آماده شدن برای خودکشی پایان مستند اوایل

اخیر آفتاب در کشور نشان داد که وجود دارد هرگز واقعا یک جامد مستند و ویروس بود که در ادامه به تغذیه در خورشی

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399
Apocalypse virus lockdown

اخیر آفتاب در کشور نشان داد که وجود دارد هرگز واقعا یک جامد مستند و ویروس بود که در ادامه به تغذیه در خورشید bedazzled جمعیت از lemmings هجوم آوردند بیرون.

بسته بندی شده پارک قطار و جاده های عهد به یک جمعیت با کمی و یا بدون مراقبت از سلامت خود یا سلامت دیگران است. آن را کاملا غیر قابل تصور است که این افراد همه در خارج وجود دارد بدون ماسک در نزد شلوغ با هم شانه به شانه در coronavirus به عمق ریه های خود را.

فرودگاه ها و هواپیماها هنوز هم در حال آمدن به انگلستان روزانه و تمام پورت ها باز و بدون هر گونه چک.

همانطور که برای دولت زمزمههای بازگشایی کسب و کار و مدارس ضروری است جزئیات در میان کسانی که ارزش اقتصادی بیش از زندگی انسان است.

این واقعیت است که وجود دارد هرگز واقعا مناسب مستند. اگر وجود داشته است ویروس نمی خواهد خود را ادامه مرگ روزانه وظایف نه-o-clock-اخبار. پرواز هرگز متوقف جاده ها و سیستم های حمل و نقل هرگز متوقف شد و مردم هنوز از خانه های خود بیرون میدهد و توده در پارک ها و یا کف زدن مانند پنگوئن.

ساعت شلوغی در مترو لندن شد یکی دیگر از نشانه ای که coronavirus فرصت داده شد به دور و گسترده پخش شده و بسته بندی شده مستند آموزش عالی ظرف پتری را به ضرب. محدود در درون هر یک از حمل و نقل صرف عمل تنفس در داخل و خارج گسترش ویروس جو در درون هر یک از حمل و نقل یک سوپ ویروس استنشاق به راحتی به عنوان تنها چند محافظت از خود با ماسک.

باز ارزش خود را کسب و کار در حال حاضر, و مدارس, و, ویروس, واقعا, برگزار موج پس از موج. اکثر ثانویه schoolkids را با اتوبوس به مدرسه و بازگشت هر روز است و در اینجا است که در آن ویروس را سریع به خانه و به بقیه جمعیت.

Coronavirus در حال حاضر کشتن کودکان, پزشکان روز دوشنبه با صدور یک هشدار در مورد افزایش شدید کودکان بستری در بخش مراقبت های با کاوازاکی-مانند بیماری است. برخی از کودکان با شرایط بهداشتی اساسی در حال حاضر پس از درگذشت اندام خود را شکست خورده است. این بیماری مرموز در حال حاضر مربوط به کروناویروس توسط پزشکان است.

مگر اینکه یک واقعی وجود دارد shutdown, وجود خواهد داشت هیچ مهلت و تا زمانی که درست واکسن پیدا مستند باید پایان — به خصوص مدارس.

به روز رسانی – آلمان/اسپانیا/چین دیدن coronavirus موارد سنبله پس از کاهش مستند



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن