت و بدنشان پیراسته میکنند. با توجه به انواع فراوان پوشاک مردانه، فروشندگان خرد این لباسها باید با استفاده از راه مناسبی، به روزترین و پرفروشترین اجناس را با مناسبترین قیمت ممکن به صورت عمده تهیه کنند. باید لباسی را خریداری کنید که جنس پارچه ی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در صورتی که جنس پارچه برای شما ناشناس است میتوانید در مورد آن تحقیقات لازم را انجام دهید. آنها همچنین بدنشان را به وسیله کارهایی مثل خالکوبی و جای زخم و دیگر کارها علامتگذاری میکنند. این کارها ممکن است نشانهای از پوشاک باشند اما پوشاکی به وجود نیامدهاست. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت میکند. شیوۀ بارگذاری و نمایش آنها نیز ممکن است به شکل پست، استوری یا لایو باشد. آقایان برای مجالس رسمی یا قرارهای خاص و مهم کاری از ساعت های مچی فلزی استفاده می کنند. هاکوپیان تولید لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را برعهده گرفت و در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ار آن رونمایی کرد. اگرچه شلوار را در ۲ دسته شلوار بیرونی و خانگی میتوانیم قرار دهیم اما در ایران شلوارکها تنها مخصوص خانه هستند. اینکه شما قرار است این پیراهن را با چه نوع شلواری بپوشید اهمیت بسیار زیادی دارد. هاکوپیان امروز با ایجاد ۲۳ فروشگاه زنجیرهای در سراسر ایران، داشتن سامانه مشتریمدار نوین، توسعهٔ بخشهای طراحی، تولید و پخش با ایجاد یک کارخانهٔ تولید کت شلوار کلاسیک و اسپرت و یک کارخانهٔ تولید پیراهن و نیز همکاری با دانشگاههای ایران در رابطه با آموزش این رشته از طریق آموزش و نشر کتاب و برقراری و حفظ ارتباط با مراکز مد اروپایی، موجب ایجاد فرصت برای علاقهمندان به کار و سرمایهگذاری در این رشته شدهاست.

پیراهن مردانه سفید یکی از محبوبترین رنگهای پیراهن مردانه برای آقایان است؛ ابن پیراهن برای زیر کت و شلوار در مجالس رسمی بسیار کاربرد دارد. فرایند تولید کت و شلوار و پیراهن در کارخانههای هاکوپیان و نوراشن (شرکت) در بومهن تهران انجام میگیرد. ↑ «رونمایی از لباس رسمی تیم ملی؛ کت و شلوار سورمهای». تیشرت ها برای مناسبات رسمی مناسب نیستند بلکه برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی کاربرد دارند. تام فورد از موفق ترین برندهای حوزه پوشاک مردانه است و این موفقیتش را مدیون ایده های خلاقانه طراحانش است. اما تمام موارد فوق زمانی محقق خواهد شدکه صفت اصلی یعنی پوشاندن حتی جزئی کوچکی از بدن را دربرداشته باشد. سومبات هاکوپیان بنیانگذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد کار دوزندگی شد و در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تأسیس کرد. هم اکنون یکی از بزرگترین شرکتهای طراحی و تولید پوشاک در ایران است که انواع پوشاک مردانه را طراحی و تولید میکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن