Scattertones' پیوند به ضروری برای عملکرد با وجود اینکه پراکنده از هم جدا

Scattertones آوردن یک عملکرد جدید به جدول برای این سال را به بهار می خوانم. در حالی که این گروه معمولا انجام س

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

Scattertones آوردن یک عملکرد جدید به جدول برای این سال را به بهار می خوانم.

در حالی که این گروه معمولا انجام سبک پاپ آهنگ با یک سولیست برجسته این زمان اعضای آن تصمیم گرفتند به صورت دسته جمعی گروه گرا قطعه با 17 عضو گروه انجام Billie Eilish را "هنگامی که این حزب بیش از." Scattertones جمهور Aram Krakirian یک چهارم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی گفت: این گروه انتخاب به سوئیچ کردن آن سبک امضا شد و بر اساس تمایل به آزمایش با شدید عاطفی تغییرات آشکار در سراسر آهنگ.

"ما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه که ما می خواستیم مخاطب احساس برای بخش های مختلف از آهنگ" Krakirian گفت. "آن ها ما را مجبور به پرداخت توجه بیشتر به زبان بدن و حالات چهره و ارتباط ما با یکدیگر روی صحنه. ساخته شده است که آن را به طور قابل توجهی متفاوت از معمول خوش بین آهنگ ها."

برای یک گروه قطعه از این مکان اهمیت بیشتری در هماهنگ میان اعضا وجود ندارد سولیست برای جلب توجه و دور از جزئی آوازی معایب گفت هیلی خوانده شده را علامت دوم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی و مدیر کسب و کار برای Scattertones. بدون زندگی می کنند و عملکرد هر عضو به صورت جداگانه ثبت شده و به کمک قطعات خود را که کمک به کامل لایه لایه صوتی تجربه در کنار خود تصویری عنصر. مارک گفت: اعضای عادت به تمرین به صورت جداگانه برای اطمینان از کیفیت از دست رفته نیست در انتقال از یک فرد نشان می دهد.

"ما معمولا چندین اجرای هر یک از سه ماهه" مارک گفت. "حتی با پیوستن به مردم در اسرع وقت ما صرف مقدار زیادی از زمان به تنهایی و با هم به لهستانی و هماهنگ. آن پایین می آید به یک روز به صورت روز که در آن ما به طور مداوم در حال هل دادن خودمان بهتر شود."

مارک گفت: جمعی از a cappella کاسته استرس ایجاد یک virtual عملکرد. معمولا شیوه تقاضا حداقل شش ساعت برای گروه تمرین در هفته و حتی بیشتر در خصوصی او گفت: اما مثبت شیمی در میان اعضای آن ایجاد یک محیط حمایتی به منظور ایجاد انگیزه در اعضای. Paravi داس یک سال اول تئاتر دانشجویی گفت: او احساس ارتباط بین عملکرد با کیفیت و پویا و حتی قبل از اینکه به طور رسمی از پیوستن به این گروه است.

"در پاسخ امتحانات ابتدائی فارغ التحصیلان آمد و خواند با اعضای فعلی," Das گفت. "این باور نکردنی است که در حالی که شما ممکن است بدانید شخص شما به اشتراک گذاشته ام همان تجارب و احساسات از طریق آواز و پیوند صمیمی است که می رود فراتر از به سادگی در حال اجرا با هم."

این پیوند صمیمی کمک می کند تا ایجاد انگیزه در افراد برای تصحیح عملکرد خود گفت: Carly چوب سال دوم تئاتر دانشجویی. امسال بهار بخوان چوب اعتبارات این پیوند به عنوان یک عامل کلیدی در حفظ تمایل خود را برای آماده سازی و انجام حتی در حالی که جدا از دیگر اعضای این گروه است.

"رابطه جنبه ای از آن همه چیز است" چوب گفت. "در حالی که من عاشق موسیقی خود را که همراه با دیگر اعضای همیشه چرا من می خواهم برای رفتن به تمرینات در هر هفته."

برای Scattertones اعضای آن موسیقی و احساسی پویا مرکزی است به کیفیت هر عملکرد Krakirian گفت. وجود دارد یک همزمانی به گروهی که از آن است که عملکرد-آماده است که نیاز به هر عضو باید در همان صفحه با احساسات گروه پویا و ریتم است.

در حالی که این گروه با موسیقی مدیر Krakirian گفت: هنوز جدایی ناپذیر است که هر کس سهم خود را عاطفی و خلاق تفسیر قطعه و رسیدن به یک توافق در مورد سبک و چشم انداز قبل از هر تمرین آغاز می شود. به این ترتیب هر کس می داند جمعی اهداف برای قطعه ایجاد یک کلی منسجم عملکرد.

"گاهی اوقات هنگامی که شما به پایان برسد یک آهنگ شما نیاز به یک لحظه" Krakirian گفت. "همه سکوت و به دنبال در هر یک از دیگر مانند" وای ما فقط کار را انجام داد و در آن لحظه شما می دانید یک آهنگ آماده است."

Scattertones آماده شده برای بهار بخوان از ماه فوریه مارک گفت. اگر چه این گروه پس از ساخته خلاق تغییرات مانند برش choreography, علامت گفت: انتقال به یک پلت فرم های مجازی شده است و این گروه عملکرد باید حفظ کیفیت زندگی نشان می دهد.

"Scattertones همواره در مورد موسیقی و مردم" مارک گفت. "ما می خواهیم بهترین های ما برای هر عملکرد, اما مهم ترین چیز این است که ما لذت بردن از تجربه روی صحنه است و مخاطب از آن لذت می برد همراه با ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن