Pa. دبيرستان روشن کردن چراغ های ورزشگاه به افتخار ارشد کلاس های اضطراری کارگران

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:54 PM EDT Apr 17, 2020تعدادی از مدارس در شهرستان نیویورک در حال برنام

توسط ATROTICNEWS در 30 فروردین 1399

تعدادی از مدارس در شهرستان نیویورک در حال برنامه ریزی به نوبه خود به استادیوم فوتبال چراغ در شب و در روزهای آینده به افتخار فارغ التحصیلی کلاس های 2020 و در حمایت از کارگران اورژانس در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این کمپین به نور تا محلی استادیوم به افتخار زمان سالمندان دبیرستان شروع در تگزاس است اما گسترش در سراسر کشور است. این هفته متعدد پنسیلوانیا مدارس ارسال شده در رسانه های اجتماعی که در آنها طرح به دنبال کت و شلوار.

که شامل مدارس در شهرستان نیویورک.

در شمال شرقی Dallastown دوور و غرب نیویورک مقامات تمام پست شده در رسانه های اجتماعی که خود را در ورزشگاه چراغ روشن خواهد شد در این شب جمعه. Dallastown و شمال شرقی خواهد شد که چراغ در بین 7 p. m. و 9 p. m. و داور را به نوبه خود آنها را در در 8:20 p. m. — نظامی زمان 20:20 به افتخار کلاس 2020 — برای 20 دقیقه در هر شب جمعه. غرب نیویورک را به نوبه خود در چراغ های خود در 8:20 بعد از ظهر جمعه.

بیشتر: 'ما نمی تواند پایان آنچه را که ما آغاز شده:' جشن YAIAA تیم بسکتبال سمت چپ ایستاده

بیشتر: با دبیرستان آهنگ به احتمال زیاد بیش از غرب نیویورک 3-ورزش ستاره به نظر می رسد به جلو به Penn State حرفه ای

در یک ایمیل مرکزی نیویورک مدیر ورزشی مارتی صاف کننده گفت: این مدرسه به نوبه خود در آن استادیوم فوتبال چراغ شروع این آینده دوشنبه 20 روز تا زمانی که ممکن است 10. مرکزی نیز شروع 8:20 p. m. و نگه داشتن آنها را برای 20 دقیقه.

بهار بیشه مدیر ورزشی گرگ واگنر گفت: در یک ایمیل مدرسه در حال برنامه ریزی برای روشن کردن آن چراغ های ورزشگاه دوشنبه است اما هنوز کار کردن جزئیات در زمانی که.

همانطور که برای بقیه از GameTimePA منطقه تدمر در حال برنامه ریزی برای روشن کردن آن ورزشگاه چراغ های جمعه شب در 8:20 بعد از ظهر

با توجه به منتشر شده در مطبوعات در مورد کمپین ورزشگاه scoreboards خواهد شد از ویژگی های نمره "20-20" به افتخار این سال فارغ التحصیلی کلاس با پایین-و-فاصله ذکر شده به عنوان 4 و 19 به معنی است که "COVID-19 در نهایی آن پایین است."

همه افراد از جمله دانش آموزان و والدین — اجازه داده نخواهد شد در استادیوم یا در مدرسه منطقه ملک در حالی که مبارزات انتخاباتی در حال وقوع است. مردم را تشویق به حمایت از ابتکار عمل از خانه با ارسال تصاویر در رسانه های اجتماعی با هشتگ #PIAATogether.

پنسیلوانیا مدارس شروع به بسته شدن با توجه به کروناویروس در اواسط ماه مارس و رژیم صهیونیستی است. تام گرگ اعلام کرد در 9 آوریل که همه از دولت مدارس باقی خواهد ماند بسته باقی مانده از سال تحصیلی. این PIAA اعلام کرد بعد که بعد از آن خواهد بود لغو باقی مانده زمستان ورزش قهرمانی و کل فصل بهار برای 2019-20 سال تحصیلی.

این داستان خواهد بود به روز رسانی شامل بیشتر مدارس شرکت کننده در این کمپین به جزئیات منتشر شده است.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن