Pa. پیمانکار دفاعی BAE Systems موقت تعطیل پس از شیوع کروناویروس

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 5:18 PM EDT Apr 17, 2020BAE Systems است به طور موقت تعطیل بخشی از ع

توسط ATROTICNEWS در 30 فروردین 1399

BAE Systems است به طور موقت تعطیل بخشی از عملیات خود را با توجه به شیوع کروناویروس یک سخنگوی شرکت تایید کرد بعد از ظهر جمعه.

حداقل پنج کارمند غرب منچستر Township, سازنده مخازن و خاکی مبارزه با وسایل نقلیه آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به BAE سخنگوی Alicia خاکستری است.

پس از سه کارکنان گزارش نتایج مثبت BAE Systems تصمیم به توقف عملیات خاکستری گفت.

تمام پنج کارمند که تست مثبت مشغول به کار در همان منطقه است. خاکستری می تواند تایید نیست اگر هر یک از کارکنان در بیمارستان بستری شد.

خاموش شدن تاثیر می گذارد حدود 800 نفر از کارگران.

خاموش آغاز شده پنج شنبه, مارس 12 و همچنان از طریق پنج شنبه, مارس 19 زمانی که سوم کارگران شیفت در حال برنامه ریزی برای بازگشت.

"سلامت و ایمنی کارکنان به عنوان مهم تا کنون به عنوان ما به صورت COVID-19 همه گیر" خاکستری گفت. "از فراوانی از احتیاط BAE Systems با همکاری اتحادیه ما رهبری تصمیم گرفته است به طور موقت توقف برخی از عملیات تولید در نیویورک تسهیلات به منظور اجرای اقدامات ایمنی اضافی در پاسخ به COVID-19."

نیویورک شهرستان, مرکز تولید ترکیبی از مبارزه و وسایل نقلیه دوزیست برای ارتش ایالات متحده است.

"ما همچنان متعهد به دفاع ملی استراتژی در حالی که با تمرکز بر سلامت و رفاه کارکنان شرکت و خانواده های آنها و جامعه" خاکستری گفت.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد شیوع بیماری در BAE.

"بخش نیست اظهار نظر در موارد فردی و یا شیوع بیماری" سخنگوی Nate وردل گفت. "اگر وجود دارد شیوع بزرگ در یک مرکز و یا محل کسب و کار گروه را ارائه راهنمایی و کمک به عنوان مورد نیاز است."

کارکنان پرداخت می شود در طول shutdown با استفاده از زمان تعطیلات. BAE گفت: آن را در حال حرکت است تا سالانه خود را یک هفته تعطیل است که به طور معمول برگزار می شود در ماه جولای به کارکنان اجازه می دهد به استفاده از آن پرداخت می شود, زمان اگر آنها مایل به انجام این کار. اگر کارکنان تصمیم به استفاده از آن زمان آنها را به یک هفته اخراج با توجه به خاکستری است.

BAE است که با استفاده از این خاموش شدن به پیکربندی York County سایت برای اقدامات حفاظتی از جمله غیر تماسی کنترل دمای بدن, برنامه, توزیع اضافی پوشش صورت و پیشرفته اجتماعی فاصله شیوه در حوزه تولید.

"این مهم است که بحرانی در صنایع محافظت از مردمی که کار در آن دسته از مشاغل," دکتر گفت: Matt Howie مدیر پزشکی شهر نیویورک اداره سلامت. هر چند او با این نسخهها کار در شهر او نیز کمک این شهرستان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"من عاشق این ایده از متوسط چک و علامت چک را امتحان کنید و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض و بیماری در آینده" Howie گفت.

او شده است کار با BAE به طور خاص اما گفت: هر جایی که مردم جمع در اعداد بزرگتر می کند.

"همیشه وجود دارد یک نگرانی یک کارمند می تواند در معرض در کار آورد و این ویروس به خانواده" Howie گفت.

در علاوه بر این به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ بخشنامه جدید از پوشیدن ماسک همان دستورالعمل اعمال در طول همه گیر Howie گفت.

"حفظ اجتماعی فاصله گرفتن و شستن مکرر دست ها. استفاده از ضد عفونی کننده اگر شما نمی توانید دستان خود را," او گفت:. "و اگر شما بیمار هستید نمی رفتن به محل کار."

این داستان در حال توسعه است.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن