شاهزاده اندرو که مربیگری در چگونه برای زنده ماندن در زندان

پس از اخبار جاری از طریق جذب سرمایه اپستین سابق خانم دستگیر شده در امریکا توسط اف بی آی و احتمالی کنار رفت

توسط ATROTICNEWS در 17 تیر 1399
prince andrew prison

پس از اخبار جاری از طریق جذب سرمایه اپستین سابق خانم دستگیر شده در امریکا توسط اف بی آی و احتمالی کنار رفتن از اسرار است که زمانی که کاخ ماشین آلات در زمان برگزاری آماده سازی شاهزاده اندرو به صورت اجتناب ناپذیر.

کاخ دستیاران در حال حاضر شده است در حال آماده شدن شاهزاده اندرو با کشش طولانی در زندان های آمریکایی پس از درخواست برای استرداد او ملاقات کرد.

نزدیک یک همسر برای شاهزاده نشان داد برخی از نگران کننده اطلاعات: "شاهزاده در حال آماده شدن برای یک کشش طولانی در زندان های آمریکایی. ما باید به کار سابق محکوم از امریکا به تدریس شاهزاده چگونه برای زنده ماندن در زندان است. او به یاد بگیرند که چگونه به دفاع از خود به صورت روزانه یاد بگیرند که چگونه به دفع کردن ادم بیکار و تنبل rapers, و اگر او قادر به سخت خواهد به یاد بگیرند که چگونه به مکیدن دیک. این سرنوشت وحشتناک برای شاهزاده و ما همه چیز را در قدرت ما برای توقف این استرداد اما ما ترس وقتی که می آید به قدرت آمریکایی ها باید آن را تمام و ما استرالیایی ها تقریبا هیچ چیز."

زنده ماندن در زندان های آمریکایی است که هیچ پیاده روی کیک, به خصوص برای کسی که از شاهزاده اندرو شجره نامه.

"شاهزاده عاشق سخت در غیر این صورت او میخوام کسی biotch و رها نمی صابون در حمام n shiet! قطره صابون و شما گوشت مرده آخ azz گونه پمپ خواهد شد!" سابق باهم Trayvon Manding نشان داد در روز جمعه به شاهزاده برخی از مشاوره.

آن نیز بستگی دارد که از همبندان خود در زندان است. اشتباه از همبندان و شما خواهد بود glugging پایین گالن متعفن محکوم gloop برای بقیه عمر خود را کشش و نه قادر به راه رفتن بدون لنگی شدید.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن