سازمان پادکست اجازه می دهد تا شنوندگان به لحن فیلم به بحث تجزیه و تحلیل

این Cin-E-posium نه سینمایی-posium. اما با بسیاری از فیلم صفحه نمایش و کلاس می شود و حرکت می کند به یک قالب مج

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

این Cin-E-posium نه سینمایی-posium.

اما با بسیاری از فیلم صفحه نمایش و کلاس می شود و حرکت می کند به یک قالب مجازی در UCLA به دلیل COVID-19 سازمان است مسائل بزرگتر از آن mispronunciation. UCLA فارغ التحصیل سازمان دانشجویی Cineposium – متمرکز در فیلم ها و رسانه ها برنامه نویسی – این قاعده مستثنی بود. در حالی که Cineposium قادر به میزبان نمایش فیلم در پردیس قبل از UCLA رفت و از راه دور سازمان مجبور شد برای انتقال به یک پادکست فرمت. در سازمان جدید آنلاین قالب شرکت میزبان و دانشجوی کارشناسی ارشد Alexx Apicella گفت: هر هفته اعضای تماشای یک پیشنهاد فیلم در دسترس است که در جریان خدمات بعد از بحث و تجزیه و تحلیل آن از طریق پادکست.

"ما (انتقال) به پادکست به دلیل چیزی است که ما سعی به انجام این کار با ما نمایش شدیدا درگیر با این فیلم و واقعا به بحث در مورد آن" Apicella گفت. "با آسنکرون دیجیتال viewings هیچ راه عالی برای انجام این کار ما حل شد و پادکست."

[لینک های مرتبط: انتقال به کلاس آنلاین به شمار چالش های منحصر به فرد برای TFT دانش آموزان و مربيان]

پادکست قسمت مطالب شبیه به این معرفی در یک فرد غربالگری که در آن آنها بحث در مورد آنها چه بود یا نبود لذت بردن از در مورد این فیلم گفت: صندلی و دانشجوی کارشناسی ارشد نی ویلیامز. این سازمان به بررسی آنچه اعضای جالب در مورد یک فیلم است که می تواند بیش از نشت به Cineposium را در رسانه های اجتماعی پست های بیشتر جرقه های جدید مکالمات, او گفت:.

Cineposium در اصل ایجاد شده توسط سینما و رسانه, مطالعات دانش آموزانی که می خواستم برای تمرین ارائه کار خود ویلیامز گفت. بسیاری از دانش آموزان در این برنامه به دنبال فرصت های شغلی در خارج از دانشگاه در حالی که هنوز در حال جستجو برای یک فضا برای تمرین به شدت درگیر شدن با فیلم Apicella گفت.

(Alex Driscoll/Daily Bruin)
Alexx Apicella یک دانشجوی کارشناسی ارشد و شرکت میزبان گفت: پادکست فرصتی برای تعامل انتقادی با فیلم در حالی که کاوش در فرصت خارج از دانشگاه به شدت. (Alex Driscoll/Daily Bruin)

اولیه ساختار Cineposium مجاز دانش آموزان به جلو و فیلم از UCLA archives خود را در فرمت اصلی و بحث در مورد محتوای علمی شیوه با مخاطب است. با این فرمت جدید از تماشای فیلم آنلاین و گوش دادن به یک تجزیه و تحلیل بعد از طریق پادکست سخنرانان مهمان قادر به خود را تفسیر به عنوان تحلیلی و یا شخصی که مورد نظر آنها گفت: یکی دیگر از شرکت میزبان و کارشناسی ارشد دانشجو مارتین Ibarra-راموس.

"این برای ما مهم است به درخواست تحصیلی عنصر به (تجزیه و تحلیل). این چیزی است که (ما) در تلاش برای طراحی در اطراف ما منافع شخصی" Ibarra-راموس گفت.

او گفت که آنها تا به حال برای مقابله با چالش های جدید مانند کیفیت صدا و در دسترس و مخاطبان برسد. دسترسی به یک نگرانی خاص برای Ibarra-راموس چرا که آنها تا به حال برای اطمینان از شنوندگان نیز می تواند دیده بان توصیه می شود مطالب در صفحه اصلی بدون موانع ناشی از فقدان منابع مالی و یا اشتراک.

(Alex Driscoll/Daily Bruin)
ویلیامز گفت: حتی پس از همه گیر به پایان می رسد, او امیدوار است او و سازمان شرکت میزبان خواهد بود قادر به ادامه پادکست و امیدوار است آن را به عنوان یک مکمل برای فیلم های این سازمان در صفحه نمایش در فرد است. (Alex Driscoll/Daily Bruin)

برای Apicella اما چالش اصلی با انتقال آنلاین بوده است مخاطبان برسد. قبل از قرنطینه را نیز شامل کوچک و راحت از حدود 10-15 دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس. این تیم در حال حاضر باید یاد بگیرند که چگونه به طور موثر استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی در Instagram و توییتر به منظور توسعه حضور آنلاین خود و گسترش مخاطبان خود برسد به طوری که هر کسی – نه فقط UCLA سینما و رسانه, مطالعات دانشجویان تحصیلات تکمیلی – می توانید دسترسی Cineposium محتوای Apicella گفت.

[لینک های مرتبط: تئاتر دانش آموزان بداهه نوازی مجازی روش به جای فرد محصولات]

"ما نه فقط در یک پادکست دیگر" Apicella گفت. "ما فقط باید یک ایمیل در حال پرواز است که ما می خواهم به ارسال به گروه و دانش آموزان در لیست پستی ما, اما ما گسترش گذشته که به پادکست ما که در سیستم عامل های مختلف. ... ما امیدواریم که قادر به ادامه به گسترش است."

در حالی که انتقال به یک پادکست و گسترش مخاطبان برسد بوده و غیر منتظره چالش Ibarra-راموس گفت که او امیدوار به ادامه این پادکست حتی زمانی که اجتماعی فاصله به پایان می رسد به مکمل خود را در شخص نمایش. این به دانش آموزان این فرصت را به تقلید از فیلم های جشنواره, به طوری که آنها می تواند به طور فعال عمل گردآوری مطالب در کنار تجزیه و تحلیل انتقادی ویلیامز گفت.

"پادکست سازمان در خدمت به افراد این آزادی را به یک پلت فرم فقط به کشف یکی از منافع" ویلیامز گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن