بازگشایی PA بنیانگذار خوشحال با روز دوشنبه تجمع راضی است که افراط گرایان دور مانده

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 2:37 PM EDT Apr 21, 2020نگرانی در حال حباب تا در روزهای منتهی به روز دوشنبه

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

نگرانی در حال حباب تا در روزهای منتهی به روز دوشنبه "بازگشایی پنسیلوانیا" تجمع در هریسبورگ را کاپیتول مراحل است که افراط گرایان خواهد حضور و یا خشونت خواهد فوران اما کسانی که بازی نمی کند ،

"من نمی بینم شدید نماینده ای که مردم از ترس. من نمی بینم کسی قفل شده و لود شده و به دنبال جنگ" گفت: Teo د لاس حرس این سازمان از یک Facebook گروه های درگیر در این تجمع است. او ایجاد شده بازگشایی, PA, مارس 13 و هشت روز بعد از آن افزایش یافته است به 60,000 اعضا از جمله برخی از مراقبت های بهداشتی کارگران و صاحبان کسب و کار.

این مهم است که پیام نمی تواند مبهم او معتقد است که به دلیل بازگشایی کسب و کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است را نجات خانواده ها از مشکلات اقتصادی و تمام است که می افتد خارج از کمبود شغل و همچنین صرفه جویی در کسب و کار. گروه خود و دیگران در حال اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به بازگشایی دولت در اقتصاد است.

د لاس حرس یک حرفه ای از Norristown زمان با خانواده خود به این تجمع و او به فکر در نظر گرفته شده و پیام تحویل داده شد: راه اندازی مجدد اقتصاد پنسیلوانیا در راه به عهده دارند.

"من شنیده ام مردم سخن می گویند که ما باید باز با خیال راحت. ما می خواهیم دولت برای پیاده سازی کنترل است که اجازه می دهد تا ما را به کار کسب و کار ما. من فکر کردم که موضوع سخنرانی. من فکر نمی کنم هر کسی که در تلاش بود به تظاهر به عنوان اینکه این ویروس وجود ندارد" او گفت:.

او Latino اما نمی بینم بسیاری از مردم از رنگ نشان داده شده در این تجمع است. آن را به نظر می رسد در درجه اول سفید و مردان بیشتر از زنان است. چند نفر حمل اسلحه.

آن نگاه مانند یک تهمت سیاسی رالی با رئیس جمهور انتخاب مجدد پرچم های پرواز. فروشندگان به نظر می رسد به فروش تی شرت و آگهی ها.

دو دیگر گروه های درگیر در این تجمع بودند ساکنان نیوکاسل برابر بیش از حد قرنطینه که 69,000 اعضا در Facebook به عنوان از آوریل 21 و پایان این مستند که از 8000 عضو دارد.

این بازگشایی PA صفحه بسیار شبیه به دیگر Facebook گروه هایی که حباب تا در دو هفته گذشته برای بازگشایی دولت در اقتصاد رسم طیف گسترده ای از نظرات قوی.

برای مثال یک پست در مورد این که آیا یک مشتری می توان گفت به ترک یک فروشگاه مواد غذایی و یا بهداشت و درمان برای پوشیدن یک ماسک صورت کشید و پاسخ در مورد قانونی استثنا و آمریکایی ها با حقوق معلولین; آن را نیز رهبری یک دیدگاه برای تماس با دیگر یک "libtard" و دیگر موهن نظر و سپس او را ترک ،

امید: 'در آستانه مرگ': بیمارستان نیویورک را بسیار 1st COVID-19 بیمار را نجات داد ECMO درمان

در زمان: عکس: Coronavirus پوشش از طریق یک جدول زمانی در پنسیلوانیا مرکزی

در پست دیگری در مورد یک نیوزویک گزارش می دهند که کنتاکی را coronavirus عفونت افزایش یافته و پس از یک هفته از اعتراض به بازگشایی کسب و کار یک نفر نوشت: "هیچ معامله بزرگ! مردم نیاز به این را دریافت کنید. ... این است که به نام گله ایمنی است." چندین نفر دیگر آن را به نام "خبر جعلی" و یکی بود: "نگران نباشید هنگامی که coronavirus موارد به موشک وار رفتن بیش از چند هفته آینده. اعداد خواهد سنبله به دلیل تست های بیشتر در دسترس هستند و نه لزوما به این دلیل که ویروس از کنترل خارج شده است. رسانه ها را با استفاده از این شما را بترساند. اجازه ندهید که آنها را. را انتخاب کنید به شیر نه گوسفند."

یکی از نگرانی در مورد افراط گرایان نشان دادن به این تجمع درگیر رسانه ها به عنوان به خوبی. اعضای بازگشایی PA نگران است که اگر گروه های افراطی نشان داد تا رسانه ها را رنگ تصویر از کسانی که در نقاط دورافتاده و پیام از گروه بزرگتر خواهد بود از دست داد.

در هفته های آینده د لاس حرس " گروه تمرکز در گفتن داستان از مردم تحت تاثیر قرنطینه و امیدواریم که گرگ می خواند آن و حرکت بیشتر به سرعت برای باز کردن دولت است.

"هدف ما این است که واقعا به فشار دولت برای باز کردن به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است," او گفت:.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن