تأمل در انزوای اجتماعی و دورى از طریق عکاسی

Wکلاه می کند انزوا معنی به ما ؟ چگونه ما در مورد آن احساس هنگامی که آن را تحمیل و آزادی ما گرفته میشه ؟ پار

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399

Wکلاه می کند انزوا معنی به ما ؟ چگونه ما در مورد آن احساس هنگامی که آن را تحمیل و آزادی ما گرفته میشه ؟

پاره بین بودن یک عضو مسئول جامعه با ماندن در خانه و احساس از دست دادن آزادی ما از عمل, عکاس و مدیر آنا Radchenko بصری به بررسی مفهوم ذهنی و فیزیکی جداسازی از طریق دو کپسول-عکاسی سری.

Niccolò L. M. Montanari توضیح می دهد: "پس از فکر اولیه که نداشتن را بهانه نمی بینید که مردم را صدا نمی کند که آن را در نهایت به من ضربه زد. من در واقع از دست مردم ؟ یا من فقط خسته از صدای من صدای خود را? تقریبا با دو ماه ارزش مستند به اندیشیدن بیش از آن من شده است صحبت کردن در مورد آن را به دوستان و خانواده و مردم با آنها کار کنم. آنلاین به طور انحصاری ،

Provolka_render

"این همه بسیار بستگی به میزان محدودیت هایی که قرار داده شده است در محل ما دولت های مربوطه. شما ببینید در ایتالیا شما نیاز به یک مقاله بیان کرد که چرا شما در حال ترک خانه خود را که در آن شما زندگی می کنند و که در آن شما می رویم. من دارم میرم از دست, تعداد, اما از آنجایی که آنها تصمیم به گماشتن این دمدمی سنت ما تا به حال حداقل چهار "رسمی" نسخه که منتشر شده است. درست است که ویروس به ما ضربه سخت ترین, بنابراین من نه اظهار نظر در این فاصله اجتماعی اقدامات لازم را برای زنده نگه داشتن ما. اگر هر چیزی, آن را فقط یک حفاری در جهان ما-مشهور درد مقعد بوروکراسی.

Melancholy Rooms - 01

"یک نفر به من شده است با صحبت کردن به عکاس و کارگردان فیلم آنا Radchenko. در اصل از مسکو او شده است زندگی در لندن پس از او کارشناسی ارشد عکاسی مد از کالج لندن از مد. او در ابتدا به منظور به اشتراک گذاشتن یک سری از عکس ها و بررسی جنبه های مختلف از انزوا. بدیهی است که همه شات قبل از lockdown اما آنها فقط به نظر می رسید مربوط تر از همیشه در چشم انداز فعلی.

Melancholy Rooms - 04

"با عنوان سودا اتاق این پروژه در اصل به عنوان بخشی از فضای نمایشگاه. این عکسهای تمرکز بر ایده زندگی در یک hyper-متصل جامعه است که در آن فن آوری نقش بسیار حیاتی در چگونه ما مربوط به یک دیگر. اما همانطور که همه ما می دانیم که به جای آوردن ما نزدیک این دستگاه ها همیشه تمایل برای منزوی کردن ما. است که تا زمانی که فرصتی برای دیدار با مردم در زندگی واقعی گرفته شده دور و تماس های ویدئویی را تبدیل به تنها راه برای قطع ارتباط با دوستان ما (هر چند هنوز هم متوقف نشده من از نجات بر روی آنها). آنا عکسهای همچنین نگاه فیزیکی جداسازی و چگونه در این بار تلاش ما تمایل به برگرداندن به ما اساسی ترین نیاز دارد. با تعداد فزاینده ای از محدودیت های ما به تمام کنترل و تقریبا عقب بودن بچه ها در این باور که ما خواهید بود پس از نگاه و مراقبت. شما می دانید مته – wake up, خوردن, خواب, خوردن, خواب برخی بیشتر.

Rupor2_render

"از این همه شده است وجود دارد یک نتیجه مثبت. و من نه در تلاش برای جستجو برای یک درس آموخته می شود در تمام این ظروف سرباز یا مسافر. اما من متوجه شدم که من واقعا بهتر به مردم است. درخواست چگونه مردم در حال حاضر یک سوال لود شده و آن را نه فقط رسمی تبریک – من در واقع می خواهم به مورد آن می دانیم. من فکر می کنم این دانش است که همه ما تجربه این است که آن را تبدیل به همه زندگی ما وارونه است. امیدوارم ما خواهید بود از این به زودی به اندازه کافی و ما احتمالا بازگشت به ما بدبین شویم. اما حداقل ما باید چیزی مشترک با هر غریبه دیدار ما در خیابان. در گردهمایی های اجتماعی اگر همه چیز با شکست مواجه, ما همیشه قادر خواهد بود به یاد بیش از ما رابطه پیچیده با Rona."

Melancholy Rooms - 02

هنرمند بیانیه

اگر چه این عکس به ضرب گلوله کشته شدند بین المللی مستند آنها به تبدیل شدن به حتی بیشتر مربوطه در چشم انداز فعلی. ما خودمان را پیدا کنید در یک جایگزین واقعی که در آن ما مجبور به تغییر عادات ما و برخی از صفات که ما صرف زمان زیادی در خود ما است. بسیاری از آنچه ما در زمان داده شده از جمله آزادی به ترک خانه های ما رفتن به محل کار و دیدار با مردم جایگزین شده است توسط یک رشد احساس عدم اطمینان و با خود بردهاند. اما این همچنین به معنای بازشناسی ارزش های ما به عنوان ما در حال حاضر جای اهمیت بیشتری در ارتباط با مردم است. ساده "حال شما چطور است ؟" در حال حاضر لود شده و معنی دار سوال و نه فقط رسمی تبریک.

Melancholy Rooms - 03

اعتبارات

مدیر خلاق و عکاس: آنا Radchenko @anna_radchenko
3d: Dimitri Rimss در لذت بردن از رندر @enjoyrendering
آرایش هنرمندان: اولگا Zvereva گالینا Mahacheva گالینا Pashinina
مجموعه طراحان: طیا Dodina و Zolotoya Staya

در مورد آنا Radchenko

آنا Radchenko است که برنده جایزه کارگردان و هنرمند چند رشته ای از مسکو annaکه در حال حاضر در لندن زندگی می کند. او متخصص در فیلم کوتاه, موسیقی فیلم, تبلیغات, رسانه های مختلط, سرمقاله, پروژه ها و هنر تاسیسات. فارغ التحصیلی با تمایز در کارشناسی ارشد عکاسی مد از کالج لندن از مد Radchenko فیلم انتخاب شده اند توسط برخی از عمده جهان مد و فیلم کوتاه جشنواره از جمله برلین تجاری Underwire, Aesthetica و لا مد جشنواره است. از نظر چشم انداز او با استفاده از, حقیقی ایده های برای ایجاد محتوا است که هر دو نوری دستگیری و به یاد ماندنی است. آنا توسط Kode رسانه ای در بریتانیا است.
www.annaradchenko.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن