نورث وست وود محله شورای روکش – مارس 6

شمال محله وست وود شورای رسمی شورای محله به نمایندگی وستوود ایجاد کرد و UCLA به شورای شهر لس آنجلس. شورای ج

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

شمال محله وست وود شورای رسمی شورای محله به نمایندگی وستوود ایجاد کرد و UCLA به شورای شهر لس آنجلس. شورای جلسات برای عموم آزاد و ماهیانه برگزار میشود. جلسه بعدی برگزار خواهد شد تقریبا در ژوئن 3.

اطلاعیه ها

  • شروع جمعه را انتخاب کنید کسب و کار در وستوود خواهد شد پس از coronavirus مربوط به بسته شدن. گل, ابزار جنسی, فروشگاه کتابفروشی ها و نمایندگی خودرو ارائه خواهد شد منظقه خدمات و دوره های گلف و مسیرهای باز خواهد شد با اجرا اجتماعی فاصله مورد نیاز گفت: یاس Shamolian Westwood زمینه معاون.

  • وستوود در حال حاضر 36 coronavirus تست سایت باز کردن و تست در حال حاضر باز برای همه علامت دار یا بدون علامت با توجه به Tanaz گلشن غرب منطقه دره نماینده شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti. هر دو درایو-از طریق و راه رفتن تا سایت در حال حاضر در دسترس برای Westwood ساکنان گلشن گفت.

  • دانشگاه UCLA دریافت خواهد کرد حدود 20 میلیون نفر توزیع شود به UCLA دانش آموزان به دنبال کمک های مالی به دلیل همه گیر گفت: جیمی Kennerk یک زمینه و نماینده مجلس ایالتی کالیفرنیا عضو سیدنی Kamlager.

دستور کار

  • شورای عطف به ماسبق تایید خرید $658.94 به ارزش غذایی از Ralphs به توزیع به سهامداران از NWWNC تجربه بی خانمانی در وستوود. این پول صادر شده توسط NWWNC رئیس جمهور مایکل Skiles به عنوان بودجه اضطراری ماه گذشته.

  • این شورا به اتفاق آرا تصویب کمک مالی از $1000 به لس آنجلس پارک ها پایه و اساس است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به خرید تجهیزات برای کسانی که زندگی در وستوود مرکز تفریح و سرگرمی است که به طور موقت در خدمت به عنوان یک پناهگاه بی خانمان.

  • شورای عطف به ماسبق تایید هزینه از $1000 به Westwood Village بهبود انجمن استفاده می شود در ماه آوریل برای خرید با تخفیف غذا از محلی وست وود رستوران و توزیع به صورت رایگان به خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA. به عنوان اعضای WVIA, NWWNC اعضای پیتر Clinco و کوین نکبتی recused اما جاش Trifunovic با وجود نیز یک عضو نیست.

  • شورا درخواست بازپرداخت از محله هدف کمک های مالی که توزیع شد به صندوق رویدادهای اجتماعی که ممکن است پس از لغو شده به دلیل COVID-19 از جمله یک کنسرت رایگان از لوله شکل نما ارکستر مجلسی یک conductorless ارکستر مجلسی و جشنواره موسیقی دور متحرک. سازمان از دور خارج متحرک را متعهد به استرداد شورای, اما این شورا هنوز برای تماس با سازمان از دیگر رویدادهای گفت: Joey راسل در مقطع کارشناسی دانشجو عضو NWWNC.

  • این شورا مورد بحث به طور بالقوه درخواست LA بخش حمل و نقل به ایجاد یک "خیابان های آرام" برنامه در وستوود در طول مدت اقامت در خانه سفارش دهید. این برنامه را ایجاد چندین عابر پیاده-تنها خیابان اجازه می دهد تا ساکنان به ورزش بدون دخالت ترافیک. هیچ قطعنامه رسیده بود به عنوان اعضای این شورا اشاره کرد که از آنجا که خیابان ها تقریبا خالی برنامه های غیر ضروری است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن