Pac-12 اجازه می دهد تا دانش آموز ورزشکار پشت در دانشگاه به عنوان اوایل ژوئن 15

ورزش یکی دیگر از گام نزدیک تر به آینده را به وستوود. Pac-12 کنفرانس منتشر شد بیانیه ای گفت که دانشجویان ورزشکا

توسط ATROTICNEWS در 7 خرداد 1399

ورزش یکی دیگر از گام نزدیک تر به آینده را به وستوود.

Pac-12 کنفرانس منتشر شد بیانیه ای گفت که دانشجویان ورزشکار ممکن است بازگشت به دانشگاه شروع در 15 ژوئن آغاز داوطلبانه تمرینات. در این اطلاعیه همچنین اعلام کرد که نهایی می گویند در زمانی که ورزشکاران ممکن است رسما دوباره نهفته است با هر فرد در مدرسه و محلی مقررات دولت.

این گزارش به شرح زیر NCAA تصمیم جمعه اجازه می دهد تا تمام لشکر من ورزشکاران را به بازگشت به خود را از مدارس آغاز ژوئن 1. با انجام این کار NCAA چپ کنفرانس ها, دانشگاه ها و دولت های محلی با قدرت به را انتخاب کنید هنگامی که در فعالیت فرد مجاز است برای دانشجو-ورزشکاران است.

UCLA دو و میدانی گفت: در بیانیه ای که آن را هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت که پردیس امکانات باز خواهد شد تا به برونز.

"یک جدول زمانی هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود" UCLA دو و میدانی گفت. "این یک تصمیم گیری است که ساخته خواهد شد در رابطه با پردیس رهبری و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی."

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به تازگی اعلام کرد که ورزش حرفه ای در کشور می تواند دوباره با هفته اول ماه ژوئن است. در حالی که او را ذکر دانشگاهی پهلوانی به نهادهای مختلف درگیر در تصمیم گیری به نظر می رسد نزدیک به اجازه می دهد UCLA دانشجو-ورزشکاران برای بازگشت در ماه آینده.

شده است وجود دارد هیچ کلمه ای در آنچه که در آینده به نظر می رسد برای UCLA بازی – که آیا آنها هنوز هم می گیرد و اگر طرفداران اجازه خواهد داشت برای شرکت باقی می ماند تا در هوا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن