پدر و مادر محکوم به پرداخت $250,000 خوب بعد از رشوه دادن پسر به UCLA

یک زن که پرداخت می شود برای پسرش ورود به UCLA محکوم شد برای رشوه دوشنبه. Xiaoning Sui جریمه شد 250.000 دلار تو

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

یک زن که پرداخت می شود برای پسرش ورود به UCLA محکوم شد برای رشوه دوشنبه.

Xiaoning Sui جریمه شد 250.000 دلار توسط ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه در یک کنفرانس ویدئویی شنوایی برای پرداخت $400,000 امن پسرش ورود به UCLA به عنوان یک فوتبال استخدام, اگر چه او پسر بازی نمی کند ورزش رقابتی. سوئی نیز محکوم به زمان خدمت برای پنج سال او را در زندان به سر برد و پس از دستگیر شدن در اسپانیا در ماه سپتامبر.

Sui یکی از ده ها تن از افراد دخیل در 2019 پذیرش کالج رسوایی سراسر کشور رشوه طرح فعال است که پذیرش دانشجویان نخبگان دانشگاه از طریق تقلب در امتحانات ورودی و غلط ورزشی استخدام.

Sui های ملی که ساکن در کانادا, pled به جرم رشوه خواری در ماه فوریه است. او بازداشت شده توسط مقامات اسپانیایی در ماه سپتامبر شد و به اتهام توطئه برای ارتکاب تقلب در ایمیل و خدمات صادقانه ایمیل تقلب در زمان دستگیری او. فوریه مورد درخواست به معنای فراغت خود را بیشتر از زمان پس از بازداشت در اسپانیا.

در حالی که Douglas P. Woodlock منطقه قاضی ریاست بیش مورد قبول این درخواست در زمان صدور حکم او گفت: Sui باید کمترین جریمه ممکن است با توجه به انتخاب.

Sui پرداخت ویلیام خواننده شناخته شده به عنوان سر دسته از پذیرش رسوایی به پسرش پذیرفته UCLA.

خواننده که pled گناه به اتهام اخاذی با تهدید توطئه و پول شویی در مارس 2019, دستور سوئی به پرداخت $100,000 به خود را جعلی سازمان خیریه کلیدی در سراسر جهان بنیاد, در ماه اکتبر سال 2018 است. خواننده پس از آن متصل سوئی را به جرگه سلکدو سابق UCLA مردان فوتبال مربی است که تعیین او به عنوان یک استخدام.

Sui پسر بعد از دریافت 25 درصد کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای UCLA.

سلکدو که استعفا داد پس از دخالت در رسوایی pled گناه به توطئه برای ارتکاب racketeering در ماه آوریل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن